تجهیزات کمک آموزشی دروس

0

تجهیزات کمک آموزشی دروس

تجهیزات کمک آموزشی دروسسیستم آموزشی  در مدارس امروز با دوره های گذشته بسیار متفاوت شده است و با روش تدریس در چندین سال اخیر قابل قیاس نیست.

در گذشته کودکان لوازم آموزشی و تجهیزات آموزشی چندان پیشرفته ای نداشتند از این رو معلمان تنها به کتاب های درسی بسنده کرده و از روی آن ها تدریس می کردند این روش سخت و دشوار بود و کار معلم و شاگردان را سخت تر می کرد.

امروزه روش های جدیدی برای آموزش دروس مختلف به وجود آمده است که هم کار معلمان را آسان تر کرده و هم به دانش آموزان کمک فراوانی در یادگیری می کند.

انواع تجهیزات کمک آموزشی در دروس مختلف

امروزه با توجه به سخت تر شدن درس ها نسبت به سال های گذشته و با تغییر نظام آموزشی دروس مختلفی وارد حیطه ی آموزشی شده است که این روند کار را اندکی دشوار کرده است.

اما از طرفی تجهیزات کمک آموزشی فراوانی نیز وارد سیستم آموزش شده است. درس ریاضی از جمله درس هایی است که بیشتر دانش آموزان در آن با مشکل رو به رو هستند از این رو باید به گونه ای آموزش داده شود که افراد آن را بفهمند و در ذهنشان باقی بماند.

تحقیقات نشان داده است که استفاده از روش تصویری و یا گوش دادن بهترین روش برای آموزش است. این روند آموزشی کمک می کند تا سریع تر یادگیری صورت گیرد و حتی بیشتر در ذهن کودکان بر جای بماند.

از این رو لوازم کمک آموزشی در قالب سی دی و فلش کارت های تصویری وجود دارند که به راحتی می توان با استفاده از آن ها به یادگیری سرعت و جهت داد.

از طرفی سی دی های آموزشی وجود دارند که مثلا حروف الفبا و یا جدول ضرب را همراه با ریتمی از موسیقی آموزش می دهند.

ترکیب شدن این قسمت از آموزش ها با آهنگ موجب ایجاد انگیزه ی یادگیری در کودک می شود تا بهتر درس را یاد گیرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تجهیزات کمک آموزشی دروس  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد