زیباترین بازیگر های ترکیه ایی در سال ۲۰۱۸

0

بازیگری در ترکیه نیاز به ظاهر و چهره ای زیبا دارد. بسیاری از بازیگران مشهوری که در حال حاضر در سینما و تلویزیون ترکیه فعالیت دارند، زمانی مدل بوده اند. البته آنها نه تنها زیبا، بلکه بسیار با استعداد هم بوده اند، به طوری که توانستند خودشان را در سطح بهترین و محبوب ترین بازیگران بالا بکشند و جوایز زیادی را از آن خود کنند. در این مطلب، نام بهترین و زیباترین بازیگران زن ترک را در سال ۲۰۱۷ به شما معرفی می کنیم.

 

هانده دوغان دِمیر

 نتیجه تصویری برای هانده دوغان دِمیر
 
هانده دوغان دمیر بازیگر جوان و خوش آتیه تلویزیون ترکیه که به دلیل ایفای نقش زینب در سریال ترکی در «انتظار آفتاب» در بین ایرانی ها محبوب گردیده است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۵ در آنکارای ترکیه متولد شد. وی که در ابتدای کار به بازی در تیزرهای تبلیغاتی مشغول بود با پیشنهاد شبکه TRT ترکیه برای بازی در یک سریال مواجه شد و در سال ۲۰۱۱ با بازی در سریال «غم و اندوه» پا به دنیای حرفه ای بازیگری نهاد.
 
نتیجه تصویری برای هانده دوغان دِمیر
 
هانده دوغان دمیر فارغ التحصیل رشته جامعه شناسی از دانشگاه تاریخ و جغرافیای آنکارا است. او همچنین در دانشگاه لیل فرانسه در رشته زبان نیز تحصیل کرده است. هانده در سال ۲۰۱۳ با ایفای نقش زینب در سریال «انتظار آفتاب» توانست برای اولین بار به عنوان بازیگر نقش اول در یک فیلم یا سریال بازی کند.
 
نتیجه تصویری برای هانده دوغان دِمیر

جانسو دِره

 
 
جانسو دره، در ۱۴ اکتبر ۱۹۸۰ متولد شد و حال جزو یکی از مدل ها و بازیگران مشهور ترکیه به حساب می آید. او تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در ازمیر فرا گرفت و در رشته باستان‌شناسی از دانشگاه استانبول فارغ‌التحصیل شد. او کار در تلویزیون و سینما را از سال ۲۰۰۴ شروع کرد و بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ نقشی برجسته در مجموعه تلویزیونی «سیلا» داشت.
 
 
نتیجه تصویری برای جانسو دِره
 
بعد از آن با همکاری کنان ایمیرزالی اوغلو در فیلم« the Last Ottoman Yandim Ali» به شهرت رسید. او توانایی های زیادی در بازیگری دارد، به طوری که در نقش های مختلفی، از کمدی گرفته تا نقش های جدی، هنرنمایی کرده است.
 
نتیجه تصویری برای جانسو دِره
 
 

سِرِنای ساریکایا

 نتیجه تصویری برای ‪Serenay Sarıkaya‬‏
 
سرنای ساریکایا بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. این ستاره جذاب در سال ۱۹۹۱ در ترکیه متولد شد.
 
بازی در سریال «عمرگل‌لاله» و «جزر و مد» باعث شناخته شدن وی در سطح جهانی شد. او با بازی در این دو سریال، دو تندیس پروانه طلایی کسب کرد که معتبرترین جایزه برای یک بازیگر اهل ترکیه به حساب می آید. علاوه بر بازیگری، سرنای چهره تبلیغاتی برندهای معروف ترکیه ای است. او در سال ۲۰۱۴ بهترین بازیگر زن شناخته شد و توسط جی‌کیو تندیس دریافت کرد.
 
نتیجه تصویری برای ‪Serenay Sarıkaya‬‏
 

بورجو بیریجیک

 
 
بورجو بریجیک یکتین بازیگر اهل کشور ترکیه است که در سال ۱۹۸۹ در المالی متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه است.
 
 
نتیجه تصویری برای ‪Burcu Biricik ب‬‏
او در سال ۲۰۰۶ به عنوان ملکه مدیترانه مسابقه زیبایی آنتالیا برگزیده شد و پس از آن کار حرفه ای خود را در کارآموزی تئاتر شهری شهر بورنوا آغاز کرد. او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران ترکی سال ۲۰۱۷ شناخته شد و حال در پروژه های سینمایی زیادی فعالیت دارد که جدیدترین آن « Life Song» می باشد.
 
نتیجه تصویری برای ‪Burcu Biricik‬‏

سونگول اودِن

 نتیجه تصویری برای ‪songül öden‬‏
 
سونگول اودن در ۱۷ فوریه ۱۹۷۷ به دنیا آمد. او در هر نقشی که پذیرفته، از نقش های جدی گرفته تا نقش های کمدی، توانسته به بهترین نحو هنرنمایی و خودش را در دل هوادارانش جا کند.
 
نتیجه تصویری برای ‪songül öden‬‏
 
او کار حرفه ای خود را در سال ۱۹۹۹ با سریال محبوب «Ferhunde Hanimlar» آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری در عرصه سینما، به تئاتر نیز علاقه دارد. به لطف توانایی های او، او تا به حال جوایز زیادی را از آن خود کرده است به طوری که در سال ۲۰۱۲ نام بهترین بازیگر کمدی را به خود اختصاص داد.
 
 
تصویر مرتبط
 

سِلِن سویدِر

 
تصویر مرتبط
سلن سویدر در ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ در ازمیر، ترکیه، به دنیا آمد. سلن ۵۴ کیلوگرم وزن و ۱٫۷۸ سانتی‌متر قد دارد و جزو مدل های حرفه‌ای ترکیه محسوب می شود. او در سال ۲۰۰۷ توانست دختر شایسته ترکیه شود و در مراسم دختر شایسته کشور چین نیز شرکت کند.
 
 
سلن سویدر در حال حاضر در رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه تحصیل می‌کند و علاوه بر بازیگری، به عکاسی و نویسندگی نیز علاقه دارد. او با بازی در سریال «شمیم عشق» و «عمر گل لاله» به اوج شهرت رسید.
 

 

هازل کایا

 تصویر مرتبط
 
هازال کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب ترکیه در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در دبیرستان ایتالیایی در استانبول درس خواند و در سال ۲۰۰۹ فارغ التحصیل شد. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. هازال کایا اولین نقش مهم خود را در سریال «گنجو» ایفا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۸ در سریال «عشق ممنوع» در نقش نیهال زیاگل ظاهر شد.
 
 
نتیجه تصویری برای هازل کایا
 
وی بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون بازی در سریال بسیار موفق «اسمش را فریحا گذاشتم» می باشد. هازال کایا پس از دو سال عدم حضور در تلویزیون، در سال ۲۰۱۷ با سریال «داستان ما» که برگرفته از مجموعه تلویزیونی «بی شرم» است، بار دیگر به تلویزیون بازگشت.
 
 

طوبا بویوک‌اوستون

 نتیجه تصویری برای ‪Hatice Tuba Büyüküstün‬‏
 
طوبا بویوک‌اوستون در سال ۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه، او برای اولین بار در تبلیغ مول‌پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.
 
تصویر مرتبط
وی در سال ۲۰۱۱ با اونور سایلاک ازدواج و صاحب دو فرزند دختر دو قلو به نام های توپراک و مایا شد. شایعاتی در مورد طلاق طوبی از همسرش بود ولی هر دو در صفحه اینستاگرام خود اعلام کردند که ما از هم جدا نشدیم. طوبا در بین زیباترین زنان جهان که از یک مجله معروف امریکایی منتشر شده بود رتبه ۱۷ را کسب کرد.
 
 
نتیجه تصویری برای ‪Hatice Tuba Büyüküstün‬‏
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد