مزایای میزهای قابل تنظیم ارتفاع

0

مزایای میزهای قابل تنظیم ارتفاع

مزایای میزهای قابل تنظیم ارتفاع : بدن انسان به کلی طوری طراحی شده است که باید دائما در حال حرکت باشد و نه برای مدت زمان طولانی نشستن. حرکت باعث بهبود گردش خون و کاهش خستگی عضلانی و برای سلامتی ستون فقرات ضروری است و این مشکل اصلی در اکثر میز کارهای کامپیوتری است.

رهایی از کمردرد و خستگی عضلانی استاتیک از طریق حرکت عضلانی به دست می آید. افزایش جریان خون به عضلات خفیف زمانی رخ می دهد که در حال ایستادن و راه رفتن است، که انرژی عضلات را دوباره افزایش می دهد. طبق آخرین تحقیقات، مردم باید از صندلی خود خارج شوند و حداقل پنج دقیقه در ساعت حرکت کنند.

وقتی بدن انسان ایستاده است، فشار روی دیسک های بین وریدی پشت کمر نسبتا کم و پایین تر از زمانی است که ما نشسته ایم.

نشستن و ایستادن

جابجایی بین موقعیت نشسته و ایستاده برای حفظ سلامت بدن و جلوگیری از بیماری حیاتی است. حرکت منظم مقدار بار در بدن را تنظیم می کند، فواصل بقیه بخش خاص بدن را افزایش می دهد و بنابراین اثر نامطلوب عوامل خطر را کاهش می دهد.

یک بدن درحال حرکت یک بدن سالم است

تنها عمل ایستادن بر روی پای شما باعث می شود شما سه برابر کالری بیشتری بسوزانید زیرا می توانید صندلی خود را ببندید. یک مطالعه انجام شده در کلینیک مایو نشان می دهد که شما می توانید ۳۴۰ کالری اضافی را با دو ساعت ایستادن بجای نشستن در روز مصرف کنید.

میزهای با قابلیت تنظیم ارتفاع یا همان  Height Adjustable Standing Desksاجازه می دهد تا به راحتی یک میز را برای افراد مختلف ، به جای تلاش برای انطباق یک نیروی کار متنوع با یک یا دو پیکربندی تنظیم کند. این سازگاری به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بدنشان “موقعیت مطلوب” به بهترین نحو کار کنند – که وضعیت کاری است که بدن شما قوی ترین و کارآمدترین آن است. میزهای قابل تنظیم ارتفاع اجازه می دهد تا کاربر یک موقعیت کار ایده آل را برای بدن خود را انتخاب کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد