انتخاب یک تشک دونفره مناسب

0

انتخاب یک تشک دونفره مناسب

انتخاب یک تشک دونفره مناسب : از لوازم مهم یک جهیزیه تشک دونفره است , چرا مهم ؟ زیرا ما حدود ۸ ساعت در طول شبانه روز را خواب هستیم و این یعنی تقریبا یک سوم از عمرمان پس لازم است که در طول این مدت احساس آرامش و آسودگی کنیم . هنگامی که جسم خسته است نیاز به بستری راحت برای استراحت دارد , انتخاب یک تشک مناسب می تواند خوابی راحت و آسوده برای شما به همراه داشته باشد .

گاهی وقتی از خواب بیدار می شویم دردهایی در ناحیه ی کمر و ستون فقرات خود احساس می کنیم این می تواند ناشی از بدخوابی و انتخاب نادرست تشک باشد .

تشک های دونفره ای که تهیه می کنیم بایستی یکسری ویژگی ها داشته باشد :

  1. از آنجایی که دو نفر بر روی یک تخت استراحت می کنند لازم است تشک مقاومت کافی را داشته باشد , تشک های بی کیفیت طول عمر کوتاهی دارند و پس مدتی ظاهری ناخوشایند به خود می گیرند سعی کنید تشکی خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و از الیاف و ترکیبات مرغوب در ساخت آن ها استفاده شده باشد .
  2. گردش هوا در این نوع تشک ها باید به گونه ای باشد که هیچ کدام از افراد احساس ناراحتی نکنند , الیاف مصنوعی مانع این می شوند که هوا در تشک جریان یابد در نتیجه تشک گرم می شود و در فصل تابستان علی الخصوص برای افرادی که به گرما حساسیت دارند اصلا خوشایند نیست .
  3. ارتفاع تشک هم مهم است , تشک هایی که تنها از فنر تشکیل شده اند بی کیفیت و نامرغوب هستند و استفاده طولانی مدت از آن ها موجب مشکلاتی برای سلامتیتان خواهد شد . یک تشک خوب باید ارتفاعش کمی بالاتر از سطح تخت باشد و شخص با دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی کند .
  4. تشک های دونفره در سایزهای ۲۰۰ در ۲۰۰ , ۲۰۰ در ۱۸۰ , ۲۰۰ در ۱۶۰ و ۲۰۰ در ۱۴۰ موجود هستند , شما می توانید با توجه به جثه تان و نیز اندازه تخت خواب یکی را انتخاب کنید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد