معیار های خرید تجهیزات مهد کودک

0

معیار های خرید تجهیزات مهد کودک

معیار های خرید تجهیزات مهد کودک  : از آن جایی که محیط مهد کودک یک محیطی حساس برای کودک به شمار می آید از این رو در خرید  تجهیزات مهد کودک و وسایل لازم برای این محیط باید آگاهانه عمل کرد.

مهد کودک در واقع مکانی است که کودک بیشتر زمان خود را در آن جا سپری می کند از این رو لازم است در این محیط از وسایلی استفاده شود که برای کودک خسته کننده نبوده و کودک از حضور در چنین محیطی لذت نیز ببرد.

در هنگام خرید وسایل برای مهد کودک به دلیل این که کودکان در سنین پایین از این وسایل استفاده می کنند باید یک سری معیار های مهم را رعایت نمود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در خرید تجهیزات مهد کودک به چه معیار هایی باید توجه کرد؟

همان طور که در متن بالا نیز گفته شد خرید تجهیزات مهد کودک باید با دقت بالایی انجام گیرد چرا که قرار است کودکان زیادی از آن ها استفاده نمایند.

ابزار لازم برای یک مهد کودک میز، صندلی، در صورت لزوم تخته وایت برد و تعدادی ابزار برای بازی کردن و سرگرم شدن کودک است.

میز و صندلی که شما برای مهد کودک تهیه می نمایید باید سبک باشند یعنی بهتر است جنس آن ها طوری نباشد که بر وزن آن ها تاثیر بگذارد از طرفی باید مقاوم باشد.

پایه های میز و صندلی کودک باید طوری باشند که از افتادن ناگهانی کودک و یا لیز خوردن پایه ها بر روی زمین خود داری کند.

بهترین جنس برای میز و صندلی مهد کودک میز و صندلی های پلاستیکی است. چرا که پلاستیک علاوه بر سبک بودن از مقاومت لازم نیز برخوردار است.

بهتر است برای کف حیاط مهد از تاتمی استفاده شود. تاتمی با توجه به نرمی که دارا است اولا که لیز نبوده و از سقوط کودک تا حدی جلوگیری می کند ثانیا در صورت سقوط ناگهانی کودک از آسیب به وی جلوگیری خواهد کرد.

 شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تجهیزات مهد کودک  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد