ویژگی های انواع لولا آرام بند

0

ویژگی های انواع لولا آرام بند : هر یک از انواع لولا آرام بند دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. به همین دلیل انواع لولا آرام بند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید اینترنتی انواع لولا آرام بند

یکی از مهمترین اجزاء درب کابینت ها و کمد ها لولا می باشد که در حال حاضر انواع لولا آرام بند به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد با قیمت بسیار مناسبی در بازار سنتی و فروشگاه اینترنتی خرید و فروش می‌شود. که در ادامه روشهای خرید لولا آرام بند را برای شما بیان خواهیم کرد.

انواع لولا آرام بند

ویژگی های انواع لولا آرام بند : به طور کلی لولا بازه حرکتی درب کمد و کابینت ها می باشد که برای اتصال دو قطعه از این وسیله مخزن دار استفاده شده تا دو قطعه یا یکی از آن قطعات بتواند تا چند درجه حول محور لولا بچرخد در حال حاضر بسیاری از افراد انواع لولا آرام بند را برای اتصال درب کابینت و کمد منزل خود انتخاب می کنند. انواع لولا آرام بند عبارتند از:

  • لولا آرام بند خلاص: این نوع لولا مخصوص درب های بدون دستگیره می باشد که تنها با لمس دست باز می شود که در تولید آن از هیچ هنری استفاده نشده که این امر موجب شده است که در هر زاویه ای که بخواهید ثابت نگه دارید.
  • لولا آرام بند توکار کلیپسی:یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع لولا آرام بند، نوع کلیپسی آن است که جنس آهنی کلیپس آن مقاومت محصول را بالا برده است.
  • لولا آرام بند معمولی:  نوع ورق به کار رفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که دوام و کارایی محصول را تا مدت زمان طولانی تری بالا خواهد برد.
  •  لولا آرام بند استیل: لولا آرام بند استیل به گونه ای تعبیه شده است که مناسب برای استفاده در مناطق مرطوب از جمله سرویس های بهداشتی و کابینت زیر سینک می باشد زیرا این لولا ها در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • لولا آرام بند سارو: از دیگر انواع لولا آرام بند نوع سارو این محصول می باشد که مهمترین ویژگی آن جلوگیری از بسته شدن درب به صورت ناگهانی می باشد.
  • لولا آرام بند زاویه دار: این نوع لولا مخصوص درب های کنج ۹۰ درجه می باشد که در بین دو درب نصب می شود.

ویژگی های انواع لولا آرام بند

یکی از بارزترین ویژگی های انواع لولا آرام بند، باز و بسته کردن درب ها با صدای بسیار کمی می باشد، زیرا همانطور که می دانید استفاده از لولا های معمولی در مدت زمان طولانی منجر به سر و صدای بسیار زیادی می شود همچنین وجود انواع لولا آرام بند در بازار و تنوع در این محصول سبب شده تا نیاز خریداران برای تهیه این کالا با توجه به انواع کابینت و کمد مورد نظر به خوبی برآورده شود.

قیمت مناسب انواع لولا آرام از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود.

راهنمای خرید لولا آرام بند

ویژگی های انواع لولا آرام بند : یکی از روش های نوین در زمینه توزیع محصولات مختلف از جمله انواع لولا آرام بند، خرید به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد که در حال حاضر بسیاری از افراد به آن روی آورده اند.

یکی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی لولا آرام بند، نسبت به خرید آن از بازار سنتی سرعت در خرید می باشد که کاربر می تواند تنها با وارد شدن به سایت معتبری، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرد.

انواع لولا آرام بند موجود در فروشگاه های مجازی، علاوه بر آن که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد