سطل زباله استیل تاچ بین

0

سطل زباله استیل تاچ بین

سطل زباله استیل تاچ بین : سطل زباله ها در طرح ها و اندازه های گوناگونی ساخته می شوند که برای کاربرد های گوناگون به کار برده می شود. امروزه بیشتر افراد به دنبال سطل زباله ای برای منزل خود هستند که دارای استاندارد های بهداشتی بیشتری بوده و مناسب تر باشند.

یکی از انواع سطل زباله ها که برای استفاده ی منازل بسیار انتخاب خوبی است سطل آشغال های هوشمندی به نام تاچ بین است. این سطل آشغال ها دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند همچنین دارای ویژگی های مشترکی با سطل آشغال های پدالی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

سطل زباله ی تاچ بین چه ویژگی هایی دارد؟

سطل آشغال های تاچ بین عموما دارای تنه ای استیل با درب استیل به رنگ مشکی هستند. درب این نوع سطل ها با بقیه ی سطل زباله ها اندکی متفاوت بوده و این تفاوت هم این است که دارای دو درب از طرفین می باشد درب آن ها از وسط باز می شود و به راحتی می توان زباله را در آن ها جای داد بیشتر آن ها به صورت اتوماتیک باز می شوند یعنی مانند سطل زباله های پدالی عمل می کنند.

از این رو بسیار بهداشتی بوده و بدون لمس دست درب آن ها باز خواهد شد. از طرفی در درون این سطل آشغال ها مکانی تعبیه شده است که می توان کیسه زباله را در آن جایگذاری نمود و پس از پر شدن سطل آن را به راحتی در آورد و تخلیه کرد.

از ویژگی های مثبت دیگر سطل زباله ی تاچ بین بسته شدن کامل درب پس از هر بار باز شدن درب است یعنی از خروج بوی نا مطبوع جلوگیری و از ورود و یا رشد هر نوع حشره ی موذی جلوگیری خواهد کرد. جایگذاری کیسه ی زباله ی تعویضی نیز به راحتی در درون این سطل زباله ها آسان است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد