لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک

0
گر شما قصد خرید یک دستگاه لبه چسبان را دارید لازم است که با انواع آن آشنا شوید که بدانید کدام دستگاه به کار شما می آید. در این جا قصد داریم دستگاه لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک را برای شما معرفی کنیم.

لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر شما هم در صنایع مرتبط با چوب فعالیت می‌کنید، حتما نام دستگاه لبه چسبان را شنیده اید. این دستگاه با ایجاد یک نوار در لبه چوب آن را براق کرده و به آن زیبایی و دوام می بخشد. لبه چسبان برای انواع چوب، تخته سه لا، ام دی اف وغیره کاربرد دارد. این دستگاه دارای انواع متفاوتی است که صنایع مختلف با توجه به نیازشان از یکی از این دستگاه ها استفاده می کنند. اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه لبه چسبان را دارید لازم است که با انواع آن آشنا شوید که بدانید کدام دستگاه به کار شما می آید. در این جا قصد داریم دستگاه لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک را برای شما معرفی کنیم.

استانداردهای دستگاه لبه چسبان

همانطور که گفتیم دستگاه های لبه چسبان دارای انواع متفاوتی هستند. اما همانطور که می دانید معمولا لبه چسبان های صنعتی از قیمت بالایی برخوردارند. بنابراین مهم است که شما دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند حداکثر کارایی را برای شما داشته باشد. از جمله ویژگی هایی که یک لبه چسبان خوب دارد شامل مواردی است که جز استانداردهای این دستگاه به شمار می روند. مهم است که این دستگاه از فشار بالایی در هنگام کار برخوردار باشد تا بتواند قطعه کار را به صورت دقیق هدایت کند. همچنین لازم است از ابزارهای بهینه پردازش جهت دفع بهینه تراشه ها از دستگاه استفاده کند. کیفیت پردازش عالی به همراه سرعت بالا نیز از ویژگی های مهمی است که به بهبود کار نجاری شما کمک می کند. تولید کنندگان معمولا سعی می کنند که در انواع متفاوت این دستگاه، استانداردها را رعایت کنند. با این حال لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک جز دستگاه هایی است که تمام این استانداردها در آن به خوبی رعایت شده است. یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه این است که در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و سازگار با محیط زیست است. بنابراین اگر در صنعت نجاری مشغول به کار هستید، خرید این دستگاه می تواند کارایی تولید در حرفه شما را افزایش دهد. با استفاده از این دستگاه می توانید مبلمان درجه یک با کیفیت لبه بالا تولید کنید. این دستگاه به دلیل سرعت عمل بالا، خروجی بیشتری ارائه می دهد. بنابراین با توجه به مصرف کم انرژی نسبت هزینه به عملکرد بسیار بهینه خواهد شد.

نحوه کار دستگاه لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک

همانطور که از نام این دستگاه پیداست ابزار به کار برده شده در این دستگاه از جنس ترک هستند. بنابراین می توانید، توقع داشته باشید که این دستگاه دارای کیفیت و کارایی بالایی باشد. همچنین می دانید که این دستگاه دارای ۶ ایستگاه است که از این ایستگاه ها جهت بهبود روند کار خود استفاده می کند. در ایستگاه اول عملیات چسب زنی اتفاق می افتد. در دستگاه های مختلف از مواد متفاوتی جهت چسباندن استفاده می شود. موادی که معمولا در لبه چسبان مورد استفاده قرار می گیرند شامل ABS، PVC، آکریلیک، ملامین، چوب یا روکش چوب است. در لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک از PVC به عنوان نواری که قرار است روی قطعه کار بچسبد استفاده می شود. اما اتفاقی که در ایستگاه اول می افتد این است که قطعه کار ابتدا جهت چسب زنی آماده شده و بعد فرآیند چسب زنی انجام می شود. آماده سازی قبل از چسب زنی به صورت غبار گیری صورت می گیرد. در ایستگاه دوم نوار PVC با توجه به اندازه قسمت نری قطعه کار برش می خورد. به همین دلیل است که به این ایستگاه از لبه تراش ۶ ایستگاه، برش سر و ته با اره می گویند. زیرا سر و ته نوار PVC به کمک اره به کار برده شده در دستگاه برش می خورد. در این دستگاه دو ایستگاه بعدی جهت فرز بالا و پایین طراحی شده است. زیرا این مرحله در فرآیند کار دستگاه بسیار مهم است. به همین دلیل یک بار بالا و پایین قطعه کار با فرز پرداخته شده و یکنواخت می شود. و در مرحله دوم گوشه های فرز شده مجددا پرداخته می شوند که سطحی کاملا صاف و یکنواخت ایجاد شود. ایستگاه پنجم لیسه نوار است که همانطور که از نام آن مشخص است در این مرحله نوارهای PVC لیسه می شوند. به این معنی که به خوبی و توسط بلبرینگ و قطعات الماس مانند، پرداخته می شوند. در واقع در این مرحله نوار PVC و قطعه کار کاملا صاف، نرم و یکنواخت شده و آماده پولیش می شوند. در ایستگاه آخر برای آخرین بار تمام قطعات به خوبی پرداخته شده و نوار PVC روی قطعه کار قرار می گیرد. پولیش نهایی روی کار انجام شده و قطعه آماده می شود.

ویژگی های منحصر به فرد لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک

در ابتدا مزیت هایی را راجع به این دستگاه برای شما عنوان کردیم. اما در انتها می خواهیم شما را با برخی ویژگی های خاص که کشور سازنده این دستگاه در آن تعبیه کرده است، آشنا کنیم. یکی از بارزترین ویژگی ها این است که این دستگاه علاوه بر صفحه کنترل دکمه ای، دارای صفحه کنترل لمسی نیز است. بنابراین از آن جا که معمولا مدت طولانی از این دستگاه استفاده می شود، می توانید در صورت کار نکردن یکی از صفحه کنترل ها، از صفحه کنترل دیگر استفاده کنید. این دستگاه تجهیزات بسیاری دارد که در صورت خراب شدن، پیدا کردن ایراد دستگاه به صورت دستی بسیار مشکل خواهد بود. به همین دلیل کشور ترکیه یک سیستم عیب یاب در این دستگاه تعبیه کرده تا به صورت خودکار ایراد هر قطعه را به خوبی مشخص کند. تنظیمات این دستگاه نیز به صورت خودکار انجام شده و لازم نیست نگران تنظیمات آن باشید. بنابراین اگر تمام این مزیت ها شما را به سمت خرید این دستگاه ترغیب کرده است، حتما اکنون به دنبال یک سایت خوب برای یک خرید با اطمینان و آسان هستید. با مراجعه به سایت خوگر پلاس می توانید بروزترین و با کیفیت ترین لبه چسبان ۶ ایستگاه ترک را خریداری کنید. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد