خرید کابینت آشپزخانه

0

برای خرید کابینت آشپزخانه، بهتر است تا کمی درباره انواع آنها بیشتر بدانید. در این مقاله هر آنچه از خرید کابینت آشپزخانه لازم است بدانید گفته شده است.

خرید کابینت آشپزخانه

برای خرید کابینت آشپزخانه، بهتر است تا کمی درباره انواع آنها بیشتر بدانید. نکته بسیار مهمی که در خرید کابینت آشپزخانه باید درباره آن بدانید در واقع شناخت انواع کابینت هاست. بررسی قیمت انواع کابینت و راحتی آن ها هنگام استفاده و همچنین کیفیت و دوام آن ها از جمله نکات بسیار مهم دیگر در خرید کابینت آشپزخانه است. دیزاین زیبای آشپزخانه نقش تعیین کننده ای در زیبایی منزل شما دارد.

انتخاب کابینت مناسب نیز تاثیر گذارترین شاخص در دیزاین آشپزخانه است. هدف از این مقاله، ارائه یک راهنمای خرید کابینت آشپزخانه به همراه مهمترین نکات در این زمینه می باشد.

چند نوع کابینت آشپزخانه وجود دارد؟

امروزه کابینت های آشپزخانه در انواع مختلفی وجود دارند اما به طور کلی می توان آن ها را در دو دسته تقسیم بندی کرد:

  • دسته اول شامل انواع کابینت های فلزی است که امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. کابینت های فلزی همچنان در رنگ های بسیار متنوعی ساخته می شوند. این کابینت ها به دلیل برخی از معایبی که دارند (مانند زنگ زدن در هوای مرطوب و سختی نظافت) جای خود را به کابینت های چوب داده اند. اما به دلیل تنوع رنگی و قیمت مناسب هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند. کابینت های استیل ضد زنگ، پرکاربردترین نوع از کابینت های فلزی هستند.
  • دسته دوم شامل انواع کابینت های چوبی است که نسبت به کابینت های فلزی قیمت بیشتری دارند. اگر کابینت خود را تمام چوب انتخاب کنید، هزینه بسیاری را باید بپردازید. معمولا در سبک های کلاسیک از کابینت های تمام چوب استفاده می شود که بدلیل گرانی در بین عموم مردم رواج ندارد. نوع رایج در خرید کابینت آشپزخانه در ایران و در دنیا کابینت های MDF است. ام دی اف از فراورده های چوب است که آن را به منظور زیبایی و دوام بیشتر در کاربردهایی مانند کابینت آشپزخانه، روکش می کنند که بر این اساس به سه دسته رایج کابینت های ملامینه، کابینت های هایگلاس و کابینت های ممبران تقسیم می شوند. کابینت های ممبران، گران ترین نوع کابینت ام دی اف با روکش PVC هستند که با دستگاه های CNC ابزار کاری شده اند.

قیمت مناسب ترین و رایج ترین نوع کابینت چوبی، کابینت ام دی اف با روکش ملامینه می باشد.

در خرید کابینت آشپزخانه بهتر است چه چیزهایی را مد نظر قرار دهید؟

اولین چیزی که در خرید کابینت آشپزخانه باید در نظر بگیرید، سبک طراحی آشپزخانه است. اینکه شما چه سبکی را برای دکوراسیون آشپزخانه در نظر دارید داشته باشید، به شما در رد کردن کابینت هایی که مناسب سبک طراحی تان نیستند کمک می کند.

دقت داشته باشید که شما می توانید انواع کابینت ها را به صورت ترکیبی با یکدیگر نیز به کار ببرید. مقدار فضای کابینت خورِ آشپزخانه را در نظر بگیرید و بین بودجه ای که دارید و نوعی که انتخاب می کنید بالانس برقرار کنید. اگر فکر می کنید با توجه به افزایش قیمت ها، بودجه کمی دارید، می توانید به خرید اقساطی کابینت آشپزخانه هم فکر کنید تا از این طریق بتوانید انتخاب های بیشتری داشته باشید. در شکل زیر نمونه ای از کابینت هایگلاس را می بینید.

به عادت های شخصی خود توجه ویژه کنید. مثلا اگر عادت به منظم بودن همیشگی دارید می توانید از کابینت های با درب های شیشه ای استفاده کنید. به مرغوب بودن جنس کابینت بسیار توجه کنید. مثلا در کشوها از ریل های مرغوب استفاده کنید تا زود خراب نشوند. در انتخاب رنگ کابینت بسیار دقت کنید. اگر کابینت های شما با دستگیره مخفی نیستند، در انتخاب دستگیره در خرید کابینت آشپزخانه بسیار بسیار دقت کنید. زیرا دستگیره ها تاثیر زیادی در نمای کابینت تان دارد.

دیدن مدل های متنوع کابینت آشپزخانه

با توجه به مشغله زیاد، آلودگی هوا، شلوغی و ترافیک، توصیه ما به شما این است که پیش از رفتن به بازار، حتما به فروشگاه های آنلاین هم سر بزنید. بسیاری از شرکت ها نمونه کارهای متنوع خود را در وبسایت های خود قرار می دهند و شما با کمترین زحمت به آنها دسترسی دارید. این شرکت ها اغلب علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه را هم فراهم کرده اند.

در خرید کابینت آشپزخانه دقت کنید. شما در حال خرید برای یکی از مهم ترین بخش های منزل هستید. به جنس، سبک و رنگ انتخاب خود توجه کنید، شرکت های معتبر و قابل اطمینان را برای خرید کابینت آشپزخانه شناسایی کنید، از مشاورین آن ها راهنمایی بخواهید، به چند جا سر بزنید و جاهای مختلف را با هم مقایسه کنید. کابینت های آشپزخانه شما در یکی از این فروشگاه ها، انتظار آمدن به خانه شما را می کشند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید کابینت آشپزخانه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد