انواع و اقسام مبلمان اداری

0

انواع و اقسام مبلمان اداری

انواع و اقسام مبلمان اداری : برای راه اندازی هر مجموعه ای مبلمان نیاز است , این نوع مبلمان ها که با عنوان مبلمان اداری شناخته می شوند دارای مدل ها و طرح های گوناگونی هستند و هر یک هم مناسب برای محیط و فضای خاصیی خاص .

هر شرکتی بایستی بر اساس فعالیتی که انجام می دهد مبلمان و دکوراسیون خاصی هم داشته باشد , یکی از فاکتورهایی که موجب افزایش اعتبار مجموعه می گردد مبلمان و به طور کلی دکوراسیون است پس دقت کافی در این زمینه را داشته باشید .

مبلمان اداری شامل میز و صندلی و سایر تجهیزاتی است که در یک اداره به کار برده می شود , اسباب و وسایل هر قسمت از اداره با قسمت دیگر متفاوت است .

مبلمان اداری و میز

یکی از تجهیزات مبلمان اداری میز است که زیبایی آن اهمیت ویژه ای دارد بخصوص میز مدیریت و میز منشی که در مرکز توجه مشتریان شرکت است . میز اداره بایستی استاندارد باشد و باعث خستگی زود هنگام کارمندان نشود , ارتفاع کم و زیاد میز و یا سایز و حالت میز بسیار مهم است . میز های اداری در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از کارمندان نیز بنا به پستی که دارند میز و مبلمان مخصوصی هم دارند .

میزها در انواع میز مدیریت , میز پذیرایی , میز کارمندان , میز کنفرانس و .. موجود هستند . هر کدام را در فضای مخصوص به خود به کار ببرید .

مبلمان اداری و صندلی

برای خرید صندلی به اولین نکته ای که باید توجه کرد راحتی آن است , صندلی زیبا ولی ناراحت موجب خستگی و مشکلاتی برای کارمندان خواهد شد . صندلی های راحت دارای ابعاد استانداردی هستند ارتفاع آن ها معمولا پایین تر از زانو و نشیمنگاه راحتی هم دارند .

نوع صندلی بنا به نوع و سبک دکوراسیون محل انتخاب می شود , صندلی ها نیز در انواع صندلی مدیریت , صندلی میهمان ,صندلی کارمندان , صندلی های کنفرانس و .. طراحی و تولید می شوند .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد