تحصیلات معماری داخلی

0

تحصیلات معماری داخلی

تحصیلات معماری داخلی : حتما تا کنون واژه ی معماری داخلی را شنیده اید . شاید با این سوال مواجه شده باشید که برای کسب تجربه و تخصص در این رشته ؛ بایستی در کدام موارد و زمینه ها ؛ آموزش کسب کنید ؟

معماری داخلی شاخه ای از رشته های تخصصی در رابطه با ساخت و ساز و بهینه و قابل استفاده کردن فضاهای ساختمانی و ایجاد محیط های آرامش بخش می باشد .

این رشته کاری  را می توان حد وسط طراحی ساختمان – معماری و محیط و حفاظت از آن دانست.

هدف و برنامه در معماری داخلی استفاده ی مجدد و بازسازی ساختمان ها با هدف ترقی در آن ها می باشد . به عنوان مثال معماران داخلی چگونگی استفاده از تکنیک ها برای مجهر کردن ساختمان های قدیمی را نیز یاد می گیرند . مثلا به این تجریبه و تخصص دست پیدا می کنند که بتوانند ساختمان های قدیمی را در برابر زلزله ها مقاوم کنند.

علاوه بر این ها ذکر این نکته هم در راستای این حیطه ی کاری الزامی است که ؛ یک معمار داخلی در مورد اهمیت‌هایی مانند این که کدام سبک از مبلمان و تزئینات استفاده شود، نیز مواردی را آموخته  و مطالعه می‌کند.

تحصیلات معماری داخلی :

اگرچه معماری داخلی دارای مرز باریکی با طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد . اما بیشترین تمرکز آن بر روی مسایل ساخت و ساز و سازه است .

افرادی که برای کسب علم و دانش در این راه قدم بر می دارند ؛ آموزش هایی که دریافت می کنند ؛ شامل : سبک‌های طراحی، معماری تاریخی حفاظت و جایگزین کردن ساختمان‌های قدیمی ، و کدهای ساختمانی و امنیتی، ، طراحی نقشه قسمت‌های فیزیکی و مجازی ساختمان ؛ طراحی سیستم های گرمایش و سرمایش ؛ طراحی های داخلی ؛ استفاده از استانداردهای امنیت و ساخت و …  هستند .

در کنار این آموزه ها یادگیری شیوه های طراحی مناسب و زاحت و امن نیز برای آن ها نتایج مفیدی در آینده ی کاری خواهد داشت .

کلیه حقوق این مطلب متعلق به خوگر است

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد