طراحی مبلمان اداری اتاق مدیریت

0

طراحی مبلمان اداری اتاق مدیریت

طراحی مبلمان اداری اتاق مدیریت : از قسمت های مهم هر اداره ای اتاق مدیریت است , نوع دکوراسیون و مبلمان این قسمت اهمیت ویژه ای دارد و باید به بهترین نحو انجام شود نوع مبلمان هر مجموعه ای نشان دهنده ی پرستیژ و اعتبار آن مجموعه است .

مبلمان اتاق مدیریت شامل میز مدیریت , صندلی , قفسه ها و کتابخانه ها و .. است و هر کدام از این مبلمان نیز بایستی با مبلمان سایر قسمت های اداره متمایز باشد .

به هنگام خرید مبلمان مدیریت ابتدا نوع نوع حسی را که می خواهید به افراد منتقل کنید در نظر بگیرید , این حس صمیمیت است ؟ یا مدیریت ؟

کدام یک از این ها مدنظر شماست , پس از یافتن پاسخ می توانید اقدام به خرید کنید . هنگامی که یک مشتری وارد اتاق مدیریت می شود نیاز به حس اعتماد به مدیر مجموعه را دارد شما با نوع رفتار خود می توانید این حس را به او القا کنید علاوه بر آن نوع دکوراسیون و چینش مبلمان اتاق مدیریت نیز در این مورد بی تاثیر نیست . اگر می خواهید اعتماد مشتریان خود را که مهم ترین عامل موفقیت شماست به دست آورید باید به محیط کار خود رسیدگی کنید و به آن اهمیت بدهید .

مبلمان مناسب اتاق مدیریت

چیدمان مبلمان اتاق های مدیریت مهم و تاثیر گذار است , حال سوال این است که چه نوع مبلمانی مناسب اتاق مدیریت هستند ؟

مبلمان این قسمت بایستی خاص و منحصربه فرد باشد . میز مدیریت بزرگ بوده و نشان دهنده قدرت شخص مدیر است , اعتبار شرکت شما با میز ریاست شماست که تعیین می شود . صندلی مدیریت نیز بلند و پر ابهت است و متناسب با میز .

معمولا در قسمت مدیریت یک اتاق خصوصی دیگر وجود دارد که قبل از دیدار با میهمانان و مشتریان می تواند ظاهر خود را در آن مرتب کند و یا در صورت لزوم در آن استراحت نماید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد