قیمت کمد بایگانی

0

قیمت کمد بایگانی : انواع و اقسام مدل های مختلف کمد بایگانی، منجر به تفاوت قیمت کمد بایگانی شده است. قیمت کمد بایگانی بسته به تکنولوژی ساخت و امکانات متنوع است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید کمد بایگانی

استفاده از کمدهای بایگانی در ادارات، سازمان ها و بیمارستان ها امری ضروری است. با پیشرفت تکنولوژی، تکنولوژی ساخت کمدهای بایگانی نیز به روز شده است. قیمت کمد بایگانی متاثر از شیوه ساخت کمد و اقلام مصرفی در ساخت آن، می باشد.

کمدهای بایگانی قدیمی تر به علت شیوه ساخت سنتی و ساده تر، قیمتی به مراتب  کمتر از انواع  کمد بایگانی برقی دارند.

کمد بایگانی

کمد بایگانی همچنان که از نامش پیدا است برای بایگانی و جمع آوری پرونده ها، اسناد و مدارک موجود در سازمان ها و ادارات استفاده می شود. در گذشته این نوع کمدها فقط در ۲ نوع  مکانیکی ریلی کشویی و لولایی بازشو تولید می شدند. اما امروزه تنوع مدل های کمد بایگانی بیشتر شده است.

اکنون این کمدها در انواع مکانیکی و برقی تولید می شوند. در نوع مکانیکی  همچون گذشته، باز شدن قفسه یا درب کمد با نیروی دست انجام می شود. اما در انواع برقی شما با وارد نمودن رمز یا فشردن دکمه می توانید کمد را باز کنید.

همچنین این کمدها قابلیت جابجایی قفسه ها را دارند که شما می توانید به سهولت به قفسه موردنظر دست پیدا کنید. انواع جدیدتر کمد بایگانی از امنیت بالاتری برخوردارند. قیمت کمد بایگانی مکانیکی پایین تر از نوع برقی آن است. کمدهای بایگانی جدید نسبت به گذشته ، از زیبایی بیشتری برخوردار هستند.

خرید کمد بایگانی

باتوجه به وجود انواع و اقسام کمد بایگانی، در هنگام خرید کمد بایگانی با چالش های زیادی روبرو هستیم. نکته مهمی که باید در هنگام خرید کمد بایگانی به آن توجه کنید این است که شما چه میزان فضایی برای قرار دادن کمد بایگانی در اختیار دارید و سپس نوع مناسب با فضای مورد نظرتان را تهیه نمایید.

همچنین باید ببینید اگر نیاز دارید که از لوازم اداری جانبی در کنار این کمد استفاده کنید با یک تیر دو نشان بزنید و انواع جدید کمد بایگانی که مجهز به آپشن های دیگری نظیر میز کشویی هستند را خریداری کنید.

به هرحال عاملی که تعیین کننده نوع کمد بایگانی می باشد این است که شما برای چه منظوری قصد استفاده از این کمدها را دارید و چه میزان پول برای خرید این کمدها در نظر گرفته اید. چون مسئله قیمت کمد بایگانی، عامل اثرگذار در انتخاب شما خواهد بود. چون اکثر این کمدها کاربرد تقریبا مشابهی دارند و فقط بعضی از کمدهای بایگانی آپشن های بیشتری دارند.

قیمت کمد بایگانی

قیمت کمد بایگانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نوع مکانیکی که از نظر کاربری، همچون کمدهای بایگانی قدیمی هستند جنس  و رنگ بدنه، نوع قفل ها و جنس دستگیره ها عواملی هستند که بر قیمت کمد بایگانی تاثیر دارند. توجه داشته باشید که چون این کمدها در دراز مدت استفاده می شوند باکیفیت بودن اقلام مصرفی در تهیه این کمدها بسیار مهم است.

باید کمدهای بایگانی که کیفیت جنس خوبی دارند را، صرف نظر از قیمت آن خریداری نمود. محکم بودن دستگیره برای اطمینان از جدا نشدن از بدنه کمد، با کیفیت بودن قفل برای ممانعت از خرابی و با کیفیت بودن رنگ بدنه برای ممانعت از زنگ زدگی یا پریدگی رنگ بدنه همگی در خرید کمد بایگانی اهمیت دارند و البته بر قیمت کمد بایگانی تاثیر گذار هستند.

قیمت کمد بایگانی برقی هم به علت استفاده از تکنولوژی بالاتر و استفاده از المان های الکترونیکی در ساختار آنها که منجر به سهولت کاربری، سرعت در دستیابی به پرونده ها و اسناد، و امنیت بالاتر می شود نسبت به مدل های ساده کشویی و ریلی بالاتر است.

به هرحال با توجه به امکانات فراوانی که مدل های کمد بایگانی برقی برای ما فراهم می آورد، قیمت کمد بایگانی مهمترین عامل در انتخاب نوع مدل می باشد.

چون قیمت کمد بایگانی محدوده گسترده ای دارد و بسته به میزان هزینه ای که شما برای خرید کمد بایگانی در نظر گرفته اید باید مدلی را که نیازتان را برآورده می کند خریداری نمایید.

اما اگر شما به کمد بایگانی پیشرفته تر نیاز دارید و توان خرید آن را به صورت نقدی ندارید، نگران نباشید. شما می توانید با خرید اقساطی کمد بایگانی به هدف خود برسید. همچنین شما می توانید با خرید اینترنتی کمد بایگانی، در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. فراهم شدن امکان خرید اینترنتی این وسیله ضروری برای شما کار انتخاب و خرید را آسان کرده است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک قیمت کمد بایگانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد