چیدمان مبل سلطنتی و استیل در خانه و پذیرایی کوچک

0

خرید مبل استیل و یا سلطنتی شیک همیشه جز اولین انتخاب های هر خانواده است و تعداد مبل ۹ یا ۷ نفره در هنگام خرید انتخاب های اول خانواده ها هستند اما بعد از آن دغدغه خانواده ها مبشود: چیدمان مبل سلطنتی ۹ نفره در پذیرایی مستطیل شکل، چیدمان مبل سلطنتی ۹نفره در خانه کوچک یا چیدمان مبل سلطنتی ۷ نفره

مبل استیل شیک و جدید هر خانه ای را با شکوه میکند و جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می دهد. امروزه اکثر خانه ها متراژ کوچکی دارند و بعد از خرید مبل استیل چیدمان مبل استیل در سالن کوچک باید خیلی هوشمندانه انجام پذیرد چرا که بعضی از مدلهای مبل استیل بزرگ هستند و با گذاشتن این مبلها در خانه، خانه شما فضایش پر می شود و خانه شلوغ وخسته کننده بنظر میرسد. ایا این هم سوال شماست: مل استیل را در خانه ای با سالن کوچک چطور چیدمان کنم؟

در این مقاله ما چند روش برای چیدمان مبل استیل در خانه و پذیرایی کوچک با سالن مربعی شکل، سالن مستطیلی، گرد و ال شکل را برای شما توضیح می دهیم.

چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی مربع شکل کوچک

در ابتدا قبل از توضیح چیدمان مبل استیل در خانه کوچک با سالن مربعی شکل و یا هر سالن کوچک دیگری باید به شما بگوییم که چیدمان مبل سلطنتی در خانه کوچک، آن هم مبل نه نفره بسیار کار سختی است قبل از خرید مبل حتما فضای سالن خود را در نظر بگیرید. چرا که مجبور خواهید شد که مبل ها را فشرده در کنار هم بچینید که اصلا شکوه و زیبایی مبل استیل شما به چشم نمی اید در ضمن وجود میزهای عسلی و میز وسط هم کاملا جلو رفت و آمد شما را خواهند گرفت.

هنگام چیدمان مبل سلطنتی در فضای مربعی شکل بهترین کار اینست که کاناپه سه نفره را جلوی تلویزیون بگذارید دو صندلی تکنفره را هم کنار یکدیگر و روبروی انها، کاناپه دو نفره را بگذارید. به این حالت یک فضای صمیمی هم برای گفنگو ایجاد می شود.

لطفا از مبل ۹ نفره و یا ده نفره سلطنتی برای خانه ای که متراژ کم و سالن کوچک دارد استفاده ننمایید.

چیدمان مبل سلطنتی در سالن مستطیل شکل کوچک

C:\Users\1401.09.05\Desktop\Steel-sofa-arrangement-in-a-rectangular-hall.jpg

چیدمان مبل در سالن مستطیلی شکل راحت تر از بقیه سالن هاست اگر سالن خانه شما مستطیلی شکل و کوچک است با ما همراه شوید تا بهترین روش چیدمان مبل استیل در سالن مستطیل شکل کوچک را به شما بگوییم.

بهترین راه اینست که دو کاناپه بزرگ را رولزوی هم و دو صندلی تکنفره میزبان را را هم کنار هم ققرار دهید و فرشی که دارید را لطفا جوری انتخاب نکنید که کل کف سالن را بپوشانید. فرش بهنر است به انداره ای باشد که لبه ان زیر پایه مبل قرار بگیرد.

چیدمان مبل استیل در سالن گرد یا دایره ای شکل

C:\Users\1401.09.05\Desktop\Steel-sofa-arrangement-in-circular-hall.jpg

چیدمان گرد و نیم دایره به افراد اجازه می دهد برای هم صحبتی، نیازی به جابه‌جایی و یا چرخاندن سر نداشته باشند بهتر است در فضای دایره ای با متراژ کم مبل استیل خود را بصورت نیم دایره بچینید. تا هم دکوراسیون منزل شما شیک باشد و هم سابن خانه شما حالت خفگی و شلوغی نداشته باشد.

چیدمان مبل استیل در سالن ال شکل

وقتی سالن پذیرایی خانه شما ال شکل است شما می توانید سرویس مبلمانتان را به صورت یک مستطیل باز و یا یک مستطیل بسته بچینید و اگر وسیله ای مثل تلویزیون و یا شومینه را مکز قرار دهید هم خیلی زیبا تز میشود.

در اخر برای چیدمان مبل سلطنتی در خانه کوچک پیشنهاد می شود که:

باید به شما بگوییم اگر طرح چیدمان مبل سلطنتی در خانه پذیرایی کوچک برایتان مهم است خصوصا چیدمان مبل سلطنتی در پذیرایی مربعی، قبل از خرید هر نوع و هر سبک مبلمانی ابتدا فضا و مدل سالن را در نظر بگیرید و اینکه حتما متناسب با فضای منزلتان مبل بخرید.

مبل سلطنتی اکثرا منبت کاری زیبا دارند و حجم مبل بزرگ است پس:

  • مبل استیل برای خانه کوچک را ظریف انتخاب کنبد.
  • پارچه مبل سلطنتی برای فضای کوچک را سعی کنید رنگ روش انتخاب کنبد تا سالن شما دلباز بنظر آید.
  • سعی کنید سرویس پنج یا هفت نفره مبل استیل را برای فضای کوچک انتخاب کنید تا مجبور نشوید همه مبل ها را کنار هم بصورت فشرده بچینید. دکوراسیون منزلتان در این حالت زیبا که نمی شود هیچ، حالت شلوغ و دلگیری را هم پیدا میکند.
  • خرید مبل استیل طبق سبک و سیاق منزلتان باعث میشود دکوراسیون زیبا شیک و بروزی داشته باشید و از هزینه ای که برای خرید مبل سلطنتی پرداخت کرده اید احساس رضایت داشته باشید.

منبع: پالوسانتو

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد