معرفی انواع لبه چسبان ها و نحوه خرید آن

0

معرفی انواع لبه چسبان ها و نحوه خرید آن لبه چسبان اسمارت تری دی دستگاهی است که در طراحی داخلی ساختمان کاربرد فراوانی دارد با لبه چسبان اسمارت تری دی می توان زیبایی و عمر مفید قطعه را افزایش داد.

معرفی انواع لبه چسبان ها و نحوه خرید آن

لبه چسبان اسمارت تری دی در صنایع کابینت سازی بسیار استفاده می شود که جهت چسباندن نوارهایی پلیمری بر روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. خرید لبه چسبان اسمارت تری دی از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که از طریق سایت های اینترنتی نیز امکان خرید آن وجود دارد.

راهنمای خرید لبه چسبان اسمارت تری دی

دستگاه لبه چسبان اسمارت تری دی دارای انواع مختلفی است که بسته به نیاز ما مورد استفاده قرار می گیرد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: دستگاه لبه چسبان پی وی سی، بایون، سشواری، اتویی، دستی و هولزرونوین چوب می باشند. این دستگاه برای ساخت انواع کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد که برای فرآورده های چوبی مانند انواع ام دی اف و لترون مورد استفاده قرار می گیرد که این قطعات پس از برش کاری داری لبه های تیز و برنده و بدون روکش می شوند و اگر به این صورت بخواهند به هم چسبیده شوند این قطعات زیبایی خود را از دست می دهد و همچنین نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

معرفی انواع لبه چسبان ها و نحوه خرید آن : برای این که زیبایی و جلوه خوبی داشته باشد چسباندن نواری نازک از جنس و طرح همان روکش اصلی بر روی کار توسط این دستگاه انجام می شود. با لبه چسبانی هم عمر قطعات مصرفی  افزایش می یابد و هم اینکه از نفوذپذیری آب در آنها جلوگیری می شود.

یکی از این دستگاه ها دستگاه لبه چسبان اسمارت تری دی می باشد که به صورت اتوماتیک قابل استفاده است و چسباندن نوار با حرارت های مختلف و فشار پرس دستگاه و همچنین قطع نوار از کارایی این دستگاه می باشد و دارای ایستگاه سر و ته زن و فرز بالا و پایین است. بعد از اتمام کار بر روی قطعه مورد نظر و خروج آن از دستگاه، قطعه ما آماده نصب و یا جایگذاری می باشد. این دستگاه جزو پرفروش ترین لبه چسبان های کارگاهی ایران می باشد که در انواع سایزهای کوچک و بزرگ با کارایی بالا به بازار نسبت به تقاضا عرضه می شوند.

خرید اینترنتی لبه چسبان اسمارت تری دی

این دستگاه را می توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی به صورت آنلاین و یا غیر حضوری خریداری نمود و یا همچنین فروشگاه های معتبر  قابل عرضه را هم از نزدیک دید و  هر کدام را مقایسه و بهترین آن را نسبت به سرعت کار و صفحه دستگاه و فضای اشغالی دستگاه در کارگاه و حرارت چسب زنی و سرعت جلو برنده و حداکثر ارتفاع نوار خریداری نمود. لازم به توضیح است که این دستگاه ها به صورت دست دوم هم در بازار موجود هستند. لازم به ذکر است که این دستگاه را می توان به صورت اقساطی هم تهیه نمود.

خرید لبه چسبان اسمارت تری دی

اول از همه بایستی این را بدانیم که دقیقا از این دستگاه چه انتظاراتی داریم و می خواهیم چه مقدار از نیازهای ما را برآورده کند. البته بهترین دستگاه لبه چسبان بسته به نیاز ما متفاوت است به همین منظور ما باید دستگاهی را خریداری کنیم که دارای ایستگاه های مورد نظر ما باشد تا کارایی را که در نظر داریم را انجام دهد و در آخر ما نتیجه خوبی را دریافت کنیم.

معرفی انواع لبه چسبان ها و نحوه خرید آن : مسلما هر چه تعداد ایستگاه ها بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود. ما برای انتخاب و خرید یک دستگاه لبه چسبان برای کارگاه های کوچک و بزرگ به مواردی مثل ابعاد این دستگاه و تعداد ایستگاه ها، سرعت چرخش فرز، نوع برق مصرفی دستگاه که تک فاز باشد یا سه فاز و سرعت پیشروی دستگاه صفحه کار و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باید توجه بسزایی داشته باشیم و نحوه خرید این دستگاه به گونه ای است که بهتر است از برندهای معتبر و معروف و شناخته شده و دارای نمایندگی در ایران خرید کنید تا در صورت ایراد برای تامین قطعات یدکی به مشکل برخورد نکنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک  انواع لبه چسبان ها مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد