مبلمان منزل

1

مبلمان منزل یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون در منزل است. مبلمان منزل را بر اساس مدل، رنگ و جنس پارچه مورد نظر، می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید.

مبلمان منزل

شاید بتوان گفت یکی از سخت ترین خرید وسایل منزل خرید مبلمان منزل شیک است به گونه ای که بتواند نیاز شما را برآورده کند. معمولاً مبلمان ها جزء وسایل اساسی در خانه محسوب می شوند. به همین دلیل در زمان خرید آن ها باید به نکات خاصی توجه کنید.

ممکن است شما بخواهید برای خرید مبلمان منزل، یک مبل کلاسیک را انتخاب کنید یا شاید هم انتخاب شما یک مبل راحتی باشد. در هر صورت باید به جزئیات خرید مبلمان منزل آشنایی داشته باشید. راهنمای خرید مبلمان منزل می تواند شما را در انتخاب صحیح یک مبلمان متناسب یاری کند.

انواع مبلمان منزل

مبلمان منزل به سه گروه اصلی تقسیم می شوند:

  • مبلمان استیل: این مبلمان ها به مبلمان های سلطنتی نیز معروف هستند و دارای تاج می باشند.
  • مبلمان های راحتی: نام دیگر آن ها، کاناپه است.
  • مبلمان های کلاسیک

راحتی مبلمان ها

قبل از خرید مبلمان، باید به راحتی مبلمان توجه کنید. مهم نیست که می خواهید مبلمان شما به سبک کلاسیک باشد یا یک مبل راحتی باشد. مهم این است که بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. حتی مبلمان های کلاسیک هم باید راحت باشند؛ در غیر این صورت به یک عنصر بی ارزش مبدل می شوند.

معمولاً مبلمان هایی که نشیمن گاه های بزرگ تری دارند، راحت تر هستند و به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند که مبلمان آنان دارای یک نشیمنگاه بزرگ باشد. البته قبل از خرید این مبلمان ها حتما به فضای مورد نیاز آن ها نیز دقت کنید. معمولاً این مبلمان ها به فضای بیشتری هم نیاز دارند.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/10/217.jpg”]

انتخاب رنگ مبلمان منزل

یکی دیگر از مواردی که در خرید مبلمان منزل باید رعایت کنید، نوع رنگ مبلمان می باشد. معمولاً در خرید اینترنتی مبلمان منزل می توانید این مورد را بیشتر در نظر بگیرید. زیرا در یک خرید اینترنتی معمولاً دست شما برای انتخاب رنگ های مختلف بیشتر باز است و مدل های بسیار زیادی جزء گزینه های انتخاب شما قرار می گیرند.

می توانید در فرصت مناسب رنگ مورد نظر خود را که متناسب با ویژگی های دکوراسیون منزل باشد، انتخاب نمایید. بهترین گزینه در انتخاب رنگ برای یک مبلمان منزل رنگ های خنثی می باشند که می توانید آن ها را با تمامی رنگ های دیگر در منزل خود ست کنید.

انتخاب روکش مناسب مبلمان منزل

بسیاری از افراد برای جلوگیری از زود چرک شدن یا خراب شدن رویه مبلمان از روکش مبل استفاده می کنند که بتوانند رویه مبلمان را حفاظت کنند. انتخاب یک رویه مبل مناسب با رنگ و نوع دکوراسیون منزل هم گزینه بعدی می باشد، که باید در مبلمان منزل بدان توجه کرد. حتی باید به طرح گل های پارچه ا ی که به عنوان رویه اصلی مبل استفاده می شود و تناسب آن با دکوراسیون منزل توجه شود .

شاید بتوان گفت خود رویه مبلمان منزل می تواند یکی از عوامل  ایجاد کننده تناسب رنگ در پذیرایی یک خانه باشد. البته بجز رنگ رویه مبلمان، باید به جنس آن هم توجه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا اگر اینگونه نباشد، به راحتی پس از مدتی رنگ  پارچه از بین می رود و حالت کهنه به خود می گیرد. همچنین به نوع دوخت هم باید توجه کنید که از چه نوع کوکی در دوخت استفاده شده است. گاهاً کوک های ساده استفاده شده نمی توانند دوام زیادی داشته باشند  و به راحتی باز می شوند. باید از کوک های مقاوم مانند کوک های فرانسویی در پارچه استفاده شود.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/10/218.jpg”]

نوع چوب مبلمان

یکی از مهم ترین قسمت هایی که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، جنس چوب مبلمان منزل می باشد. در هنگام خرید باید حتما جنس چوب ها را بشناسید، زیرا اگر  جنس چوب استفاده شده، جنس ضعیف و بی کیفیتی داشته باشد، به راحتی پس از مدتی چوب ها ترک بر می دارند و بست های آن ها از جا در می رود. در نتیجه مبلمان بلااستفاده خواهد شد. پس جنس چوب مبلمان را به هیچ وجه نادیده نگیرید. گاهاً بعضی از افراد تصمیم می گیرند که مبلمان منزل خود را پارچه ای انتخاب کنند.

معمولا این مبلمان ها هم می توانند مبلمان های راحتی خوبی باشند، اما نباید در منازلی باشند که فردی دارای بیماری خاص مثل بیماری آلرژی باشد.

مزیت های خرید مبلمان چرم

بعضی از انواع مبلمان منزل هستند که در رویه آن ها از چرم استفاده می شود. این مبلمان ها هم می توانند مزیت های خاصی را داشته باشند. مثلاً اینکه چرم معمولا نسبت به پارچه مقاوم تر می باشد و به راحتی خراب نمی شود. پس معمولاً این مدل از مبل ها عمر طولانی تری دارند. از طرفی اگر مبلمان منزل، چرم باشد به راحتی تمیز می شود؛ در حالی که پارچه اصلاً اینگونه نیست و قابلیت تمیز شدن راحت مانند چرم را ندارد.

معمولاً از مبلمان های چرمی به عنوان مبلمان راحتی منازل استفاده می شود. البته این را هم نادیده نگیرید که مبلمان های چرم را نباید زیاد در معرض نور خورشید یا گرما قرار دهید، در این صورت به راحتی این مبلمان ها خراب می شوند. باید چرم در جای دور از گرما و نور مستقیم خورشید باشد. اگر مبلمان منزل از جنس چرم باشد و به خوبی مراقبت شود، می تواند مدت زیادی برای شما یک مبل ایده آل باشد.

مزیت های خرید اینترنتی  مبلمان منزل

همانطور که گفته شد اگر می خواهید مبلمان منزل شیک بخرید، بهتر است ابتدا به اینترنت مراجعه کنید. در خرید مبلمان منزل به صورت اینترنتی می توانید متناسب با سلیقه ای که دارید، انواع مختلفی از مبلمان را ببینید و از بین همه آن ها یک مدل شیک را انتخاب کنید.

همچنین در خرید اقساطی مبلمان منزل به راحتی می توانید بدون صرف هزینه بسیار زیاد به صورت یکجا،  یک مبلمان شیک را خریده و هزینه آن را در چندین قسط پرداخت کنید که این می تواند یک کمک مالی بسیار خوب به شما باشد. در یک خرید اینترنتی به راحتی می توانید جزییات یک محصول را ببینید و با دید باز تصمیم بگیرید. همچنین امکان جستجو تمامی مدل ها، بر اساس رنگ یا جنس پارچه یا هر مورد دیگری که مد نظر شما است، وجود دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک مبلمان منزل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد