تیغ اره نواری

1

انواع تیغ اره نواری برای ایجاد برش قطعات مختلف کاربرد دارد. تیغ اره نواری را می توان برای برش پروفیل، فلزات سنگین، استیل، آهن، فولاد و غیره استفاده نمود.

انواع تیغ اره نواری و کاربرد آن

یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه برش دهی و شکل دهی اشکال مختلف در جنس های متفاوت تیغ اره می باشد که این محصول دارای انواع مختلفی بوده که هر فرد می تواند بنا به نیاز خود نوعی از آن را خریداری کند.

در حال حاضر این دستگاه از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسد که مشتریان عزیز می توانند به راحتی اقدام به خرید آن کنند.

تیغ اره نواری

تیغ اره نواری برای دستیابی به بهترین عملکرد برشی و حل مشکلات برشی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول با داشتن زاویه بر ۶۰ درجه می تواند انواع قطعات با جنس های مختلف را از جمله فولاد، استیل، پروفیل، لاستیک،  چوب و انواع متریال ها ساختمانی را به صورت کاملا دقیق و درست برش دهد.

از مهمترین مزایای استفاده از تیغ اره نواری می توان به سرعت برش اشاره کرد که استفاده از این دستگاه علاوه بر این که موجب تولید قطعات یک شکل و یک اندازه می‌شود می‌تواند در سرعت بالاتری قطعات را برش دهد. توجه داشته باشید که نرخ باردهی یا فشار برش بستگی به ابعاد قطعه دارد و برش قطعات بزرگتر نیاز به فشار بیشتری داشته و هزینه کمتری در بر دارد و پروفیل های نازک با بار کم و به صورت نرخ باردهی ثابت برش داده می شود.

انواع تیغ اره

همانطور که گفته شد تیغ اره دارای انواع متعددی بوده که  از انواع متعدد آن برای برش انواع قطعات استفاده می شود.

در این بین اره مخصوص برش پروفیل، تیغ اره برش فلزات رنگین، تیغ اره برش استیل، تیغه اره نواری برش آهن و فولاد های آلیاژی سبک، تیغه اره نواری برش سوپر آلیاژ، تیغ اره نواری برش لاستیک، تیغه اره نواری برش کامپوزیت و تیغ اره نواری برش متریال های ساختمانی از جمله پرکاربردترین انواع تیغه اره بوده که هر کدام از آنها بسته به نوعی که دارد برای برش قطعات متفاوتی با جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بین نکته مشترکی که در مورد همه این تیغه ها وجود دارد این است که جنس بدنه آن فولاد بوده و دندانه های آن در برابر سایش و خوردگی مقاومت بسیار دارد همچنین زاویه برش آن موجب کیفیت بسیار بالا در جوش به بدنه می شود.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/12/368.jpg”]

خرید اینترنتی تیغ اره نواری

با پیشرفت تکنولوژی، در زمینه ارائه و توزیع محصولات مختلف نیز شیوه های جدیدی ارائه شده که به دلیل راحت بودن و سریع بودند بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

امروزه می توانید انواع محصولات مورد نظر خود را از جمله انواع تیغ های اره نواری را از طریق سایت ها و فروشگاه های مجازی معتبر تهیه نمایید خرید تیغ اره نواری از این سایت ها به دلیل حذف واسطه ها با قیمت بسیار مناسبی صورت می گیرد زیرا همانطور که میدانید مهمترین عامل گرانی در بازار سنتی واسطه ها هستند.

نکته حائز اهمیت دیگر در خرید تیغ اره از سایت های اینترنتی این است که در این سایتها مشاورانی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت بوده و شما مشتریان عزیز می توانید از این مشاوران جهت راهنمای خرید تیغ اره نواری کمک بگیرید و با استفاده از این مطالب نتیجه بگیرید که چه نوعی از اره نواری می‌تواند برای کار شما مناسب تر باشد. پس از سفارش تیغ اره نوع نواری به صورت اینترنتی، این محصول پس از ۲ الی ۳ روز کاری درب منزل یا کارگاه شما تحویل داده خواهد شد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره نواری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد