” سبک های متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه “

0

همانطور که همه ما می دانیم، آشپزخانه قلب هر خانه ای به حساب می آید. دکوراسیون آشپزخانه شما صرفا به محلی برای پخت و پز و یا حتی سرو غذا نیست! چیزی بیش از اینها در دکوراسیون آشپزخانه شما وجود دارد که شخصیت شما را نشان می دهد.

زمانی که به سراغ دکوراسیون آشپزخانه منزل خود می روید و سبک مورد نظر خود را انتخاب می کنید در واقع ناخودآگاه به سمت چیزی رفته اید که در شخصیت شما وجود دارد.

سبک کلاسیک در دکوراسیون آشپزخانه

 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
اگر سبک کلاسیک را مهمان دکوراسیون آشپزخانه خود کرده باشید در این فضا قطعا از ظرافت و سنت بهره گرفته اید. دکوراسیون آشپزخانه با سبک کلاسیک هیچ گاه کسل کننده نخواهد بود. در این فضا قطعا بوی غذاهای لذیذ و خوشمزه پیچیده است و حس زندگی جاری خواهد بود.در دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک استفاده از چوب به چشم می آید. رنگ های اصیل و در عین حال آرامش بخش نیز دکوراسیون آشپزخانه شما را زنده تر خواهد کرد. نباید این مسئله را نیز نادیده گرفت در دکوراسیون آشپزخانه ای که سبک کلاسیک دارد همیشه بوی کیک و شیرینی از فر آن به مشام افراد خواهد رسید.

دکوراسیون آشپزخانه معمارانه

 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
در این شیوه از دکوراسیون آشپزخانه همه وسایل به صورت متمرکز چیدمان شده اند. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید در دکوراسیون آشپزخانه ای که به این شیوه چیدمان شده است نوعی نظم حاکم است که آرامش و متانت شما را به مخاطب می رساند.قطعا در دکوراسیون آشپزخانه ای با این شکل، شما میزبان قابل تحسینی خواهید بود.

شما در این نوع از دکوراسیون آشپزخانه دقیقا می دانید که به دنبال چه چیزی هستید و یا چه استفاده ای از آن خواهید داشت.

شاید به نظرتان برسد که این نوع دکوراسیون آشپزخانه، سبک مینیمال را به یاد شما می اندازد، اما در این نوع از چیدمان حداکثر قابلیت استفاده از وسایل به کار برده می شود. لوازم خانگی هر کدام در یک نظمی قرار دارند و فضای باز نسبتا زیاد و تعریف شده ای برای خودتان ساخته اید.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن

 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون آشپزخانه امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این سبک دکوراسیون، شما از شعله های متععدی برای آشپزی خود استفاده می کنید.این آشپزخانه جهان شماست و خلاقیتی که در آن به کار می برید می تواند غیر قابل پیش بینی باشد.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کانتری

 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
این سبک از دکوراسیون آشپزخانه، فضایی آرام را برایتان ایجاد می کند. در این دکوراسیون آَشپزخانه شما از هر دغدغه ای فارغ هستید. حتی دیگر به فکر وای فای خود نیز نیستید و فارغ از تمامی اینها دریک زندگی آرام و بی دغدغه زندگی می کنید.
 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
با آرامش به سراغ  مواد غذایی خود در یخچال می روید و غذای مورد علاقه خودتان را آماده می کنید. فضای دنجی را در گوشه ای از آشپزخانه خود ایجاد می کنید و لحظه های آرامی را در آن سپری می نمایید.

سبک مینیمال در دکوراسیون آشپزخانه

 دکوراسیون آشپزخانه، با این مطبخ شخصیتتون رو میشه!
دکوراسیون آشپزخانه منزل شما بخش خیلی مهمی از خانه به حساب می آید. شاید اغراق نباشد که بگوییم نقش اصلی خوش آمدگویی شما به مهمانان از همین بخش شروع می شود. دکوراسیون آشپزخانه شما در این سبک دارای نظم خاصی است که در اصل نشان دهنده انتظام ذهنی شما خواهد بود. در این فضا لحظات شاد و گرمی را در کنار اعضای خانواده خود سپری خواهید کرد.
منبع : سایت چیدانه
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد