لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟

0

لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟

لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟ لولا آرام بند فانتونی یکی از برندهای لولا آرام بند است. بیشتر افرادی که در صنایع لولا سازی و کابینت سازی فعالیت می‌کنند؛ معتقدند لولا آرام بند فانتونی بهترین برند لولا آرام بند است. از برندهای دیگر لولا آرام بند می‌توان به برندهایی چون اکسسوری، اوتلاو و روبرتو اشاره کرد که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خودشان را دارند.

اما این برند لولا آرام بند شاید از نظر کیفیت و قیمت تفاوتی جزئی با برندهای دیگر داشته باشد ولی از نظر ساختاری و نحوه‌ی طراحی و کارکرد مانند دیگر برندهای این نوع لولا است. به طور کلی لولا آرام بند چیست و چه تفاوتی با دیگر لولاها دارد. لولا آرام بند از جنس استیل مقاوم و بادوام ساخته شده است و دارای دو قسمت است. هر کدام از قسمت‌ها از طریق پیچ‌هایی بر روی دیواره و درب کابینت نصب می‌شوند. یک قسمت میانی و نیم دایره‌ای وجود دارد که بین این دو قسمت بوده و به آنها متصل است.

لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟ داخل این قسمت نیم دایره‌ای فنرهایی تعبیه شده است تا درب کابینت با قدرت بیشتری بسته شود. همچنین کپسول‌هایی داخل این نوع لولا کار گذاشته شده است که درب کابینت به آرامی و در چند مرحله بسته شود. با وجود این کپسول با هربار بسته شدن درب کابینت، صدای کمتری تولید شده و به پایه و درب کابینت آسیب و صدمه‌ی کمتری می‌رسد.

خرید اقساطی لولا آرام بند فانتونی

از آنجایی که لولا آرام بند فانتونی به دلیل کیفیت و ساختار خوبی که دارد، کمی گرانتر از دیگر برندهای این نوع لولا است. البته قیمت لولا آرام بند آنچنان بالا نیست اما برای صنایع کابینت سازی و فروشگاه‌های فروش ابزار و لوازم ساختمان سازی که قصد خرید عمده و انبوه این لوازم و ابزارها را دارند، خرید اقساطی راهکاری مناسب و ایده آل است.

خرید اینترنتی لولا آرام بند فانتونی

لولا آرام بند فانتونی را می‌توان به روش‌های مختلف خریداری کرد. می‌توان برای خرید آنها به فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی مراجعه کرد. امروزه مثل دیگر وسایل و لوازم مختلف، لولا آرام بند هم را می‌توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. از مهمترین مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند کابینت می‌توان به همیشه باز بودن این فروشگاه‌ها، گذاشتن تخفیف‌های جذاب و فوق العاده در برخی از ایام سال، امکان خرید به صورت اقساطی با شرایط عالی، امکان خرید لولا آرام بند ارزان قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی و … اشاره کرد. همچنین اگر قصد خرید انبوه این لوازم و وسایل را دارید می‌توانید از ارسال رایگان آنها درب منزل و محل کار و پرداخت وجه کالای خریداری شده به صورت آنلاین و حضوری بهره مند شوید.

انواع لولا آرام بند فانتونی

لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟ لولا آرام بند فانتونی را می‌توان در انواع کلیپس دار و بدون کلیپس دسته بندی و تقسیم بندی کرد. البته تمامی لولاهای آرام بند فانتونی و دیگر برندها دارای کلیپس هستند. اما تفاوت نوع کلیپس دار با بدون کلیپس این است که در نوع کلیپس دار می‌توان کلیپس را جدا و تنظیم کرد ولی در نوع بدون کلیپس این قسمت متصل به لولا آرام بند است. امکان جداسازی و تنظیم آن وجود ندارد. یکی از اجزای لولاهای آرام بند کلیپس دار گیره‌ی نگهدارنده‌ی آنها است که بهتر است میزان درگیری آنها با کلیپس ۲ تا ۳ میلی متر باشد تا کلیپس به خوبی در مکان مناسب جا بیفتد.

نصب و رگلاژ لولا آرام بند فانتونی

نصب لولا آرام بند فانتونی بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند به راحتی آنها را نصب کند. دستور العمل‌هایی برای نصب این لولاها وجود دارد که می‌توان با مطالعه‌ی آنها این کار را انجام دارد. رگلاژ آنها هم به راحتی از طریق پیچ‌هایی که بر روی آنها وجود دارد؛ انجام می‌شود.

قیمت لولا آرام بند فانتونی

لولا آرام بند فانتونی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد؟ قیمت لولا آرام بند فانتونی به نسبت دیگر برندها کمی گرانتر است و البته ممکن است انواع مختلف لولا آرام بند فانتونی هم دارای قیمت‌های مختلفی باشد. تفاوت قیمت‌ها به دلیل تفاوت در کیفیت و مواد سازنده‌ی در ساخت آنها است. مثلا لولاهای آرام بند فانتونی کلیپس دار به دلیل کیفیت بهتر و امکان جداسازی و تنظیم کلیپس از نوع بدون کلیپس ممکن است کمی قیمت بیشتری داشته باشد. مدت زمان بسته شدن کابینت اگر بین ۸ تا ۱۱ ثانیه باشد یعنی این لولای آرام بند از کیفیت بهتری برخوردار است.

نتیجه گیری

لولا آرام بند فانتونی بهترین برند و نوع لولاهای آرام بند است و از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندهای لولاهای آرام بند است. انواع این لولاهای آرام به کلیپس دار و بدون کلیپس تقسیم بندی می‌شود. خرید اقساطی لولا آرام بند توکار بیشتر برای افرادی که قصد دارند به صورت عمده خریداری کنند؛ توصیه می‌شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا آرام بند فانتونی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد