سفارش درب چوبی

0

سفارش درب چوبی این مقاله راهنمایی سفارش در چوبی است. شما میتوانید با دنبال کردن این مقاله اطلاعات و نکات لازم درباره سفارش در چوبی را کسب کنید و بهترین انتخاب ها را کنید.

سفارش درب چوبی

در این مقاله قصد داریم درباره سفارش در چوبی برای شما صحبت کنیم و راهنمایی های لازم درباره ی انواع درب های چوبی و همچنین سفارش اینترنتی در چوبی را برای شما شرح دهیم.

راهنمای سفارش در چوبی

یکی از مواردی که به جزئیات و زیبایی های خانه می افزاید درب های داخل و درب ورودی خانه است. درب های چوبی انواع مختلفی دارند و با توجه به جزئیات زیادی که در سفارش خرید در چوبی وجود دارد اگر زیبایی و دکوراسیون محل زندگی و یا کارتان برای شما اهمیت دارد پس با ما همراه باشید.

اگر خانه شما دارای معماری قابل توجه‌ای باشد، درب های به‌ روز می‌توانند طراحی شما را کامل کنند. به طور مثال اگر یک درب طرحی زیبا به همراه رنگ طلایی و بریدگی های زیبا داشته باشد تاثیر بسیار زیادی بر نمای خانه شما می گذارد. برای کسب اطلاعات درباره سفارش در چوبی با ما همراه باشید.

انواع درب های چوبی

برای اینکه بتوانید سفارش اینترنتی در چوبی را با رضایت کامل پشت سر بگذارید لازم است با انواع درب های چوبی که مناسب برای دکوراسیون منزل شما هستند آشنا شوید و سپس اقدام به سفارش در چوبی مورد نظر خود کنید. انواع درب های چوبی جهت سفارش در چوبی  به شرح زیر هستند.

 درب های ساده مدرن

این نوع درب ها، درب هایی هستند که به صورت تو خالی و یا پر تولید شده و روانه بازار می شوند و سطح آنها کاملا صاف بوده و می توانند بدون طرح و ساده باشند. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها هستند و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند.

 درب های تک پنلی و چند پنلی

درب های تک پنلی بیشتر در منازلی به کار می روند که سبکی ساده و کلاسیک دارند . دربی که در عکس زیر می‌بینید یک در تک پنلی است. فقط یک یا دو عدد از این درب ها می‌توانند به خانه شما زیبایی دهند. از این درب ها بیش‌تر در سبک‌های تلفیقی و سبک کوچ‌نشینی اسپانیایی استفاده می‌شود.

درب های چند پنلی متشکل از دو یا سه درب هستند که معمولا در اکثر معماری ها از آن ها استفاده می شود و مناسب برای سفارش در چوبی  بوده و این درب ها از چوب درخت بلوط ساخته شده اند. شما می توانید برای سفارش در چوبی چند پنلی همین حالا  اقدام کنید.

درب های خاص و منحصر به فرد

تا کنون درب هایی که اشاره کردیم جزو درب های معمولی بودن اما بیایید کمی قیمت را بالا ببریم و ببینیم با هزینه بیش‌تر چه درب هایی را می‌توانیم انتخاب کنیم و جزو سفارش در چوبی قرار دهیم! برای مثال دربی که دارای یک پنل قوسی و نیز یک چارچوب قوسی است را در نظر بگیرید.

این درب هم‌چنین می تواند دارای سطحی چوبی باشد که به آن جلوه زیبایی بدهد. این موارد و هم چنین استفاده از چوب در سطح خارجی این درب، قیمت و ظاهر آن را تغییر داده و درب را جزو دسته درب های خاص و لوکس قرار می دهد.

در کنار درب های لوکس درب های خاص دیگری برای سفارش وجود دارند تحت عنوان درب های شیشه ای که البته تمام شیشه نیستند. انتخاب‌ها در درب های شیشه‌ای بسیار زیاد است. این درب ها را می‌توان در نقاط کانونی خانه و جاهای خاص، مانند جایی از خانه که در آن به نور بیش‌تری نیاز است، استفاده کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سفارش درب چوبی  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد