معرفی ۱۰ گوشی BlackBerry در سال ۲۰۱۸

0
شرکت   همواره به دلیل طراحی و تولید گوشی های هوشمندی منحصر به فرد و متمایز از محصولات دیگر رقبا مورد تحسین کاربران و کارشناسان قرار داشته است، در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار تولید شده توسط این برند سرشناس را به شما معرفی می کنیم.
گوشی های هوشمند شرکت BlackBerry علاوه بر داشتن ظاهری خاص، ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی را به کاربر ارائه می کنند؛ BlackBerry از اولین شرکت هایی بود که کیبورد فیزیکی را به یک گوشی هوشمند با صفحه لمسی اضافه کرد و از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت می توان به تمرکز ویژه آنها بر روی بحث امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.
۱- BlackBerry KEYone
قیمت: از دو میلیون و دویست تا دو میلیون و هشتصد هزار تومان
 برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
با توجه به همه شرایط و جوانب به این نتیجه رسیدیم که KEYone برترین گوشی BlackBerry موجود در بازار است؛ شرکت سازنده موفق شده تا در این محصول تلفیقی از یک گوشی هوشمند قدرتمند و به روز و بهره مند از طراحی کلاسیک گوشی های BlackBerry را به کاربر ارائه کند. اگر از طرفداران سفت و سخت گوشی های هوشمند شرکت هایی مانند سامسونگ و یا اپل هستید، احتمالا علاقه ای به خرید این گوشی نخواهید داشت؛ اما اگر از گوشی خود خسته شده اید و قصد دارید تا گجتی متفاوت از سایر محصولات بازار را در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می کنیم BlackBerry KEYone را در میان سایر انتخاب های دیگر خود جای دهید.

۲- BlackBerry DTEK60

قیمت: حدودا یک میلیون و ششصد هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
DTEK60 را می توان یکی از اولین نتایج تغییر رویکرد در سیاست های شرکت BlackBerry دانست؛ این گوشی هوشمند ویژگی هایی را در خود جای داده که می تواند علاوه بر کاربران خاص محصولات شرکت BlackBerry، نظر کاربران معمولی را نیز به خرید آن جلب کند. البته هنوز هم رد پایی از ویژگی های خاص و ویژه برای کاربرانی با مشاغل مدیریتی و مشغول در کسب و کار، در این گوشی هوشمند دیده می شود؛ اما DTEK60 به طوری طراحی شده که هر کاربری بتواند از آن استفاده کند.
قدرت سخت افزاری مطلوب، بهره مندی از سیستم عامل همه فن حریف اندروید و طراحی زیبا از عواملی هستند که کاربر را نسبت به خرید این گجت ترغیب می کنند و از همه مهم تر اینکه همه این ویژگی ها در گوشی ای با قیمت زیر دو میلیون تومان قرار داده شده است. شاید این گوشی خوشنامی و شهرت گوشی های خانواده آیفون ها را نداشته باشد و یا صفحه نمایش خمیده به کار گرفته شده در گوشی های سری گلکسی شرکت سامسونگ در آن موجود نباشد؛ اما DTEK60 یکی از محصولات شرکت BlackBerry است و همه می دانیم که گوشی های هوشمند این شرکت در بحث امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی حرف اول را می زنند.

۳- BlackBerry Motion

قیمت: حدودا دو میلیون و دویست هزار تومان
 برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
Motion گوشی هوشمندی است که ما را به هنگام قضاوت آن دچار سردرگمی کرده است، جثه آن بسیار بزرگ است و به غیر از عمر باتری طولانی اش ویژگی جذاب دیگری برای جلب نظر یک کاربر عادی ندارد. طراحی ظاهری آن بسیار ساده و به نظر قدیمی است، در بحث زیبایی ظاهری حتی توان رقابت با BlackBerry KEYone را هم ندارد و از طرف دیگر با در نظر گرفتن ویژگی ها و امکانات موجود در آن، قیمتش کمی گران به نظر می رسد.
قدرت سخت افزاری Motion می تواند پاسخگوی نیاز های عادی و روزمره شما باشد، اما نباید روی اجرای روان بازی های سنگین و گرافیکی بر روی آن حساب کنید. یک کاربر عادی و کسی که نیازی به ویژگی های خاص امنیتی و منحصر به کاربران شاغل در سمت های مدیریتی ندارد، دلیل محکمی برای خرید این گوشی نخواهد داشت، اما این مسئله چیزی از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی در بحث امنیت و ویژگی های مربوط به بحث مدیریتی آن کم نخواهد کرد.

۴- BlackBerry DTEK50

قیمت: حدودا نهصد هزار تومان
 برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
DTEK50 یک گوشی میان رده با قیمت مناسب است؛ اما متاسفانه آنطور که انتظار می رفت از آن استقبال نشد. شاید دلیل اصلی این مسئله در نحوه بازار یابی شرکت BlackBerry برای این گجت باشد؛ به نظر می رسد این شرکت ویژگی هایی را به این گوشی اضافه کرده است که اکثر کاربران یک گوشی هوشمند میان رده به آنها نیازی نداشته باشند؛ برای مثال امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی ویژگی هایی مهم و مفید هستند؛ اما کاربران علاقه مند به خرید یک گوشی میان رده انتظار زیادی از وجود آنها در گجت خود را ندارند و از طرف دیگر این گوشی از عدم وجود ویژگی هایی رنج می برد که پایه و اساس یک گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. به هر حال اگر می خواهید گوشی هوشمندی میان رده از برند BlackBerry را در اختیار بگیرید DTEK50 یکی از تنها گجت های در دسترس شما خواهد بود.

۵- BlackBerry Priv

قیمت: حدودا یک میلیون و دویست هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
Priv یکی از خوش دست ترین گوشی های تولید شده توسط BlackBerry و یکی از اولین محصولات این شرکت است که به سیستم عامل اندروید مجهز شد؛ تولید این گجت به عنوان یک گوشی هوشمند اندرویدی توانست بار دیگر رونق را به شرکت BlackBerry بازگرداند.
عملکرد سریع و روان، صفحه نمایش با کیفیت، صفحه کلید فیزیکی، طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوب از جمله نقاط قوت این گجت هستند و گرچه عمر باتری آن می توانست بیشتر باشد، اما بیشترین انتقاد مطرح شده در مورد BlackBerry Priv، مربوط به قیمت نسبتا بالای آن است.
قیمت این محصول با قابلیت ها و ویژگی های موجود در آن همخوانی نداشته و با صرف این هزینه می توانید انتخاب های بهتری را داشته باشید. در نهایت اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی مجهز به صفحه کلید فیزیکی  و بهره مند از برخی از ویژگی های منحصر به فرد محصولات شرکت BlackBerry هستید، Priv می تواند یکی از بهترین گزینه های در دسترس شما باشد.

۶- BlackBerry Passport

قیمت: حدودا نهصد هزار تومان
 برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
در همین ابتدای کار باید بگوییم که BlackBerry Passport گوشی مناسبی برای کاربران عادی نیست؛ هدف از طراحی آن، گجتی با ویژگی هایی لازم برای مشاغل خاص و کاربرانی است که می خواهند در محیط کار از گوشی هوشمند خود به عنوان یک ابزار نوآورانه استفاده کنند.
اگر به دنبال گوشی هوشمندی با شرایط مذکور و بهره مند از یک صفحه کلید فیزیکی می گردید، BlackBerry Passport یکی از بهترین گزینه های در دسترس شما خواهد بود؛ اما اگر می خواهید از این گوشی برای انجام بازی و پخش محتوای چند رسانه ای استفاده کنید بهتر است به دنبال گزینه های دیگری برای خرید بگردید.

۷- BlackBerry Classic

قیمت: حدودا یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که بیشترین استفاده شما از یک گوشی هوشمند در مکالمه، تایپ و فرستادن پیامک و ایمیل و وبگردی در اینترنت خلاصه می شود، BlackBerry Classic می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.
اما اگر بدون توجه به نکات مذکور نسبت به خرید این گجت اقدام کنید، در مدت زمانی کوتاه از این گوشی خسته خواهید شد و به این نتیجه می رسید که قدرت سخت افزاری سطح پایین و اندازه کوچک صفحه نمایش BlackBerry Classic با نیاز های شما همخوانی ندارند. اگر از طرفداران و کاربران قدیمی گوشی های شرکت BlackBerry باشید، این گوشی رضایت شما را به دنبال خواهد داشت و در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید گوشی هوشمند دیگری بروید.

۸- BlackBerry Z30

قیمت: حدودا هفتصد هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
BlackBerry Z30 از سیستم عامل خاص و منحصر به فرد شرکت سازنده خود استفاده می کند و به همین دلیل تعداد نرم افزار های در دسترس آن محدود تر از رقبای اصلی خود یعنی گوشی های اندرویدی و نیز آیفون هاست. Z30 گوشی هوشمندی برای استفاده های خاص مانند نیاز های مدیریتی و یا اشتغال در کسب و کار است و اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی بریتان از اهمیت بیشتری نسبت به تعداد و تنوع نرم افزار های در دسترس برخوردار است؛ می توانید روی عملکرد بی نقص آن حساب کنید.

۹- BlackBerry Z10

قیمت: حدودا ششصد هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
طراحی ظاهری و کیفیت ساخت BlackBerry Z10، شما را به یاد یک آیفون پلاستیکی خواهد انداخت؛ قدرت سخت افزاری در حد قابل قبولی قرار دارد و بهره مندی این گوشی از سیستم عامل BlackBerry 10 می تواند طرفداران محصولات شرکت BlackBerry را نسبت به خرید آن ترغیب کند.

۱۰-BlackBerry Q10

قیمت: حدودا ششصد هزار تومان
برترین گوشی های BlackBerry موجود در بازار
Q10 یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط شرکت BlackBerry است؛ اما رضایت و یا عدم رضایت شما از خرید آن به یک سوال اصلی وابسته است؛ آیا شما نیاز به استفاده از یک صفحه کلید فیزیکی دارید؟ برخی معتقدند که دوران گوشی های دارای صفحه کلید فیزیکی به سر آمده، اما هنوز کاربرانی وجود دارند که نسبت به خرید این دسته از گوشی های هوشمند علاقه نشان می دهند.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد