پارتیشن بندی اتاق مدیریت

0

پارتیشن بندی اتاق مدیریت

پارتیشن بندی اتاق مدیریت : سمت مدیریتی یکی از مهم ترین سمت های یک اداره می باشد . این حساسیت باعث ایجاد فضاهای خاصی برای مدید اداره شده و در دکو.راسیون اداری نیز تاثیر گذار است و دکوراتور ها محیط هایی با خاصیت های متفاوت از سایر کارمندان را برای این افراد پیش بینی می کنند .

پارتیشن ها یکی از عمده اجزایی است که می تواند در ایجاد این مکان ها به کمک دکوراتور ها بیاید.

پارتیشن اتاق مدیر :

پارتیشنی که برای اتاق مدیر استفاده می شود ؛ خود دارای اجزای متفاوتی است که عبارتند از : چارچوب ام دی افی یا آلومنیومی – شیشه  – بدنه ام دی اف – کرکره – ایجاد داکت برای عبور کابل ها و پزیزها و کلید ها و …

این پارتیشن ها علاوه بر داشتن ویژگی جداکنندگی در محیط ؛ باید حائز ویژگی عایق بودن صدا نیز بوده و همچنین با توجه به اهمیت مدارک موجود در اتاق ، می بایست از لحاظ امنیتی نیز بسیار تقویت شده باشند .

در سال های اخیر ، علی رغم این که می توان با ایجاد دیو.اری ثابت ، فضای مدیریتی را از سایر فضاها جدا کرد ، ولیکن ، میل و علاقه ی مدیران به سوی استفاده از پارتیشن ها به عنوان دیوایدر ، سوق پیدا کرده است .

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که ؛ در صورت استفاده از این چزء تفکیک کننده ،  یک مجموعه یا شرکت ؛ در هر لحظه می تواند نسبتتت به تغییر اتاق ها متناسب با نیاز روز خود ؛ بببا استفاده از این پازتیشن ها ؛ اقدام نماید .

البته نکته ی دیگر این است که تایل بندی متنوع و عدم محدودیت در استفاده از متریال های مختلف ، در ایجاد و نصب پارتیشن ها ، عامل دیگری برای محبوبیت بیشتر این شاخه از دکوراسیون اداری به شمار می آید.

کلیه حقوق این مطلب متعلق به خوگر است

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد