انواع گاو صندوق

0

انواع گاو صندوق کاربردهای متفاوتی در مکان های مختلف خواهد داشت. از جمله انواع گاو صندوق می توان به نوع ضد سرقت، نسوز و گاو صندوق نشکن اشاره کرد.

راهنمای خرید بهترین انواع گاو صندوق

با توجه به اینکه استفاده از گاو صندوق برای نگهداری اشیا و اسناد مهم گزینه بسیار مناسبی می باشد در حال حاضر انواع گاوصندوق در فروشگاه های مجازی و بازارهای  سنتی به فروش می رسد.

انواع گاو صندوق

گاو صندوق به دلیل این که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دارای انواع متعددی است که مشتری در هنگام خرید باید در انتخاب انواع گاوصندوق دقت زیادی به خرج دهد. به عنوان مثال در مصارف خانگی نیاز به گاو صندوق های بزرگ نیست زیرا معمولا اسناد و مدارک و طلا جواهرات درون این گاوصندوق های خانگی نگهداری می شود.

نوع کوچک تر این محصول تنها برای نگهداری اسناد به کار می رود که معمولا در هتل ها از آن استفاده می شود. استفاده از گاو صندوق های غول آسا نیز در بانک ها کاربر دارد. مهمترین انواع گاو صندوق خانگی عبارتند از:

گاوصندوق خانگی نسوز: این نوع گاوصندوق خانگی مختص افرادی است که می خواهند مدارک و اسناد بسیار مهمی را در آن نگهداری کنند که مهمترین ویژگی آن مقاومت بالا در برابر حرارت می باشد به صورتی که دمای داخلی آن حتی در هنگام آتش سوزی کمتر از ۱۷۶ درجه می باشد.

گاوصندوق ضد سرقت: طبیعتا ضد سرقت بودن گاوصندوق یکی از مواردی است که مشتریان به آن توجه بالایی دارند، اما بعضی از انواع گاوصندوق بسیار سبک و قابل حمل می باشد که این مورد برای جابجایی بسیار مناسب است لذا توجه داشته باشید که گاوصندوق سبک حتما باید بر روی سیستم حفاظتی ضد سرقت، تمرکز بیشتری داشته باشد و همچنین اتصالات این نوع گاوصندوق باید ضد ضربه و شکستن باشد.

راهنمای خرید گاو صندوق

با توجه به اینکه در حال حاضر انواع گاو صندوق با ویژگی های متفاوتی به فروش می رسد، بهتر است قبل از خرید این محصول نوع مورد نیاز خود را مشخص کنید. علاوه بر این مورد نکته ای که باید در خرید گاوصندوق توجه داشته باشید محل قرار گرفتن آن می باشد زیرا اگر از قبل فضایی را برای قرار دادن گاو صندوق انتخاب کرده اید حتما در هنگام خرید محصول به عرض و ارتفاع آن توجه کنید.

همچنین دقت کنید که به کدام سیستم حفاظتی گاو صندوق نیاز دارید. مثلا بیشتر بر روی ضد سرقت بودن آن توجه دارید یا ویژگی ضد حریق گاو صندوق. البته معمولا تمامی انواع گاو صندوق در برابر سرقت و آتش سوزی مقاوم هستند اما نوعی از آنها بر روی این ویژگی ها تمرکز بیشتری کرده اند.

قیمت انواع گاو صندوق

امروزه با توجه به نیاز متفاوتی که در خرید گاو صندوق حس می شود، انواع مختلف این محصول در بازار موجود است که مهمترین دلیل تفاوت قیمت گاوصندوق عرضه نمونه های مختلف این محصول با ویژگی های متفاوت می‌باشد. طبیعتا هرچه گاو صندوق خریداری شده ویژگی های مثبت بیشتری داشته باشد و سیستم حفاظتی پیشرفته تری در آن به کار رفته باشد قیمت خرید و فروش انواع گاو صندوق در این زمینه نیز بالاتر است.

خرید اینترنتی گاو صندوق یکی از راه های تهیه این محصول با قیمت بسیار مناسب می باشد که در حال حاضر افراد می توانند از طریق سایت های اینترنتی معتبر و فروشگاه های مجازی اقدام به خرید این محصول کنند؛ همچنین از مشاورین این سایت ها نیز جهت خرید بهترین انواع گاو صندوق مشاوره رایگان بگیرند. توجه داشته باشید اگر فردی دوست داشته باشد می تواند به کارگاه تولیدی انواع گاو صندوق سری بزند و کیفیت محصول را مورد بررسی قرار دهد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع گاوصندوق مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد