دستگاه دورکن توماس

0

در جامعه فعلی سرعت حرف اول رامی زندبه این منظوردرصنایع چوب حضوردستگاه دورکن توماس الزامی است چرا که دستگاه دورکن توماس سبب با سرعت انجام شدن برش ها می شود.

آشنایی با دستگاه دورکن توماس

امروزه در تمامی صنایع کارها کمتر به صورت دستی انجام می پذیرد. در صنایع برشکاری چوب یکی از وسایلی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه دورکن توماس نام دارد.  دستگاه دورکن باید به گونه ای باشد که هر فردی بتواند از آن استفاده نماید و همچنین باید دارای ویژگی هایی باشد که فرد در حین کار کردن بتواند میزان چرخش زاویه و غیره را ببیند و بتواند به راحتی آن را تغییر دهد. دلایل بسیاری برای استفاده از این دستگاه در کارگاه ها وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

دستگاه های دورکن انواع متفاوتی دارد که تمامی آنها تقریبا کار یکسانی  را انجام می دهند ولی هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که همین ویژگی ها سبب تمایز آنها از یکدیگر می شود. افراد با بررسی این ویژگی ها دستگاه مورد نیاز خود را تهیه می نمایند.

دستگاه دورکن توماس

دستگاه دورکن توماس، دستگاهی است که در صنایع برشکاری چوب مورد استفاده می باشد. دستگاه دورکن توماس دارای موتور پر قدرتی است به گونه ای که قدرت موتور این دستگاه به ۷.۵ اسب بخار می رسد. دستگاه دورکن دارای نمایشگر دیجیتالی است که بر روی دستگاه تعبیه شده است که میزان زاویه اره را نمایش می دهد از دیگر محسنات این صفحه نمایشگر دیجیتالی  این است که کاربر راحت تر می تواند تنظیمات را انجام دهد.

جهت خرید دستگاه دورکن افراد می توانند از راهنمای خرید دستگاه دورکن توماس استفاده نمایند و با توجه به فعالیتی که می خواهند انجام دهند بهترین دستگاه را انتخاب نمایند.

ویژگی های دستگاه دورکن توماس:

  1. قابلیت زاویه بین ۰ تا ۴۵ درجه.
  2. قدرت اره اصلی تا ۷.۵HP
  3. حداکثر قطر اره اصلی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی متر.
  4. وزن دستگاه ۷۵۰ کیلوگرم.
  5. ارتفاع برش در وضعیت ۴۵ درجه: ۵۵ میلی متر است.
  6. ارتفاع برش در وضعیت ۹۰ درجه: ۷۵ میلی متر است.
  7. سرعت اره اصلی: بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰
  8. قدرت موتور خط زن:۱
  9. حداکثر فطر اره خط زن: ۱۲۰ میلی متر.

همچنین دستگاه دورکن توماس به گونه ای طراحی شده است که فرد در حین کار کردن نیاز نباشد مدت طولانی خم باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع برای هر فردی را دارا است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/339.jpg”]

دلایل استفاده از دستگاه دورکن

بارزترین دلیل استفاده از این دستگاه سرعت بالا در انجام برشکاری است چرا که امروزه با حجم بالای خواسته های مشتریان روبرو هستیم پس وجود دستگاهی که بتواند در مدت زمان معین حجم بالایی از چوب ها را با دقت بالا و تمیز برش دهد حائز اهمیت است.

دستگاه دورکن توماس از نظر فیزیکی به گونه ای طراحی شده است که به فضای زیادی نیاز نداشته باشد و همچنین دارای امکاناتی است که کاربر بتواند به راحتی با آن تعامل برقرار کند. در زمان خرید دستگاه دورکن توماس به مشتری دفترچه ای ارائه می گردد که نوع کارکردن با آن را توضیح داده است.

البته برای افرادی که زمان لازم برای مراجعه به بازار را ندارند می توانند این دستگاه را به صورت اینترنتی خریداری نمایند حتی در خرید اینترنتی دستگاه دورکن توماس می توانید قبل از خرید با یک مشاور صحبت نمایید و یا با توجه به نیاز دستگاه مناسبی را به شما پیشنهاد دهد. دستگاه دورکن توماس دارای یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن توماس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد