تخته پاک کن ساده

0

تخته پاک کن ساده

تخته پاک کن ساده : در گذشته برای آموزش دادن در مدارس از تخته ای به نام تخته سیاه استفاده می شد . برای نوشتن بر روی تخته سیاه از گچ استفاده می کردند.

اما استفاده از گچ و تخته سیاه به دلیل این که موجب بیماری ها و حساسیت های تنفسی و یا پوستی می شد کم کم کاهش پیدا کرد و وسیله ای به نام تخته وایت برد وارد بازار شد.

با پیدایش تخته وایت برد دیگر در مدارس از تخته سیاه استفاده نشد و تخته وایت برد و ماژیک جایگزین آن شد. تخته وایت برد ها در انواع مختلفی وجود دارند.

این تخته ها شامل صخامتی ۳ سانتی متری هستند. در پشت بعضی از این تخته وایت برد ها یک لایه آهن ربا کار گذاری شده است.

تخته پاک کن های ساده

وسیله ای که برای پاک کردن تخته از آن استفاده می شود تخته پاک کن نام دارد.  برای پاک سازی تخته می توان از تخته پاک کن و یا هر وسیله ی نرم دیگر همچون دستمال کاغذی استفاده نمود.

تخته وایت برد ها به دلیل ساختار حساس تری که نسبت به تخته سیاه ها دارند از این رو باید از تخته پاک کنی استفاده نمود که مناسب باشد.

نوعی از تخته پاک کن ها وجود دارد که ساده هستند این تخته پاک کن ها به صورت تکه ای ابر و یا اسفنج می باشند که نرم هستند.

پشت این تخته پاک کن ها تکه ای چوبی و یا پلاستیکی گذاشته شده است که برای در دست گرفتن تخته پاک کن طراحی شده است. بعضی از آن ها نیز شامل جای ماژیک در انتهای خود هستند.

نوع دیگری از تخته پاک کن ها برای تخته وایت برد تخته پاک کن های مغناطیسی هستند. این تخته پاک کن ها همانند تخته پاک کن های ساده بوده و تنها تفاوتشان در آهن ربایی بودن آن ها است.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت پاک کن ساده  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد