خرید تلمبه بادی

0

خرید تلمبه بادی

خرید تلمبه بادی : برای ما خاطرات شیرینی را دارد. از دوران بچگی دوران طلایی زندگی ما که خاطرات ما با باد کردن لاستیک دوچرخه یا توپ همراه بود برای بازی با هم با دوستانمون در محل و کوچه و همسایه…

کاربرد تلمبه بادی برای همه مشخص است و کاربرد های فراوانی رو برای ما داره. اما قبل از خرید تلمبه بادی با کیفیت لازمه نکاتی رو بدونیم.

انواع تلمبه بادی

  • تلمبه بادی دستی بزرگ
  • تلمبه بادی دستی کوچک
  • تلمبه بادی پایی
  • تلمبه بادی اتوماتیک و…

برای ویژگی های محصولات اسم برده لازم است بدانید که :

تلمبه بادی دستی از محصولاتی بوده که در قدیم و اکنون بسیار کاربردی بوده و به صورت دستی با زدن تلمبه جهت ایجاد باد کار می کند.

این تلمبه ها دارای ابعاد مختلفی بوده که از اجزای همچون دسته – لوله آهنی یا فولادی – واشر – شیلنگ و .. بوده که هر کدام از این اجزا دارای جنس های مختلفی هستند.

جنس اصلی و بدنه تلمبه بادی اصولا از آهن بوده و بدنه اصلی این محصول را با ارتفاع ۲۵ الی ۶۰ سانت تشکیل می دهد.

دسته تلمبه بادی از جنس های چوبی یا پلاستیک های مختلف تشکیل شده که جای دست انسان بوده.

شیلنگ تلمبه بادی جهت وصل به ابزار بادی بوده برای انتقال باد به درون محفظه و از پلاستیک های مخصوص تشکیل شده است.

این تلمبه های بادی در ابعاد بزرگ جهت استفاده برای باد کردن چرخ های کوچک و متوسط یا توپ های ورزشی و … استفاده می شود.

تلمبه های کوچک بیشتر برای محفظه های کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد که از بادکنک تا توب های کوچک گرفته و غیر مورد استفاده قرار می گیرد.

تلمبه های پایی که به تلمبه پایی مشهور است جهت راحتی بیشتر دسته های مخصوص و جایگاه پا دارند که در انجام امور مشابه تلمبه دستی بوده و از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بوده.

خرید تلمبه بادی

بسیار می تواند کاربردی بوده و در زمان و مکان های مختلف کاربردی بوده و شما عزیزان باید محصول با کیفیتی را برای خود انتخاب کنید.

از این رو جهت معرفی برند مناسب ما به شما برند تلمبه پرباد را معرفی می کنیم که با تجربه ۴۰ ساله خود توانسته با پیشرفت تکنولوژی محصولات به روز و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

شما عزیزان هم می توانید با مراجعه به سایت tolombeh_porbad.com و قسمت فروشگاه به خرید آنلاین تلمبه در انواع مختلف بپردازید.

همچنین در این بخش به شرح کامل محصولات با مشخصات فنی پرداخته شده است تا خرید برای شما عزیزان با راحت ترین صورت انجام بشه.

لازم به ذکر است ارسال تمامی محصولات تلمبه بادی پرباد به تمام نقاط کشور رایگان است.

شما عزیزان جهت خرید محصولات می توانید با شماره تماس  ۰۹۱۲۲۷۵۰۷۵۴  تماس گرفته و با قسمت فروش در ارتباط باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد