مبلمان اداری جدید

0

مبلمان اداری جدید

مبلمان اداری جدید : هر روز نوع جدیدی از مبلمان طراحی , تولید و روانه ی بازار فروش می شوند که مدل , رنگ و طرح هریک بنا به سلیقه ی مشتریان است . مدیران در دو صورت اقدام به خرید مبلمان می کنند یکی برای تاسیس و راه اندازی شرکت و دیگر برای تغییر دکوراسیون محل کار .

تاسیس شرکت

به هنگام تاسیس یک شرکت بعد از شناخت نیازهای مجموعه نوبت به خرید مبلمان و طراحی دکوراسیون است , شرکت های معتبر و موفق روی این قسمت تاکید زیادی دارند که مجموعه باید حتما ظاهر زیبا و دلنشینی داشته باشد . برای خرید مبلمان مجموعه این سلیقه ی مدیر است که نقش اساسی دارد , مدیران می توانند با نظرخواهی از کارمندان خود بهترین و کاربردی ترین نوع مبلمان را بر اساس نیازهاشان تهیه نمایند .

در برخی از موارد هم مدیر مجموعه با یک طراح داخلی مشورت می کند و از او درباره دکوراسیون محل کار راهنمایی می گیرد , اینکه از چه سبک مبلمانی استفاده کند ؟ یا رنگ و مدل مبلمان به چه صورتی باشند ؟ و سوالاتی از این قبیل .

قیمت هر یک از مبلمان با یکدیگر متفاوت است , تمامی موارد گفته شده در بالا در تعیین قیمت مبلمان اثرگذار است . می توان مبلمان را از برندهای مختلف ایرانی و خارجی تهیه نمود که بستگی به بودجه ای است که در اختیار دارید .

تغییر دکوراسیون

در برخی موارد هم مدیران اقدام به تغییر دکوراسیون محل کار خود با هدف جلب مشتری و یا بالا بردن راندمان کار می کنند همانطور که می دانید محیط کار در راندمان و بازدهی کارمندان و افراد مجموعه نفشی مهم دارد .

در این موارد می توان بنا به شرایطی که محیط کار شما دارد یکی از انواع سبک های مدرن و یا کلاسیک را انتخاب کنید , می توانید برای انتخاب بهترین سبک پرس و جو و تحقیقاتی در این باره داشته باشید .

مبلمان اداری جدید تاثیر زیادی در روحیه ی کارمندان دارد و مشتریان با این کار اعتماد بیش تری به شما می کنند چرا که می دانند شما به محل کار خود و امور مشتریانتان اهمیت بیش تری می دهید و ارزش بیش تری هم برای آن ها قاتل هستید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد