خرید گاوصندوق

0

خرید گاوصندوق : یکی از توصیه های همه افراد بر خرید گاو صندوق، حفظ اموال و اسناد است، برای خرید گاو صندوق با توجه به نیازتان و کاربرد گاو صندوق دقت کنید

معیارهایی برای خرید گاو صندوق

امروزه گاو صندوق یکی از وسایلی است که در همه جا دیده می شود، در خانه ها، مغازه ها و همه شرکت ها این وسیله ضروری که داشتن آن واجب است، اگر شما هم در فکر خرید گاو صندوق (safe box) هستید به نکات زیر دقت کنید تا انتخابی خوب و باکیفیت داشته باشید.

راهنمای خرید گاوصندوق

در انتخاب و خرید گاو صندوق یا «سیف باکس» باید نکاتی را در نظر داشته باشید از جمله: مواد سازنده گاو صندوق، ابعاد و اندازه های یک گاو صندوق، استحکام گاو صندوق، قفل گاو صندوق، قیمت گاو صندوق، امکان باز شدن با کلید در صورت فراموش شدن رمز عبور، قابلیت داشتن ترکیبی از رمز ورود و اثر انگشت و کلید، که در زیر به توضیح این موارد می پردازیم:

مواد سازنده گاو صندوق:

موادی که در تولید گاو صندوق استفاده می شود فولاد و بتن است و معمولا به صورت دو جداره ساخته می شود و در بین ۲ دیواره از بتن ترکیبی استفاده می شود تا گاو صندوق علاوه بر استحکام وزن داشته باشد، بتن ترکیبی برای افزایش مقاومت در برابر فشار و ضربه زدن و حرارت نیز استفاده می شود. که کاربرد تمام این مواد کنار یکدیگر باعث استحکام بیشتر گاو صندوق می شود.

خرید گاوصندوق

  1. استحکام گاو صندوق:

استحکام گاو صندوق بستگی به آلیاژهای به کار رفته در گاو صندوق دارد، که در تولید گاو صندوق همیشه بهترین و مستحکم ترین نوع مواد و فولاد استفاده میشود، تا از سرقت و آسیب زدن، سوزاندن و یا سوراخ کردن آن جلوگیری شود.

  1. قفل گاو صندوق:

صندوق ها بر اساس نوع قفل به ۳ دسته رمزی و هوشمند و ترکیبی از اینها تقسیم می شوند: برای گاو صندوق رمزی که باید یک عدد رمز تعیین شود و بهتر است به جای نوشتن بر روی کاغذ در ذهن حفظ شود و گاوصندوق هوشمند که معمولا با اثر انگشت باز می شود.

گاو صندوق با رمز ترکیبی هم از رمز عبور هم کلید و هم اثر انگشت استفاده می شود. باید در هنگام خرید گاو صندوق این مسئله را در نظر داشته باشید که کار کردن با کدام مدل برای شما راحت تر است.

  1. رنگ گاو صندوق:

در خرید گاو صندوق باید به رنگ دقت کنید؛ گاو صندوق وسیله ایست که باید حتی الامکان از دید سایرین پنهان باشد و رنگ آن هر چقدر خنثی تر و یا همرنگ تر با محیط باشد برای امنیت بهتر است؛ چون رنگ  خیلی متفاوت با سایر اجزای دکوراسیون باعث می شود که؛ گاو صندوق توجه بیشتری جلب کند و سارقین راحت تر آن را تحت نظر داشته باشند.

  1. ابعاد گاو صندوق:

ابعاد گاو صندوق یکی از عوامل مهم در خرید گاو صندوق است که باید دقت داشت گاو صندوق مورد نظر نیاز شما را برآورده می کند یا خیر؟

آیا گاو صندوق تنها برای مدارک استفاده می شود؟ آیا غیر از پول و یا جواهرات ممکن است وسیله خاص دیگری در آن نگهداری شود؟ در خرید گاو صندوق باید دقت داشته باشید تا اندازه آن متناسب با کار شما باشد.

انواع گاو صندوق:

گاو صندوق ها در مدل های متفاوتی برای مکان های مختلف تولید می شوند، که بر حسب وزن به ۳ دسته: سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند:

گاو صندوق سبک و قابل حمل: این مدل از گاو صندوق ها بیشتر برای مصارف هتل ها و خانگی استفاده می شود و برای زمان هایی است که افراد احتیاج دارند مدارک و یا پول های خود را در جایی مطمئن نگهداری کنند.

گاو صندوق نیمه سنگین : که بیشتر در خانه و یا مغازه ها و شرکت ها از آن استفاده می کنند و با توجه به وزن بالای آن قابلیت حمل آن کار سخت و دشواری است.

گاو صندوق سنگین: این مدل گاو صندوق ها برای بانک ها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود.

قیمت گاو صندوق :

یکی از نکات مهم در خرید گاو صندوق قیمت آن است، گاو صندوق چون وسیله ای امنیتی است نباید انتظار قیمت خیلی پایین را داشت، چون کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد.

در هنگام انتخاب گاو صندوق باید کیفیت و امنیت در نظر گرفته شود. اما با سیستم فروش اقساطی که توسط سایت ما انجام می شود می توانید با پرداخت اقساطی محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

راهنمای خرید گاو صندوق

برای خرید گاو صندوق با مشاهده محصولات سایت ما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با خرید اینترنتی گاو صندوق  از طریق سایت، کالا در اسرع وقت برای شما ارسال می شود، نکته قابل ذکر این است که؛ چون کیفیت محصول و رضایت مشتری هر دو برای ما اهمیت زیادی دارد، شما مشتری عزیز می توانید با خرید اقساطی گاو صندوق، محصول دلخواه خود را با آسودگی خاطر تهیه نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید گاوصندوق مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد