در چوبی داخل ساختمان

0

امروزه در چوبی داخل ساختمان جزء دکوراسیون مهم ساختمان محسوب می شود. در چوبی داخل ساختمان در انواع طرح های متنوع و زیبا طراحی و ساخته می شوند.

در چوبی داخل ساختمان

درهای ساختمان مانند دیگر اجزای ساختمان، انواع مختلفی دارند که شامل درهای داخلی و خارجی می شوند. در چوبی داخل ساختمان از انواع محبوب درها می باشد. درهای ساختمانی داخلی به در هایی گفته می شود که در داخل ساختمان و در فضاهای داخلی نصب می شوند و درهای خارجی، در بیرون از ساختمان نصب می شوند.

در چوبی داخل ساختمان، برای جدا کردن بخش های داخلی ساختمان مانند سرویس بهداشتی، اتاق خواب ها و ورودی منزل نصب می شوند. درهای داخلی ساختمان اکثرا چوبی هستند که از انواع آن می توان HDF، MDF، HPL، ABS، PVC، تمام چوب و درب های ضد سرقت و … نام برد.

در ساختمانی ABS

یکی از انواع درهای ساختمانی چوبی، درهای ABS می باشند. این نوع در از بدنه نئوپان یا ام دی اف می باشد و روکش آن ABS می باشد. این نوع روکش ضدآب است به همین دلیل برای درهای سرویس بهداشتی مناسب هستند.

در ساختمانی MDF

این نوع درها روکش ام دی اف دارند و علت داشتن زیبایی و کیفیت بالا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این نوع درها برای ورودی آشپزخانه و اتاق خواب ها مناسب می باشند. این نوع درها در دو نوع روکش دار و بدون روکش قابل استفاده هستند.

در ساختمانی HPL

یکی از انواع در های چوبی داخل ساختمان در های HPL می باشند. این در، همان در های اچ دی اف هستند که با یک ورق ملامینه پوشیده شده اند. به دلیل براق بودن، میزان خش دار شدن شان زیاد است.

در ساختمانی HDF

یکی دیگر از انواع در چوبی داخل ساختمان، درهای اچ دی اف می باشند. برای ساختن این نوع درها یک کلاف چوبی مستطیل شکل به ابعاد در می سازند، سپس ورق های اچ دی اف را روی آن پرس می کنند. برای افزایش مقاومت در مقابل شکستگی و ضربه فضای خالی میان این درها را با شبکه بندی چوبی پر می کنند.

در ساختمانی PVC

درهایی که روکش پی وی سی دارند، برای سرویس های بهداشتی و حمام ها بسیار کاربرد دارند و مناسب هستند. این نوع درها در برابر نفوذ آب و محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی مقاوم هستند و آسیب پذیری بسیار کمی دارند. از این نوع درها برای ورودی ها هم استفاده می کنند. معمولا قیمت درهای ضد آب بالا تر از درهای اتاق خواب ها می باشد.

در ساختمانی تمام چوب

از گذشته تا به امروز این نوع درها بسیار رایج و محبوب بوده اند که معمولا از چوب های روس و راش ساخته می شوند. از درهای تمام چوب برای ورودی ها و اتاق خواب ها استفاده می کنند که بسیار مناسب می باشند.

در ضد سرقت

یکی دیگر از انواع در چوبی داخل ساختمان، درهای ضد سرقت می باشند که بسیار ایمن می باشند و از ورود سارقین جلوگیری می کنند. این نوع درها همچنین در مقابل انواع تخریب ها بسیار مقاوم و با استحکام هستند. درهای ضد سرقت، خود انواع مختلفی دارند که از انواع آن ها می توان به در ضد سرقت ترک، در ضد سرقت چینی و در ضد سرقت ایرانی اشاره کرد.

راهنمای خرید در چوبی داخل ساختمان

سایت فروشگاهی بی تو بی با داشتن سال ها تجربه و طراحی و تولید انواع درهای چوبی ساختمانی برای راحتی مشتریان عزیز عکس مدل ها را در روی سایت قرار داده تا شما دیدن کنید و برای خرید اینترنتی در چوبی داخل ساختمان، اقدام کنید. برای کسب اطلاعات و اطلاع از قیمت ها با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. ممنون از انتخاب خوب شما.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک در چوبی داخل ساختمان مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد