خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش سال ۹۷

0


خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش سال ۹۷

خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش سال ۹۷ : بخش جزءی از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش به طالبان دانش سرتاسر ایران از ابتدایی تا دکتری انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷، شرایط ورود بدون کنکور به رشته های پزشکی و پیراپزشکی، ثبت نام دانشگاههای بدون کنکور ۹۷، معرفی رشته ها و دانشگاهها، تحصیل در خارج از کشور، برنامه ریزی کنکور سراسری ۹۸ تمامی رشته ها و … می باشد و در تمامی این مراحل در کنار شما داوطلبین عزیز خواهیم بود.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ مهمترین و سرنوشت سازترین مرحله از زندگی هر دانش آموز را به خود اختصاص داده است. زیرا که تمامی تلاش ها و اهداف یک دانش آموز در این مرحله وارد مسیر دیگری شده و به نتیجه نزدیکتر می شود. اما گاهی مشاهده می کنیم متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف دانش آموز در مرحله انتخاب رشته آن رشته ای را که شایسته رتبه اکتسابی اوست کسب نخواهد کرد. نحوه صحیح انتخاب رشته در زندگی تحصیلی و شغلی دانش آموز و ساختن آینده ای روشن کارساز است.

از آنجا که کنکور سراسری از سال ۹۲ به بعد با کنکور دانشگاه آزاد یکی شده است، اما مسیر انتخاب رشته دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد کاملا با هم متفاوت است . در انتخاب رشته کنکور سراسری باید در سایت سنجش اقدام به انتخاب ۱۵۰ کد رشته محل نمود اما در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت آزمون می توان فقط ۲۰ انتخاب را برگزید، برای دریافت شرایط انتخاب رشته کنکور ۹۷ بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ درخت دانش

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته کنکور منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (۳۰ درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۹۷) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه ۵ سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق ۲۵ و ۵ درصد در کنکور ۹۷ و … می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ باشند.

برای ارتباط و رفع سوالات و انتخاب رشته کنکور ۹۷ هدفمند خود میتوانید با شماره گیری شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ ازطریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره ۰۹۰۳۳۸۰۶۱۹۶ در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

معیارهای درست و منطقی در انتخاب رشته سراسری ۹۷ آگاهی و تفسیری درست از بندهای مختلف کارنامه کنکور که شامل: نمره کل، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، رتبه در منطقه و کشور، سهمیه متعلقه به هر دانش آموز، نمره کل یا همان تراز، مقایسه تراز هر داوطلب با رتبه های برتر که دارای تراز ۱۳۰۰۰ و ارقامی در این حدودند، شناخت درباره رشته های دانشگاهی و واحدهای ارائه شده هر رشته در دانشگاه، بازار کار، موقعیت و وضعیت رفاهی هر دانشگاه و …. از معیارهای انتخاب رشته منطقی به شمار می آیند، برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

شرایط انتخاب رشته کنکور ۹۷

ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی ۹۷

هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن ۹۶ بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت بدون کنکور انجام دهند،

معدل کتبی دیپلم نقش بسزایی در قبولی داوطلب در رشته مورد نظر دارد و متجانس بودن رشته پیش دانشگاهی با رشته انتخابی ادامه تحصیل می تواند در قبولی داوطلب نقشی تعیین کننده داشته باشد، برای اطلاع از تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۷ و همچنین معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته های بدون کنکور مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۹۷

سوابق تحصیلی : بدین معناست که معدل کتبی مدرک پیش دانشگاهی دانشجویان رشته های نظری و معدل دیپلم رشته های فنی و حرفه ای  ملاک پذیرش در ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور سال ۹۷ خواهد بود.

تحصیل در خارج از کشور درخت دانش

 

شرایط تحصیل در خارج از کشور چگونه می باشد؟

نحوه پذیرش داوطلبان بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی نیمسال اول ۹۷-۹۸ چگونه است؟ (سوابق تحصیلی ملاک پذیرش خواهد بود)

مراحل ثبت نام و اپلای دانشگاههای تحصیل رایگان در خارج از کشور چگونه است؟

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در ایران کدام رشته ها و کدام دانشگاههای بین المللی هستند؟

 

رشته های پزشکی بدون کنکور

امکان تحصیل در رشته های پزشکی خارج از کشور، رشته دندانپزشکی بون کنکور ، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد. اما به صورت تکمیل ظرفیت و با شرط سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم ۹۶-۹۷ و برای اولین بار طی سالهای گذشته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش خواهد کرد.

 

رشته های پیراپزشکی از جمله بهداشت محیط و دامپزشکی بدون کنکور در مهرماه ۹۶ پذیرش انجام شده است.

رشته های پزشکی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور مهر ۹۷

 

تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور با مشاوره خارج از کشور درخت دانش

 

با توجه به اینکه رشته های پزشکی بدون کنکور در داخل کشور فعلا پذیرش نخواهیم داشت پیشنهاد درخت دانش به شما این است که برای خارج از کشور هرچه زودتر اقدام نمایید. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در رشته های پزشکی بدون کنکور در چین با شرایط فوق العاده اقدام به پذیرش می کنند. برای اطلاع از شرایط پذیرش می توانید در کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش عضو شوید.

 

با عضویت در کانال زیر می توانید از شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله آلمان، ایتالیا، چین، روسیه به صورت رایگان و یا با هزینه حداقل پذیرش خود را به انجام برسانید، و یا با مشاوران مجرب و با سابقه خارج از کشور درخت دانش از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ بذون گرفتن پیش شماره با تلفن ثابت منزل تماس حاطل نمایید.

برنامه ریزی کنکور سراسری ۹۸

بودجه بندی کنکور تجربی ۹۷ یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.

 

به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور ۹۷(بودجه بندی کنکور ریاضی ۹۷) ارزشگذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند. برنامه ریزی درسی کنکور ۹۷ درخت دانش را حتما مطالعه بفرمایید.(بودجه بندی کنکور انسانی ۹۷)

مشاوره پر درآمدترین رشته های فنی حرفه ای

با توجه به متقاضیان رشته فنی حرفه ایی، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و هوش و ذکاوت بالایی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند. همان طور که اطلاع دارید تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته های فنی به راحتی امکان پذیر می باشد. دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی دانشجو می پذیرند. متقاضیان رشته های فنی حرفه ای می توانند به راحتی در کنار تحصیل وارد بازار کار شده و درآمد لازم برای زندگی را بدست بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر درباره پر درآمدترین رشته های فنی حرفه ای متقاضیان عزیز می توانند در دسته بندی سایت درخت دانش، رشته ی مورد نظر خود را در زیر گروه رشته های  فنی و حرفه ای انتخاب کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. امیدواریم مطالب سایت درخت دانش، برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران مشاوره تحصیلی درخت دانش

چندسالی است که دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پذیرش بدون کنکور دانشگاه هنر تهران و از ترم بهمن ماه سال ۹۶ از طریق پذیرش براساس سوابق تحصیلی در تعدادی از رشته ها ثبت نام دانشگاه هنر تهران را انجام می دهد(شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران). از جمله نقاشی، موسیقی، ادبیات نمایشی، عکاسی،بازیگری، طراحی صحنه، نمایش، طراحی صحنه، طراحی پارچه، طراحی پارچه و لباس، در داخل شهر تهران هنرجو می پذیرد.

این دانشگاه هنر تهران یا همان دانشگاه سوره در حال حاضر دارای سه دانشکده ی هنر، معماری، فرهنگ و ارتباطات و همچنین پژوهشکده ی مطالعات هنراسلامی، مرکز مطالعات فرهنگی جوانان و مرکز مطالعات معماری ایران و ایتالیا می باشد که با بیش از هشت هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف در حال فعالیت در شهر تهران است.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب رشته دانشگاه هنر تهران و شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران بر روی لینک زیر کلیلک کرده و یا از طریق شماره  ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳  با مشاوران مجرب درخت دانش تماس حاصل فرمایید.

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم درخت دانش

راهنمایی و هدایت تحصیلی پایه نهم دانش آموزان عزیز (هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم) باید بر اساس توانایی آنها، علاقه، بازار کار رشته های دانشگاهی نهم و پیش بینی و آینده نگری انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای دانش آموزان به سمت رشته های خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطی همچون کف نمره برای برخی رشته ها لازم است دانش اموزان به توصیه های فرم هدایت تحصیلیشان دقت کنند. برای معرفی رشته‌هایی علوم تجربی در پایه نهم ، ریاضی،معرفی رشته های علوم انسانی ، فنی وحرفه ای و شاخه کاردانش در گرایش‌های صنعت و کشاورزی، باید دانش آموز در برخی دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعیین شده را کسب کند وگرنه ثبت نام او در اولویت‌های چهارگانه صورت می‌گیرد.( سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم )

اینها بخش جزی از خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش هستپد که به اختصار در خدمتتون قرار دادیم برای اطلاع از هر کدام و باز کردن موضوع مشخص شده میتوانید بر روی هر کدام از لینکهای رنگی کلیک نمایید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود (به ویژه انتخاب رشته تجربی پایه نهم) و همچنین برنامه ریزی درسی تیزهوشان و بهترین منابع تیزهوشان نهم در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

 

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

 

شماره تماس: ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد