طراحی داخلی منزل

1

طراحی داخلی منزل :

 طراحی داخلی منزل : در راستای استفاده ی بهینه از فضا برای ایجاد مکان های مسکونی به خصوص در زمان فعلی که امکان استفاده از متراژ های زیاد برای تمام افراد و خانواده ها وجود ندارد ؛ شغل و تخصصی تحت عنوان طراحی داخلی به وجود آمده است که به صورت آکادمیک می توان آن را دنبال کرد .

علاوه بر تخصص که حرف اول را در طراحی داخلی می زند ؛ استفاده از هزینه ها در تاثیر گذاری بیشتر این تخصص ، امزی انکار ناپذیر است . اما خوشبختانه در کشور ما ایده هایی با هزینه های معمقول و کم برای افراد وجود دارد که می توانند با اندکی تجربه و سلیقه از آن ها بهره مند شوند .

از آن جا که محل سکونت افراد یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین محیط هایی است که فرد با آن سز و کلر دارد ، لذا می بایست در بحث طراحی داخلی توجه ویژه ای به آن داشته باشیم تا بتوانیم فضایی بهینه را با توجه به متراژی که در اختیارمان قرار دارد ، ایجاد نماییم .

ایده هایی برای طراحی داخلی منزل :

یکی از بهترین و کم هزینه ترین ایده هایی که در حالب حاضر برای طراحی داخلی منازل به کار می رود ، استفاده از پارتیشن ها به جای ساخت دیوارهای مختلف ، به خصوص در محیط هایی با متراژ های کوچک می باشد.

استفاده از این روش به افراد کمک می کند که ضمن داشتن فضاهای مورد نیاز در منزل ؛ از نوع بافت این پارتیشن ها به عنوان دکوری در زیباتر کردن فضاها نیز استفاده های کاربردی داشته باشند .

راه کار دیگر این است که در آشپزخانه ها  – اتاق ها و حتی فضای نشیمن ؛ جایگاهایی را برای چیدن وسایل در خود دیوارها در نظر می گیرند که این نیز می تواند ضمن از بیثن بردن هزینه برای ایجاد فصضاهای چیدمانی ؛ ترکیب زیباتری را در کنار داشتن فضایی گسترده تر وبهینه تر به افراد ، تحویل بدهد .

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد