بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه‌دار

0

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه‌دار

بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه‌دار زنان خانه دار قشر اسیب پذیری هستند که زندگی آنها پس از فوت همسر دچار مشکلات فراوانی خواهد شد طرح بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار در پاسخ به نیاز این قشر از جامعه برای دریافت مستمری در دوران کهولت ارائه شده است.

زنان خانه دار همواره قدرت پس انداز مبالغی را دارند و چه بهتر که این از مبالغ به عنوان یک پس انداز ایده آل در بیمه عمر و آتیه استفاده کنند که علاوه بر پرداخت سود از پوشش های متنوع آن نیز بهره مند شوند.

زنان خانه دار در این طرح مبالغی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند .حق بیمه می توانند به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه پرداخت شوند (حداقل از ماهی ۲۰ هزار تومان)، مدت قرارداد از ۵ سال الی ۳۰ سال متغیر می باشد و خانم ها از بدو تولد تا زیر ۶۵ سالگی می توانند اقدام به خرید این بیمه کنند.

حق بیمه های پرداختی  بیمه گذار در صندوق اندوخته ها پس انداز شده و به آن سود تضمینی ۱۶% پرداخت می گردد و در انتهای قرار داد کلیه حق بیمه های پرداختی به همراه سود آن به صورت یکجا و یا مستمری ماهانه به فرد مورد نظر پرداخت می گردد. علاوه بر این بعد از گذشت ۲ سال از تاریخ شروع قرارداد , بیمه گذار می تواند به میزان ۹۰% اندوخته خود را از شرکت بیمه وام دریافت کنند.

پوششهای بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار

  • پوشش بیماریهای خاص(سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن و سرطانها)
  • از کار افتادگی و نقص عضو در اثر حادثه
  • پرداخت هزینه های درمانی و پزشکی حادثه
  • پوشش فوت طبیعی و پرداخت غرامت
  • پوشش فوت در اثر حادثه و پرداخت غرامت
  • پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بیمه شده
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد