در چوبی پذیرایی

0

در چوبی پذیرایی می تواند شکوه و عظمت منزلتان را دوبرابر کند . با ما همراه باشید تا در مورد انتخاب در چوبی پذیرایی اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

اطلاعات کامل در مورد خرید در چوبی پذیرایی

با در چوبی پذیرایی، فضا و دکوراسیون منزلتان را زیبا کنید. داشتن انتخابی مناسب در دکوراسیون منزلتان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ما در ادامه پیشنهاد های خوبی برای رسیدن به یک انتخاب عالی در این زمینه برای شما مطرح کرده ایم.

 چه در چوبی پذیرایی برای منزل شما مناسب است؟

درب منزل، نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای ظاهری ساختمان شما دارد. یک منزل طراحی شده با یک معماری عالی، با در چوبی می تواند کامل و شیک باشد. با ما همراه باشید تا بتوانید با اطلاعات مطرح شده در زیر، انتخاب درستی از در چوبی پذیرایی برای منزلتان داشته باشید. شرکت بی تو بی با سال ها سابقه در زمینه ی ساخت انواع در های چوبی به ویژه در چوبی پذیرایی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

از انواع درب چوبی پذیرایی می توان به درب تک پنلی، درب دو پنلی، درب سه پنلی و درب شش پنلی اشاره نمود. قیمت دربهای پذیرایی با توجه به کیفیت و چوب به کار رفته در آنها متغیر می باشد. در انتخاب در چوبی پذیرایی بایستی طرح معماری منزلتان را در اولویت قرار دهید تا هماهنگی ویژه ای در فضای داخلی منزلتان حاصل گردد. به ویژه با توجه به موقعیت موجود، امنیت درب سفارش داده شده نیز از موضوع های بسیار مهم در این زمینه می باشد.

اگر اتاق یا فضایی دارید که برای آن قصد خرید در چوبی دارید حتما به این موضوع فکر کنید که در کنار امنیت چه مقدار نور می خواهید.

در برخی موارد اگر درب سفارش داده شده رو به فضای باز به طور مثال خیابان باشد در این صورت حتما در انتخاب آن دقت کنید که علاوه بر امنیت، از در چوبی سفارش داده شده، فضای داخل منزلتان دیده نشود. ولی اگر در برخی اتاق ها، پنجره ها شفافیت کافی ندارند در چوبی پذیرایی شش در بیشتر توصیه می گردد. در ادامه می توانید از انواع مدل های در چوبی پذیرایی مطلع شوید.

در چوبی پذیرایی

در این قسمت توضیحی از انواع در های چوبی پذیرایی برای شما عزیزان مطرح می کنیم

درب های تک پنلی: درب های تک پنلی از مهمترین در چوبی پذیرایی است که بیشتر به عنوان دکوراسیون منزل انتخاب می شود.

درب های دو پنلی ساده: که تنوع بسیاری دارند و با یک ضلع قوسی به سبک درهای فرانسوی بوده و در سبک تلفیقی به شمار می آیند.

درب های سه پنلی: که از دیگر در چوبی می باشد که می توانید در بیشتر سبک های معماری آن ها را مشاهده کنید. چوب به کار رفته برای ساخت آن ها درخت بلوط می باشد و مقاومت بسیار خوبی نیز دارند.

درب های چهار پنلی :  درب های چهار پنلی که تلفیقی از معماری فرانسوی و ویکتوریایی می باشد و قوس موجود در این در ها بسیار کم است و از پر سفارش ترین در چوبی می باشد

خرید در چوبی پذیرایی

برای خرید اینترنتی در چوبی می توانید هم اکنون با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی بی تو بی محصول خود را سفارش دهید. به محض اینکه در چوبی پذیرایی را انتخاب کردید می توانید اطلاعات کامل را در مورد محصول از جمله قیمت مربوطه را بدست آورید.

هم چنین با افزودن به سبد خرید می توان سفارش خود را قطعی کنید و در کوتاهترین زمان در مکان مشخص شده تحویل بگیرید. با شماره های موجود در سایت فروشگاه بی تو بی نیز می توانید برای راهنمای خرید در چوبی در تماس باشید. شما با خرید در چوبی از فروشگاه ما می توانید مناسب ترین قیمت ها را تجربه کنید و از کیفیت محصول مورد نظر مطمئن باشید. نهایت رضایت شما هدف اصلی ما است به همین دلیل خدمت عالی ارائه می شود.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی پذیرایی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد