خرید اقساطی گاوصندوق

1

با خرید اقساطی گاوصندوق می توانید اسناد خود را در یک قفسه محکم فلزی و نسوز بایگانی کنید.با خرید اقساطی گاوصندوق میتوانید اشیا گران قیمت خود را نگهداری کنید

اطلاعاتی درباره گاوصندوق و خرید اقساطی آن

با خرید اقساطی گاوصندوق می توانید یک صندوقچه محافظتی را در منزل و محیط کار خود داشته باشید. امروزه گاو صندوق ها با وزن بالا و فلز نسوز که دارند از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

گاوصندوق یک قفسه بزرگ نسوز است که اشیا و اسناد مهم را در آن بایگانی می کنید. با داشتن یک قفسه بزرگ نسوز می توانید اسناد مهم را نه تنها از سرقت حفظ نمایید، بلکه از بلایای طبیعی مانند آتش سوزی هم آنها را حفظ کنید.

به دلیل سنگین بودن، گاوصندوق به راحتی قابل حمل نمی باشد و این می تواند یکی از مزیت های خرید گاوصندوق باشد. در حال حاضر داشتن محلی امن برای نگهداری اشیا قیمتی و اسناد رسمی در منزل و محیط کار به یکی از ضروریات زندگی مبدل شده است .

با خرید اقساطی گاوصندوق می توانید با هزینه ناچیزی اسناد یک سرمایه گذاری بزرگ خود را از سرقت و بلایای طبیعی حفظ نمایید.

گاوصندوق چیست

گاوصندوق یا سیف باکس همان قفسه بزرگ فلزی است که از آهن نسوز ساخته شده است و تقریبا آهن به کار رفته در آن از نوع ضخیم می باشد. به همین دلیل نه تنها سنگین است، بلکه به دلیل وزن بالای آن، امکان حمل آن به راحتی وجود ندارد و گاها می توان گاوصندوق ها را در مکان هایی مانند کف زمین یا درون دیوارها جوش داد که امکان حمل آن غیر ممکن شود.

بر روی گاوصندوق ها از قفل های بزرگ و پیچیده استفاده می شود و باز کردن آن را تنها فردی که رمز گاوصندوق را دارد،  می تواند انجام دهد. به همین دلیل چون این قفل ها از طرفی بسیار محکم هستند و از طرف دیگر هم اغلب از جنس فولاد هستند، امکان بریدن یا باز کردن آن برای سارقین بسیار سخت می باشد و هر کسی نمی توانند این قفل ها را به راحتی باز کند.

پس می توانند مکانی امن برای نگهداری اشیا قیمتی  و اسناد رسمی شما محسوب شوند. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند با خرید اقساطی گاوصندوق یک مکان امن را برای اسناد و اشیا خود در خانه فراهم کنند و این وسایل را  به جای اینکه در بانک نگهداری کنند، در منزل یا محیط کار خود و در دسترس خود نگهداری کنند.

انواع مدل گاوصندوق ها

گاوصندوق ها انواع مختلفی دارند؛ مثلا مدل دیجیتالی. نوع دیگری از گاوصندوق ها وجود دارند که به آنها گاوصندوق های آسانسوری می گویند  که در آنها از فناوری بالسکرو استفاده شده است و بیشتر در محیط هایی مانند طلافروشی ها که امکان سرقت بسیار بالا است، استفاده می شود .

نمونه دیگر گاوصندوق های بزرگ را می توانید در بانک ها ببینید که در آنها نیز از سیستم های پیشرفته حفاظتی استفاده شده است. اما شما با خرید اقساطی گاوصندوق می توانید یکی از نمونه های امن و کوچکتر آن را در محیط کار و منزل خود داشته باشید.

شما می توانید با خرید اینترنتی گاوصندوق، گاوصندوق مورد نظر خود را ظرف مدت زمان کوتاهی تهیه کنید. همچنین اگر توانایی پرداخت کل هزینه را در ابتدا ندارید، می توانید از  روش خرید اقساطی گاوصندوق استفاده کنید و هزینه آن را به صورت قسطی بپردازید.

خرید اقساطی گاوصندوق

یکی از مزیت هایی که خرید اقساطی گاوصندوق به صورت اینترنتی برای شما می تواند داشته باشد، این است که در اینترنت به راحتی می توانید انواع مدل های گاوصندوق را ببینید و موردی را که با نیاز شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید. از طرفی با خرید اقساطی گاوصندوق بدون اینکه یک هزینه گزاف را به صورت آنی انجام دهید می توانید با هزینه های کم  و در مدت زمان طولانی گاوصندوق مد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر به دنبال امنیت بیشتر در منزل و محیط کار خود هستید، همین الان خرید اقساطی گاوصندوق را انجام دهید و یک عمر خیال خود را از بابت اتفاقات مختلف راحت کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک خرید اقساطی گاوصندوق مراجعه کنید.

1 نظر
  1. محمد رضا says

    عالی

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد