ویژگی های یک تشک استاندارد

0

ویژگی های یک تشک استاندارد :

ویژگی های یک تشک استاندارد : تشک ها یکی از لوازم مهم منزل به شمار می روند و تاثیر بسزایی در کیفیت خواب افراد دارند , انتخاب یک تشک مناسب می تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .

یک تشک استاندارد ویژگی هایی دارد که به هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد :

  1. در ابتدای امر آنچه که اهمیت ویژه ای دارد سلامت فرد است تشک تهیه شده باید مانع از کوفتگی عضلات و بدن شخص شود در این موارد تشک های طبی توصیه می شوند که به دلیل سطح سفتی که دارند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کنند .
  2. انواع پارچه های مرغوب نخی و با الیاف طبیعی در تولید تشک استاندارد به کار گرفته می شود . نوع دوخت , استحکام و بسته بندی این نوع خوشخواب ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است .
  3. به هنگام خرید باید این نکته را مدنظر داشت که یک تشک استاندارد فنرهای قوی و مقاومی دارد و همین نیز موجب افزایش طول عمر آن می گردد , یک تشک استاندارد به طور میانگین بین ۷ تا ۱۰ سال عمر مفید دارد .
  4. تشک های استاندارد دارای دریچه های تهویه هوا هستند که از تعریق و ایجاد بوی بد جلوگیری می کند , تشک ها از الیاف خنکی ساخته می شوند و این برای افرادی که به گرما حساسیت دارند ویژگی مطلوبی به شمار می رود .
  5. ارتفاع تشک نیز مهم است , تشک های طبی و استاندارد کمی از سطح تخت بالاتر می آیند در حالی که تشک های معمولی هیچ ارتفاع تعریف شده ای ندارند . نوعی از انواع تشک ها بنام تشک جکدار ارتفاع قابل تنظیمی دارند و می توان فنر داخل آن ها را نیز به راحتی شل و یا سفت کرد .
  6. در خرید تشک مناسب باید به وزن افراد نیز توجه کرد , تشک هایی مانند تشک های طبی اسفنجی مناسب برای افراد زیر ۹۰ کیلوگرم می باشد چرا که در ساخت آن ها از اسفنج فشرده و پنبه استفاده شده است و طول عمر پایینی دارند .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد