مبلمان اداری و دفتری

0

مبلمان اداری و دفتری

مبلمان اداری و دفتری : عمده کاربرد مبلمان اداری در دفاتر کار و شرکت ها و سازمان است اما از آن ها در مراکز و مکان های عمومی هم استفاده می شود , تنها تفاوت آن ها در نوع و به طور کلی ظاهر آن هاست . در هر مجموعه ای بنا به فعالیتی که دارد نوع مبلمان مخصوصی استفاده می شود به طور مثال مبلمان شرکت ها و سازمان ها خصوصی با مبلمان و تجهیزات اماکن عمومی متفاوت است .

در مکان های عمومی چون فرودگاه ها یا بانک ها از تجهیزات و مبلمانی چون میز , صندلی , کانتر و پارتیشن و .. استفاده می شود و در شرکت های خصوصی تمام وسایل بالا به علاوه یکسری تجهیزات دیگر .

انتخاب مبلمان اداری

یکسری نکات در انتخاب مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود و افراد بر اساس آن ها دست به خرید بزنند .

  • یکی از این نکات تناسب و هماهنگی مبلمان با فضا و محیطی است که قرار است در آن چیده شود , مبلمانی را که تهیه می کنید بر اساس نوع دکوراسیون محل انتخاب کنید به طور مثال به رنگ و یا کاغذ دیواری ها و نوع پوشش به کار رفته در کف اتاق و .. توجه کنید .
  • در اتاق های رسمی حتما از نوع مبلمان اداری و رسمی استفاده نمایید , خیلی به راحتی مبلمان و تجهیزات اتاق فکر نکنید در اینجا آنچه که اهمیت دارد ظاهر و نوع چینش مبلمان است و در اتاق های کنفرانس و جلسات نوع ساده اما شکیل مبلمان را به کارگیرید چرا که امکان ملاقات با افراد غریبه به جهت همکاری وجود دارد .
  • نوع , مدل و رنگ مبلمان بر اساس نظر و سلیقه ی مدیریت مجموعه تعیین می شود . با مشورت گرفتن از افراد و کارمندان شرکت می توانید انتخاب بهتری در این راستا داشته باشید , اغلب افراد مجموعه مبلمانی راحت را ترجیح می دهند چرا که زمان طولانی را در شرکت می گذرانند و لازم است در این مدت راحت و راضی باشند .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد