مبلمان اداری برای دکوراسیون محل کار

0

مبلمان اداری برای دکوراسیون محل کار

مبلمان اداری برای دکوراسیون محل کار : در این مقاله سعی کرده ایم تا با جمع آوری اطلاعات مفید به شما برای خرید بهترین لوازم و مبلمان اداری راهنمایی های لازم را بدهیم , آگاهی شما در این زمینه موجب انتخابی مناسب و صحیح خواهد شد .

از مهم ترین لوازم و اسباب و وسایل مربوط به اداره جات مبلمان اداری است که نقش مهمی در بهتر دیده شدن محیط کار دارد , از انواع مبلمان های اداری در سازمان هایی چون : آموزشگاه ها , بانک ها , فرودگاه ها , شرکت ها و .. استفاده می شود و هر کدام نیز بنا به نوع کاربری که دارند مبلمانی مخصوص به خود می طلبند به همین دلیل هم امروزه با حجم انبوهی از تولیدات مبلمان اداری مواجه هستیم .

منظور از مبلمان اداری میزها , صندلی ها , پارتیشن ها , کتابخانه ها و قفسه ها و .. می باشد و هریک مناسب محیطی و فضایی طراحی شده اند .

یک مجموعه دارای فضاهای مختلفی چون سالن های کنفرانس , سالن های انتظار , بخش مدیریت , بخش کارمندان و .. است . میزها , صندلی ها و به طور کلی دکوراسیون برای هریک از این قسمت ها متفاوت است , به هنگام خرید مبلمان این نکته را از یاد نبرید .

میز اداری

میزهای اداری اعم از میز مدیریت , میز کنفرانس , میز پذیرایی , میز کارمند  و میز منشی است . میز قسمت مدیریت با ابعاد بزرگ تر و طرح های زیباتری تولید می شود و میز هر یک از کارمندان و کارکنان نیز بنا به استفاده آن ها دارای ابعاد و اشکال مختلفی است اما به طور کلی سایز آن ها کوچکتر و دارای تعداد کشو های متعددی هم هستند .

صندلی اداری

در طراحی این نوع صندلی ها استاندارد های لازم به کار گرفته شده است و صندلی کاملا راحت و ارگونمی تولید شده است که متناسب با فرم بدن است و فرد را دچار دردهای عضلانی و خستگی های مفرط نمی کند چرا که افراد مجموعه باید ساعات طولانی را در پشت میز سپری کنند .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد