چگونگی پاک کردن تخته

0

چگونگی پاک کردن تخته

چگونگی پاک کردن تختهبا ورود تخته های وایت برد کم کم استفاده از تخته سیاه کاهش یافت به طوری که دیگر امروزه در هیچ محیط آموزشی دیگری از تخته سیاه استفاده نمی شود.

تخته وایت برد به دلیل استفاده ی مفیدی که دارد رایج تر است. استفاده از تخته سیاه چون نیازمند گچ بود و گچ نیز برای سلامتی افراد به ویژه پوست و دستگاه تنفسی مضر بود از این رو با ساخته شدن تخته وایت برد به سرعت افراد از آن استقبال نمودند.

چگونگی تمیز کردن تخته توسط تخته پاک کن

تخته وایت برد ها همانند تخته سیاه نیستند. در واقع ساختار تخته وایت برد ها طوری است که باید در استفاده از آن ها دقت کرد. چرا که در صورت بی دقتی ممکن است از بین رفته و خراب شود.

برای تمیز کردن تخته وایت برد حتما باید از تخته پاک کن وایت بردی استفاده شود.

عده ای برای تمیز کردن تخته وایت برد از الکل، استون، لاک پاک کن و یا اسپری استفاده می کنند استفاده از هر یک از موارد گفته شده به طور کامل تخته وایت برد را تخریب می کند چرا که این مواد به طور کامل لایه ی روی تخته وایت برد را در خود حل می کنند تا اثر لک ماژیک از روی تخته پاک شود.

بنابراین تنها روشی که می توانید تخته را به طور صحیح پاک سازی نمایید این است که تخته پاک کن را نمناک کرده و به آرامی چند دقیقه بر روی تخته بکشید.

این کار باعث می شود که لکه ها از روی تخته پاک شوند و یا حتی اگر به اشتباه با ماژیک غیر وایت برد بر روی تخته نوشتید همین روند را تکرار کنید تا ماژیک از روی تخته پاک شود.

در کل سعی کنید تخته پاک کن ها را به طور مرتب شست و شو نمایید تا بر روی تخته ایجاد لک نکنند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت پاک کن ساده  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد