پشتی طبی

1

پشتی طبی  : در این مطلب با پشتی طبی آشنا شوید و مزایای استفاده از این محصول و تاثیر آن بر روی نشستن صحیح بیان شده و استفاده از آن به چه افرادی پیشنهاد میشود

پشتی طبی و کاربرد و راهنمای خرید

آیا نام پشتی طبی را شنیده‌اید؟ امروزه کمتر کسی را می‌بینید که از دردهای ستون فقرات و کمر شاکی نیاشد و به نوعی با آن درگیر نباشد. یکی از بیشترین علت های مراجعه به پزشکان کمر درد و مشکلات مربوط به آن است.

و دلیل این ناراحتی و مشکل بیشتر به خاطر زندگی ماشینی و نشستن برای مدت زمان طولانی در محل کار و بر روی صندلی می‌باشد. حال متخصصان این امر برای رفع این مشکل و جلوگیری از ابتلا به ناراحتی‌های کمر و ستون فقرات اقدام به طراحی و ساخت محصولی طبی کرده‌اند تا کمکی در رفع این مشکل و معضل باشد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد  این پشتی و مزایای استفاده از آن در اختیار شما قرار دهیم.

پشتی طبی

پشتی طبی وسیله‌ای است که توسط متخصصان به منظور اصلاح وضعیت نشستن طراحی و ساخته شده است. این محصول به واسطه طراحی خاص در بهبود دردهای کمر موثر می‌باشد.

با استفاده از این محصول طبی و کارآمد می‌توانید از ابتلا به کمر درد و بیماری‌های ستون فقرات و دیسک‌های کمر جلوگیری کنید.

طراحی محصول مناسب با ارگونومی بدن است و فشار وارده بر ستون فقرات و دیسک‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این وسیله قابلیت نصب بر روی انواع صندلی‌های اداری، راحتی و ویلچرهای معلولین را دارد.

 استفاده از پشتی طبی به چه افرادی پیشنهاد می‌شود؟

  • افرادی که برای مدت زمان طولانی بر روی صندلی می‌نشینند.
  • افراد مبتلا به کمر دردهای مزمن
  • رانندگان وسایل نقلیه مانند تاکسی و اتوبوس که مجبور هستند مدت زمان طولانی بر روی صندلی بنشینند.

مزایای پشتی طبی:

  • انعطاف پذیری این محصول سبب کاهش احتمال آسیب‌های حاصل از تصادف می‌شود.
  • به دلیل طراحی شکل هندسی و ارگونومی بدن باعث اصلاح وضعیت نشستن می‌شود.
  • قابلیت نصب بر روی انواع صندلی‌ها و صندلی اتومبیل
  • نصب راحت و آسان
  • روکش پارچه‌ای از جنس محکم و بادوام
  • قابلیت جریان هوا در زمان نشستن بر روی صندلی
  • دارای بندی انعطاف پذیر جهت نصب بر روی انواع صندلی‌ها

پشتی طبی کجا باید قرار گیرد؟

پشتی باید به گونه‌ای بر روی صندلی نصب شود که شما به راحتی بتوانید بر روی آن بنشینید. این پشتی طبی باید به راحتی به منحنی پشتی شما متصل شود و شما بتوانید به راحتی بر روی صندلی خود بنشینید.

پشتی طبی چه کمکی در صحیح نشستن می‌کند؟

در هنگامی که بر روی صندلی می‌نشینید و سعی می‌کنید که به درستی و به شکلی صحیح بنشینید عضلات کمر فشار زیادی را تحمل می‌کنند تا ستون فقرات را راست نگه دارند و شما درست بنشینید.

و این امر در مدت زمان طولانی عضلات را خسته می کند و باعث می‌شود که سر و گردن به سمت جلو خم شود و به اصطلاح قوز کنید. ولی در زمان استفاده از این محصول این محصول یک حمایت کننده برای عضلات پشت و گردن خواهد بود و در کاهش فشار بر روی ستون فقرات موثر می‌باشد.

راهنمای خرید پشتی طبی

برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم پزشکی مراجعه نمایید و یا از طریق سایت های موجود اقدام به خرید اینترنتی پشتی طبی کنید.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید آن به مراکز و سایت های معتبر و مورد اطمینان مراجعه کنید تا بتوانید مدل اصلی و اورجینال این محصول طبی را خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک پشتی طبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد