تیغ اره فلکه

0

تیغ اره فلکه ، برش چوب های مختلف برای مقاصدی چون مبلمان سازی را انجام می دهد. تیغ اره فلکه را می توان به صورت آنلاین، خریداری نمود.

آشنایی با انواع تیع اره فلکه و کاربردهایش

تیغ اره فلکه ، یکی از اجزای این دستگاه پر کاربرد در صنایع چوب می ‌باشد که انواع مختلفی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد کاربرد، انواع و همچنین خرید اینترنتی تیغ اره فلکه، با این مقاله همراه شوید.

تیغ اره فلکه

اره فلکه که با نام اره نواری نیز شناخته می‌شود، یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنایع چوب مانند مبلمان سازی، نجاری، تهیه سازه های چوبی و … می باشد. به کمک تیغ این اره فلکه می توان برش های طولی مختلف در سطح تنه های درختان جهت تولید الوار و تخته های بزرگ ایجاد کرد.

همچنین قابلیت های این تیغه، استفاده از آن را در قطع انواع چوب ها اعم از ضخیم و ظریف امکان پذیر می سازد. برش های زاویه دار در سطح چوب نیز از دیگر کاربرد های این تیغ اره می باشد. قوس بری و برش های مرکب چوب را هم می توان به کمک تیغ اره فلکه ایجاد کرد. این دستگاه، قدمت زیادی دارد و نخستین بار در سال ۱۸۰۹ توسط ویلیان نیوبری ساخته شد اما تیغ اره آن از کیفیت مناسبی برخوردار نبود.

با استحکام بخشی تیغ اره فلکه، توسط آنه پالین فرانسوی تحول بزرگی در آن رخ داد و بعد از عملی شدن آن، تولید و هم چنین توزیع عمده اره فلکه مجهز یه این نوع تیغ اره، را شروع شد. تیغ این اره به فلکه ها متصل شده و با الکتروموتور، قابلیت چرخش پیدا می کنند. بخش های حفاظتی نیز جهت حفاظت جان افراد از آسیب های احتمالی تیغ اره در نظر گرفته شده اند.

انواع تیغ اره فلکه

با توجه به تنوع در انواع اره فلکه، تیغه های آن ها نیز متفاوت می باشند که برخی از این مدل ها عبارتند از:

  • تیغه اره فلکه ای ۳۸۰-۸۸۰ متر، مدل DW876 دیوالت
  • تیغه اره فلکه ای مدل TH-SB 200 U آینهل
  • تیغه اره فلکه ای LB1200F ماکیتا
  • تیغه اره هیزم بری مدل WIS 600/400 آینهل
  • تیغه اره فلکه ای مدل TE-SB 250U آینهل
  • تیغه اره فلکه ای مدل BAS261 متابو
  • تیغه اره فلکه GT-610 A
  • تیغه اره فلکه GT-400 J
  • تیغه اره فلکه ای پاور پلاس POWX180
  • تیغه اره فلکه ای نجاری ارتفاع برش ۱۵۵ میلی متر مدل DW739 دیوالت

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/12/366.jpg”]

راهنمای خرید تیغ اره فلکه

به منظور خرید تیغ اره فلکه، می‌توانید به فروشگاه های آنلاین عرضه کننده این تجهیزات مراجعه نمایید. رفاه حال مشتریان، اولین و مهمنرین دلیل راه اندازی این گونه فروشگاه های اینترنتی می باشد و مشتری مداری ویژگی بارز آنها. با مراجعه به این فروشگاه ها می‌توانید سفارش خرید اینترنتی خود را در هر بازه ای از شبانه روز به ثبت برسانید. بدین ترتیب در کمترین زمان ممکن پس از خرید اینترنتی تیغ اره فلکه، سفارش  شما به آدرس مورد نظر، ارسال می شود.

خرید اینترنتی تیغ اره فلکه را می توانید به صورت عمده و جزئی از طریق این فروشگاه ها انجام دهید. خرید اینترنتی، علاوه بر سهولت، به شما تضمین اصل بودن کالا می دهد. همچنین کالایی که به شما تحویل داده می شود، از سلامت فیزیکی کامل برخوردار خواهد بود. تخفیفات ویژه از دیگر مزایای خرید اینترنتی این محصول می باشد. امکان بازگشت کالا در صورت عدم رضایت نیز برای شما وجود دارد. با خرید اینترنتی تیغ اره فلکه، محصولات مشابه را نیز در سایت فروشگاه اینترنتی، مشاهده نمایید و در صورت نیاز آنها را نیز سفارش دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره فلکی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد