قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰

0
یکی از برند هایی که در حال حاضر این محصول را به بازار عرضه کرده است، پایون است. با توجه به امکانات به کار گرفته شده در این دستگاه باید با قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ ، کاربرد و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن آشنا باشید.

قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه دستگاه های لبه چسبان از برند های مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. اگر سری به بازار بزنید، متوجه خواهید شد که تنوع گسترده مدل های این دستگاه در چه حد است. اگر برای استفاده در کارگاه به این دستگاه نیاز دارید، بهتر است نمونه کارگاهی یا دستی آن را خریداری کنید. اما اگر در مصارف بزرگتر مانند ام دی اف و غیره به آن نیاز دارید، بهتر است نمونه اتومات این محصول را خریداری کنید. در نمونه اتومات با توجه به امکاناتی که در آن استفاده شده است، عملکرد بهتری خواهید داشت. یکی از برند هایی که در حال حاضر این محصول را به بازار عرضه کرده است، پایون است. با توجه به امکانات به کار گرفته شده در این دستگاه باید با قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ ، کاربرد و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن آشنا باشید.

کاربرد لبه چسبان پایون ۱۳۰۰

در عصری که زندگی می کنیم، ماشین های صنعتی جایگزین نیروهای انسانی شده اند. استفاده از دستگاه لبه چسبان به جای نیروی انسان سرعت شما را در کار بالا می برد. بنابراین اگر می خواهید برای خرید این دستگاه هزینه کنید، بد نیست با کاربرد آن آشنا باشید. در حالت کلی ماشین های صنعت چوب را می توان به گروه بزرگ دستگاه های نجاری و صفحه تقسیم نمود. در این میان پر کاربرد ترین دستگاه در مصنوعات چوبی دستگاه لبه چسبان است. با افزایش و گسترش روز افزون ساخت و تولید مصنوعات چوبی مانند ام دی اف، لترون و لمینیت دستگاه لبه چسبان بهترین محصول برای بهبود عملکرد آن ها محسوب می شود. همچنین در صفحات چوبی صنعتی مانند مواردی که در بالا به آن اشاره شد، پشت و روی این صفحات توسط محافظ های پلیمری روکش شده است. نواحی برش خورده در این صفحات محافظی نداشته و مقاومت خود را در برابر عوامل بیرونی و محیطی از دست می دهند. این عوامل شامل رطوبت و حرارت می شوند که به مصنوعات چوبی آسیب می رساند. دستگاه های لبه چسبان با چسباندن نوار به لبه های کار، از آن محافظت کرده و موجب عدم نفوذ رطوبت و رسیدن حرارت به این محصولات می شود.

فاکتور های مهم در تعیین قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰

همانطور که در بالا گفته شد وجود امکانات در این دستگاه یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت برای آن محسوب می شود. در هنگام جستجو برای خرید این دستگاه با اصطلاحاتی آشنا خواهید شد که آشنایی با آن ها می تواند شما را آگاه کند. اگر با این امکانات آشنا باشید تا حدودی متوجه خواهید شد که هر دستگاه چه قیمتی داشته و چقدر ارزش هزینه کردن دارد. در ادامه شما را با ایستگاه های مختلفی که یک دستگاه لبه جسبان باید داشته باشد آشنا خواهیم کرد.

اندازه دستگاه

اولین و مهم ترین فاکتور در دستگاه لبه چسبان اندازه آن است. هر چقدر اندازه بزرگتر باشد به تناسب قیمت آن بالاتر می رود. این دستگاه ها ابعاد مختلفی داشته که اندازه آن ها به ایستگاه ها و عملیاتی که روی آن ها انجام می شود، بستگی دارد.

نوع برق مصرفی

دومین فاکتور در تعیین قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ نوع برق مصرفی آن است. معمولا نمونه های صنعتی از برق سه فاز و نیمه صنعتی از برق تک فاز بهره می برند. بهتر است پیش از پرداخت هزینه بابت این دستگاه ابتدا برق مورد استفاده در محل کار خود را بررسی کرده و سپس دستگاه متناسب با ولتاژ برق محل کار را خریداری کنید.

سرعت ماشین لبه چسبان

از دیگر عوامل تاثیر گذار روی قیمت و افزایش سرعت در کار، همین مورد است. هرچقدر میزان سرعت لبه چسبانی در دقیقه بالا باشد، عملکرد بهتری خواهید داشت. از جمله سرعت های رایج در این دستگاه ها می توان به ۱۲، ۱۶،۱۸ و ۲۴ اشاره کرد. پس اگر سرعت دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

ایستگاه دستگاه لبه چسبان

هر چقدر تعداد ایستگاه های موجود در دستگاه بیشتر باشد از عملیات خروجی نتیجه بهتر و مطلوب تری خواهید گرفت. از جمله ایستگاه های مهم در دستگاه لبه چسبان که عاملی تاثیر گذار بر قیمت آن نیز محسوب می شود می توان به ایستگاه فرز بالا و پایین، ایستگاه سر و ته زن، گوشه زن، ایستگاه اسپری، لیسه و پولیش اشاره کرد. تمام عواملی که در بالا برای شما شرح دادیم از فاکتور های مهم در تعیین قیمت دستگاه لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ است. اگر با این فاکتور ها آشنایی کامل را داشته باشید، می توانید قیمت این دستگاه را تعیین کنید. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که برای دریافت اطلاعات کامل تر به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید.

شرایط خرید دستگاه لبه چسبان پایون ۱۳۰۰

فروشندگان لبه چسبان شرکت پایون برای آن دسته از افرادی که توانایی خرید این دستگاه را ندارند، شرایط خرید قسطی را فراهم کرده اند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید این مدل از دستگاه لبه چسبان را دارید می توانید به واسطه خرید قسطی آن را به محل کار خود بیاورید. در خرید قسطی باید با توجه به شرایط تعیین شده و اقساط کوتاه مدت و بلند مدت اقدام به پرداخت هزینه دستگاه کنید. قیمت لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ در مقایسه با سایر مدل ها بسیار پایین تر بوده عده ای آن را به صورت نقد خریداری می کنند. همانطور که گفته شد اگر از کاربرد و امکانات این دستگاه مطلع باشید، می توانید بهترین قیمت از این دستگاه را خریداری کنید. از طرف دیگر با وجود این امکانات در دستگاه با توجه به هزینه ای که می پردازید، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. ما در این مطلب سعی کردیم شما را با ویژگی های دستگاه لبه چسبان پایون و امکانات موجود در آن آشنا کنیم. امیدواریم با خواندن این مطلب و آشنایی با این ویژگی ها بهترین قیمت از دستگاه لبه چسبان پایون ۱۳۰۰ را خریداری کنید. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد