تشک استاندارد

2

تشک استاندارد

تشک استاندارد : استفاده از تشک ها امروزه درز میان مردم بسیار رواج پبیدا کرده است و اتز مهم ترین وسایل هر خانه ای به شمار می رود که تاثیر مستقیم و زیادی در سلامت افراد دارد .

انواع مختلفی از برنده ها در حال فعالیت در بازار تولید و فروش تشک ها با قابلیت های مختلف هستند که در میان آن ها برنده های ایرانی ، با کیفیتی قابل قبول ، نیز فعالیت دارند .

میزان کیفیت تولیدات داخلی در تشک ها به مقداری است که اگر به بازار فروش آن ها سر زده باشیم ، متوجه می شویم که علیرغم وجود برند های خارجی ؛ خرید و استفاده از تشک های ایرانی طرفداران بیشتری داشته و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند .

با تمام این تفاسیر ، استفاده از تشک های ایزانی و خارجی ؛ بایستی به گونه ای باشد که ما بتوانیم تشکی استاندارد را انتخاب کرده و علاوه بر خواب و استراحت راحت بر روی آن ها ، به وضعیت سلامت ستون فقزات و کمر هایمان نیز توجه کرده باشیم .

 خصوصیات تشک استاندارد :

  • الیافی که در ساخت تشک ها به کار گرفته می شود ف نیز ، یکی از مهم ترین عوامل تعریف استانداردها در تشک می باشد . به عنوان مثال بایستی میزان استفاده از الیاف طبیعی در تولید این وسیله به میزانی باشد که مانع اطز ایجاد آلرژی برای لفراد شده و حساسیت ها و ناراحتی های پوستی برای آن ها ایجاد نکند .
  • طرح ها و دوخت هایی که برای آماده سازی تشک ها به کار می رود ، مساله ای بسیار مهم می باشد . تشکی استاندارد محسوب می شود که در وهله ی اول ، دوخت و طرح آن ها به میزانی برجسته و نامناسب نباشد که به بدن آسیب رسانده و یا حتی موجبات خواب نا آرام را برای افراد ، فراهم نماید .
  • تشک استاندارد ؛ باید دارای فنرهای قوی بوده و میزان انعطاف پذیری آن برابی تحمل اوزان مختلف ، قابل قبول باشد و در مدت زمان کوتاه ؛ گود یا پاره نشود .
  • نکته ی مهم دیگر در تشک استاندارد ، ضد آّب و حریق و نیز ضد نفوذ حشرات بودن می باشد . که در کنار توجه و داشتن این ویژگی ، استفاده از پازچه های لطیف و نرم در ساخت تشک ، یکی دیگر از استانداردهای فوق الذکر است .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد