بهترین دورکن ام دی اف

0

یکی از وسایلی که در کار برشکاری ام دی اف وچوب به آن نیاز دارید، بهترین دورکن ام دی اف است. به وسیله بهترین دورکن ام دی اف همه طرح ها را روی چوب پیاده کنید.

بهترین دورکن ام دی اف

یکی از وسایلی که در زمان برشکاری و کنده کاری ام دی اف به آن نیاز پیدا می کنید بهترین دورکن ام دی اف است. این وسیله تنها به شما در برش ام دی اف کمک می کند بلکه در معرق کاری چوب هم می توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید بهترین دورکن ام دی اف باید به تمامی نکات یک دورکن خوب آگاهی داشته باشید تا بتوانید نمونه متناسب با کار خود را انتخاب کنید. هر دستگاه از یک سری داده های فنی برخوردار است ، که قبل از خرید باید انتظارات خود را با داده های دستگاه تطبیق دهید و در صورت صلاحدید آن را تهیه کنید.

راهنمای خرید بهترین دورکن ام دی اف

همه ما می دانیم دستگاه های برش چوب در سال های اخیر در صنعت چوب کاربرد بسیاری دارند. به خصوص با روی کار آمدن معرق کاری های زیبا در تزئینات چوب و ام دی اف این تقاضا تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است. یکی از دستگاهای که کاربرد زیادی در این زمینه دارد، بهترین دورکن ام دی اف  است. این دستگاه ها در نگاه اول به دو دسته کلی تقسیم می شوند دستگاه های اتوماتیک که به کات سی ان اس معروف هستند و دستگاه های دستی که به دور کن معروف هستند.

دورکن ام دی اف  دارای ویژگی های خاصی است، در ابتدا این دستگاه باید مجهز به تیغه خط زن باشد . این تیغه قبل از اره اصلی قرار می گیرد و یک شیار تا عمق ۳ سانتی متر در ام دی اف ایجاد می شود. قدرت موتور اصلی برای بهترین دورکن ام دی اف  باید در حدود ۵ اسب و قدرت موتور خط زن چیزی در حدود ۱.۵ اسب باشد. طول ریل در این دستگاه از ۱۸۰ تا ۳۸۰ سانتی متر است و مساحت مورد نیاز برای بهترین دورکن ام دی اف  ۶*۹ متر است.

مشخصات فنی بهترین دورکن ام دی اف

ریل در این دستگاه خیلی مهم است. دو نوع ریل وجود دارد ریل ساچمه ای و ریل واگنی. البته در اینکه کدام ریل بهتر است نظرات متفاوت است اما بسیاری از نجاران ام دی اف ریل ساچمه ای را می پسندد چون نرم تر است. همچنین بهترین دورکن ام دی اف  مجهز به متر دیجیتال است که در دقت برش تاثیر بسیار زیادی دارد.

تنظیم تیغه خط زن در این دستگاه اهمیت زیادی دارد زیرا اگر عرض شیار در این بریدگی زیاد تر شود خط زیر نوار نمایان می شود که باعث زشت شدن ام دی اف می شود، اما اگر عرض شیار کم شود حالت لب پریدگی یا دندان موشی به ام دی اف می دهد. کاربری این دستگاه ها ساده است و توسط اپراتور انجام می شود. در دورکن ام دی اف، ارتفاع برش در دو وضعیت ۹۰ درجه و ۴۵ درجه تنظیم می شود تا شیار با عمق درستی به دست بیایید.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/341.jpg”]

خرید اینترنتی بهترین دورکن ام دی اف

با مراجعه به اینترنت می توانید تمامی اطلاعات بهترین دورکن ام دی اف را در مدل های مختلف مطالعه کنید و با اطلاعات کامل بهترین نمونه این دستگاه را متناسب با شرایط کاری خود خریداری کنید.

در اینترنت تمامی اطلاعات برای بهترین دورکن ام دی اف از جمله قدرت موتور؛ میزان حداکثر سرعت اره، مدل دستگاه و سایر موارد ثبت شده است می توانید به راحتی این دستگاه را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک بهترین دورکن ام دی اف مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد