لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

1

لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی با کاربردهای مختلف، جایگاه ویژه ای در بین یراق آلات دارد. لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی دارای قیمت مختلفی است.

راهنمای خرید لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

امروزه این فرصت برای شما فراهم شده است که با خرید لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی و نصب آن بر روی درب کابینت و کمد منزل o,n از قابلیت ها و کاربردهای گوناگون آن، بهره ببرید.

ما در این مقاله قصد داریم که آنچه که برای خرید لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی لازم است بدانید، به صورت خیلی مختصر برای شما عزیزان مطرح کنیم؛ با ما همراه باشید.

راهنمای خرید لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

یکی از مهمترین یراق آلات مختص به کابینت را می توان، لولای آن نامید. انتخاب یک لولای مناسب باعث می شود که درب کابینت به هنگام باز شدن حداقل آسیب ممکن را به بدنه آن وارد کند و همچنین بدون وارد آوردن هر گونه ضربه به محل نصب پایه لولا از شل شدن پیچ های نگهدارنده آن جلوگیری کند. خرید لولای گازور آرام بند سه بعدی فانتونی یک انتخاب مناسب و همچنین یکی از پرکاربردترین یراق آلاتی است که امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

علت نام گذاری این نوع لولا از جهت سه بعدی بودن آن به این خاطر است که افراد می توانند به هنگام استفاده از کابینت، درب آن را در ۳ زاویه مختلف و دلخواه بین ۴۵ تا ۱۱۰ درجه ثابت نگه دارند. در واقع وجود یک پمپ درونی داخل لولا و یک آرام بند مانع از بسته شدن ناگهانی درب و ایجاد صدای بلند خواهد شد.

به طور کلی، ساختار لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی ۱۱۵ میلیمتری متشکل از ۲ بخش است؛ که بخش اول از یک پایه نصب شده بر روی بدنه کابینت یا کمد و بخش دوم آن نیز یک حفره دایره ای شکل با قطر ۳۵ میلیمتر بر روی درب کابینت شکل گرفته است.

مزایا و قابلیت های لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

  • باز شدن درب کابینت در ۳ زاویه دلخواه
  • ضخامت مناسب ورق لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی با دوام و کارایی بالا
  • قابلیت نصب لولا بر روی بدنه و درب کابینت به وسیله چند پیچ ام دی اف ۱.۵ سانتی
  • سهولت رگلاژ لولا ( تنظیم راحت درب کابینت با کمک پیچ شیاردار و یا کشویی تعبیه شده بر روی لولا )
  • امکان جداسازی درب کابینت بدون باز کردن لولا بخاطر وجود کلیپس درون آن
  • زیبایی نمای داخلی کابینت بخاطر وجود ۲ قاب نصب شده بر روی این لولا
  • قیمت مناسب
  • جنس لولا از نوع استیل

خرید اقساطی لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی

لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار بسته به ساخت کدام کشور، کیفیت و ماندگاری آن و همچنین نوسانات بازار ارز دارای رنج قیمتی گوناگونی است.

هم اکنون برخی از کارخانه های تولید کننده و فروشگاه ها بزرگ موجود در کشور این فرصت را فراهم کرده اند که افراد بتوانند به راحت ترین شکل ممکن این نوع ابزار و یراق آلات را به صورت عمده و  اقساطی برای فروش و استفاده در منزل و یا محل کار خود، عرضه و خریداری کنند.

هم اکنون قیمت این محصول پر کاربرد با توجه به کیفیت آن و نوسانات بازار ارز، تقریبا چیزی در حدود ۳۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ تومان است که به صورت گسترده در تمامی فروشگاه های ابزار فروشی سراسر کشور به فروش می رسد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا گازور آرام بند سه بعدی فانتونی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد