تیغ اره سه کاره

1

تیغ اره سه کاره به طور خاص در اره سه کاره استفاده می شود، از تیغ اره سه کاره برای برش قطعات چوب استفاده می شود و برای سایر موارد کاربرد ندارد.

آشنایی با تیغ اره سه کاره و خرید آن

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره  بپردازیم. اگر به دنبال خرید تیغ اره هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید. پیش از خرید تیغ اره بهتر است که در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید.

کسب اطلاعات پیش از خرید تیغ اره می تواند شما را در خرید بهترین و مناسب ترین تیغ اره کمک کند. اره سه کاره از مهمترین اره هایی است که به صورت اختصاصی به کار برده می شود و تیغ آن نیز مخصوص این اره می باشد.

اره سه کاره

در ابتدا و پیش از خرید تیغ اره بهتر است که در مورد اره سه کاره و کاربرد آن اطلاعاتی بدست آورده شود. دستگاه اره سه کاره یک ماشین چوب بری محسوب می شود که از آن برای بریدن، رنده کردن و سوراخ کردن قطعات چوبی استفاده می شود و به همین دلیل است که به آن اره سه کاره می گویند.

عملکرد اصلی اره سه کاره که دربرگیرنده بخش برش، رنده و سوراخکاری است بر روی یک محور واقع شده اند و این محور که بر روی ۲ یاتاقان غلطکی قرار گرفته اند با استفاده از الکتروموتوری تک فاز و یا سه فاز به حرکت در می آید.

دستگاه اره سه کاره از چند بخش تشکیل شده است که یک بخش آن، بخش برش است. همچنین این دستگاه مجهز به گونیای مجزا است که از آن به منظور صاف شدن سطح چوب استفاده می شود و از کاربردی ترین بخش های دستگاه به حساب می آید. در کنار دستگاه نیز، دستگاه سه نظام قرار دارد که زمانی که مته به آن وصل می شود سوراخکاری با استفاده از آن انجام می شود.

تیغ اره سه کاره

یکی از مهمترین اجزای همه اره ها، قسمت تیغ آن می باشد که وظیفه آن برش دادن قطعه کار است. در اره سه کاره نیز تیغ اره سه کاره مهمترین بخش آن محسوب می شود که وظیفه آن برش قطعه چوبی می باشد. به طور معمول تیغه اره سه کارiه تیغه ۳۰ سانت می باشد که خود تیغ مجهز به گونیای مجزا است.

انواع مختلفی از تیغ های اره های وجود دارند که با توجه به ابعاد آنها و همچنین جنس اره سه کاره می توانید آن را انتخاب کنید. تیغ های اره سه کاره مخصوص برش چوب می باشد چرا که اره سه کاره برای برش دادن چوب طراحی شده است و از آن برای برش دادن سایر قطعات نمی توان استفاده کرد.

راهنمای خرید تیغ اره سه کاره

همان طور که گفته شد اره تنها برای برش قطعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و تیغ اره نیز مخصوص اره های سه کاره است و هنگام خرید تیغ اره سه کاره باید تیغ مناسب با آن خریداری شود. اگر به دنبال خرید اینترنتی تیغ اره هستید امکان خرید آن در سایت ما فراهم شده است و شما در کمترین زمان ممکن می توانید این تیغ اره را خریداری کنید و آن را تحویل بگیرید. تیغ های اره مربوط به برندهای مختلفی هستند و ممکن است با توجه به نرمی و سختی چوب نیز جنس آنها متفاوت باشد در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره سه کاره مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد