در چوبی را چگونه تمیز کنیم؟

0

در چوبی را چگونه تمیز کنیم؟ یکی از سوالات مهم امروزی است. برای اطلاع از پاسخ سوال در چوبی را چگونه تمیز کنیم باید میزان مطالعه خود را افزایش دهیم.

انواع روش های تمیز کردن درب های چوبی

پاسخ به سوال در چوبی را چگونه تمیز کنیم، می تواند ساده به نظر برسد. اما در حقیقت برای انجام این امر باید اطلاعات کافی داشت. روش های تمیز کردن در چوبی متنوع و زیاد هستند که برای یادگیری آنها باید کمی تلاش نمود. با استفاده از راهنمای تمیز کردن در چوبی می توانید این محصولات را به راحتی براق کنید.

آموزش تمیز کردن در چوبی

به طور قطع با کدر شدن سطح براق چوب، هریک از لوازم چوبی دیگر زیبایی اولیه خود را نخواهند داشت. درب های چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. می توان به جرات گفت که درب های چوبی یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان هستند. اینک در چوبی را چگونه تمیز کنیم تا از زیبایی ظاهری آن کاسته نشود؟

برای انجام این کار باید ابتدا با درهای چوبی آشنا باشیم. همان طور که می دانید آب بر روی سطوح چوبی تاثیر نامناسبی می گذارد. استفاده از رطوبت در تمیز کردن سطوح چوبی می تواند به تخریب آن منجر شود. اگر از رطوبت برای از بین بردن لکه ها استفاده کردید، بلافاصله از یک دستمال نخی برای خشک کردن آن استفاده کنید.

همچنین در هنگام تمیز کردن، دستمال را در جهت شیارهای سطح چوبی حرکت دهید تا علاوه بر سهولت کار، تمام سطح عاری از آلودگی شود. پس از تمیز کاری می توانید از روغن پولیش برای براق کردن و زیباسازی درب ها استفاده کنید.

روش های تمیز کردن در چوبی

در چوبی را چگونه تمیز کنیم؟ روش های زیادی برای انجام صحیح این کار وجود دارد که اکنون به بررسی آن می پردازیم. در روش اول می توانید ابتدا یک دستمال را به مخلوط آب و مایع شستشو آغشته کنید. پس از گرفتن آب اضافی دستمال، سطح در را با آن تمیز نمایید. با خشک کردن درب، اکنون می توانید بگویید که درب چوبی تمیزی دارید.

اما گاه در بخش هایی از سطح در، خطوط و یا لکه هایی دیده می شوند که به علت فرسودگی و یا خراش ایجاد شده اند. شما می توانید در روش دوم پس از تمیز کردن در، این بخش ها را به وسیله رنگ، رنگ آمیزی کنید. تا علاوه بر زیبایی سطح، از گسترش این خراش ها جلوگیری نمایید.

در روش سوم می توانید از روغن جلا و یا پولیش چوب استفاده کنید. یک دستمال نخی را به این ماده آغشته کنید و به صورت یکدست بر روی سطح چوبی درب بکشید. در انتهای کار خواهید دید که درب چوبی ظاهری زیبا به خود گرفته است. این روش همچنین به افزایش طول عمر درب چوبی کمک زیادی می کند.

در چوبی را چگونه تمیز کنیم؟

تا به اینجا شما را با روش های ساده تمیز کردن چوب آشنا کردیم. اما سوال اصلی هنوز باقی است، در چوبی را چگونه تمیز کنیم؟ برای بیشتر تمیز ماندن درهای چوبی باید از ورود گرد و خاک جلوگیری کرد. پس از رطوبت، گرد و خاک دومین عامل آسیب زا برای سطوح چوبی محسوب می شود.

پس از آغشته کردن سطح چوب به پولیش روغن، می توانید به سادگی با یک دستمال مرطوب و کمی سرکه، سطح درب را به راحتی تمیز کنید و برق بیاندازید. همچنین برای پر کردن خراش های عمیق سطح درب، می توانید از خمیر دندان استفاده کنید و سپس روی سطح پر شده را رنگ کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تمیز کردن در چوبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد