سطل زباله مخروطی

0

سطل زباله مخروطی

سطل زباله مخروطی : یکی از انواع سطل های آشغال که در منزل بسیار پر کاربرد بوده و در اداره ها نیز از آن ها استفاده می شود سطل زباله های مخروطی می باشد. شکل این نوع سطل زباله به صورت مخروطی بوده و دارای رویه ای فلزی است. این نوع سطل آشغال تقریبا می توان گفت نوع و شکل ساده ی سطل زباله است. سطل زباله ی مخروطی حجم کمی دارا بوده و همچنین فضای کمی را اشغال می کند. همچنین از این نوع سطل زباله در مدارس و یا اتاق های کاری نیز استفاده می شود و دلیل استفاده ی آن در این نوع مکان ها نیز به دلیل کوچک بودن آن است اما استفاده ی عمده ی آن ها مربوط به منازل است.

سطل زباله ی مخروطی شکل مانند سطل زباله های دیگر دارای چرخ و یا پدال نبوده و کاملا ساده طراحی شده است. اما ویژگی هایی نیز دارا است که می تواند امتیازی مثبت برای این نوع سطل زباله محسوب شود.

ویژگی سطل زباله های مخروطی

  • رویه ی این نوع سطل آشغال به صورت استیل بوده و از مواد ضد لک و اثر انگشت برای رویه ی خارجی این نوع سطل زباله استفاده می شود .
  • در انتهای پایینی این سطل ها لایه ی پلاستیکی جهت محافظت از کف آن و همچنین عدم ارتباط مستقیم با زمین طراحی شده است.
  • همچنین همان طور که در بالا ذکر شده سطل زباله های مخروطی وزن کمی دارند از این رو حجم کمی از زباله ها را در خود جای می دهند اما برای استفاده های ذکر شده در متن فوق می تواند مناسب باشد.
  • تخلیه ی زباله از سطل زباله های مخروطی شکل آسان بوده و به راحتی می توان آن را تخلیه نمود.
  • به دلیل این که همانند زباله های دیگر درب نداشته و فاقد رویه ی در پوشی است نباید زباله مدت زمان طولانی در آن باقی ماند.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد