در چوبی دو لنگه

0

در چوبی دو لنگه یکی از مقاوم ترین درهای چوبی می باشد. در چوبی دو لنگه، ضد سرقت، ضد حرارت و عایق صوتی بوده و دارای امنیت بسیاری می باشد.

در چوبی دو لنگه

امروزه استفاده از در چوبی دو لنگه به نسبت سایر درب ها کابردهای بسیاری دارد درها به نسبت نیاز مصرف کنندگان و محل مورد استفاده ی آن در اندازه های گوناگون با طرح های متنوع و امکانات زیاد در بازار موجود می باشد.

خرید در چوبی دو لنگه

در چوبی دو لنگه برای ورودی های ساختمان و آپارتمان ها که اندازه در بایستی نسبتا بزرگ باشد که فضای داخلی ساختمان را از فضای بیرونی آن جدا کند مورد استفاده قرار می گیرد. این در به گونه ایست که یکی از درها به صورت متحرک و طرف دیگر آن به صورت دو عدد قفل فشنگی ثابت یا متحرک می باشد.

بخاطر اینکه در جابه جایی وسایل و لوازمی که حجم بزرگی دارند و سنگین می باشند طرف دیگر در باز شده و به راحتی وسایل داخل خانه جابه جا شود. این نوع در انواع متفاوتی وجود دارد که بستگی به قیمت و امنیت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این در می تواند فلزی یا چوبی و یا مخلوطی از این دو باشد. در خرید این در ابتدا بایستی تعیین کنید که چه مقدار هزینه برای خریدش می خواهید پرداخت کنید و سپس رنگ، مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و بنا به سلیقه خود در را انتخاب نمایید.

 خرید اینترنتی در چوبی دو لنگه

در خرید در چوبی دو لنگه باید توجه داشت که انواع مختلفی از این درب ها در بازار و سایت های اینترنتی موجود می باشد که بستگی به سلیقه و امنیت استفاده کنندگان دارد این درب ها معمولا به صورت پیش ساخته تولید می شوند که فقط بایستی در محل جایگذاری و نصب شوند.

انواع مختلفی از این در ها وجود دارد که به صورت ضد سرقت و یا قفل سوویچی موجود می باشد که باید در سایت های اینترنتی جستجو و مقایسه کرد و یا در نمایندگی های مربوطه جنس و امکانات درب را از نزدیک لمس و خریداری نمود. این درب چوبی در رنگ ها و طرح های گوناگون بنا به سلیقه مصرف کنندگان و خریداران عزیز وجود دارد.

این در ها می تواند به صورت دو تکه همسان و یا یک تکه بزرگ و یک تکه کوچک باشد. هم چنین در خرید در چوبی دو لنگه ابتدا بایستی رنگ و طرحی را که مد نظرتان است را انتخاب و سپس اندازه ها را به شرکت های مربوطه فرستاده و شرکت سازنده باید با اندازه گیری در محل و هم چنین تعیین طریقه باز شدن و نسبت به نیاز مشتری تولید نموده و در آخر به محل نصب انتقال و در آن جا جایگذاری نمایند. قیمت این در ها از هم متفاوت می باشد و هر چقدر از چوب طبیعی استفاده بیشتری شده باشد، قیمت نیز بالاتر می رود.

راهنمای خرید در چوبی دو لنگه

در راهنمای خرید در چوبی دو لنگه باید به موارد گوناگونی توجه داشت. از جمله از این موارد این است که در باید در مقابل آتش سوزی مقاوم یا به اصطلاح ضد حریق باشد و هم اینکه معمولا به دلیل اینکه در قسمت نسبتا بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و امنیت بیشتری داشته باشد و به دلیل اینکه سر و صدای داخل ساختمان به بیرون از ساختمان نرود باید عایق صوتی داشته باشد که موجب آزار و اذیت همسایگان نشود و فضای بسیار آرامی را مهیا کند. هم چنین این نکته بسیار مهم می باشد که از مواد طبیعی برای درست کردن درب استفاده شده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی دو لنگه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد