پنجره اسلایدینگ روف گاردن

0

پنجره‌های اسلایدینگ گاهی با نام پنجره‌های کشویی هم شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها ‌یکی از مناسب‌‌ترین انتخاب‌ها ‌برای فضاهایی هستند که کوچک بوده و امکان نصب پنجره‌های تاشو در آن‌ها ‌وجود ندارد. باز و بسته کردن در و پنجره دوجداره اسلایدینگ بسیار آسان بوده و علاوه بر این، این پنجره‌ها ‌زیبایی خاصی نیز در فضا ایجاد می‌کنند. یکی از بهترین مکان‌ها ‌برای نصب پنجره اسلایدینگ روف گاردن است. در این مطلب قصد داریم راجع به این موضوع بیشتر صحبت کرده و ساختار و ویژگی‌های پنجره اسلایدینگ را نیز شرح دهیم. اگر شما هم قصد خرید پنجره‌ای شیک را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با پنجره اسلایدینگ

در و پنجره دوجداره یکی از بهترین انتخاب‌ها ‌برای جلوگیری از ورود گرد و غبار هستند. البته اگر پنجره دوجداره با کیفیت بالا انتخاب کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که عایق گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها ‌باشد. پنجره‌های اسلایدینگ به حالت کشویی باز و بسته می‌شوند. هنگامی که شیشه اول را حرکت می‌دهید، سایر شیشه‌ها ‌نیز بعد از آن حرکت می‌کنند. بدین ترتیب می‌توان تا ۸۵ درصد از پنجره‌های اسلایدینگ را باز کرد.

معمولا ارتفاع سه متر و دهانه ده متر به عنوان محدودیت‌های متراژ برای نصب اسلایدینگ در نظر گرفته می‌شوند. بدین ترتیب اسلایدینگ تقریبا ده لت خواهد داشت. برای اجرای اسلایدینگ می‌توان پروفیل‌های رنگی متفاوتی با طرح‌های سند بلاست انتخاب کرد. البته پروفیل در و پنجره انتخابی باید دارای کیفیت کافی باشند.

مروری بر مزایای پنجره اسلایدینگ

همانطور که اشاره شد، پنجره اسلایدینگ فضای خیلی زیادی را برای باز و بسته شدن اشغال نمی‌کند. با این توصیف می‌توان گفت این نوع در و پنجره دوجداره، مناسب‌‌ترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستند.

علاوه بر این، شیشه‌های به کار رفته در پنجره اسلایدینگ از نوع سکوریت و دارای قفل مخصوص هستند. بنابراین نباید نگرانی بابت ایجاد امنیت داشت. زیرا این مدل در و پنجره دوجداره دارای بالاترین سطح امنیت هستند.

یکی دیگر از مزایای اسلایدینگ، این است که این مدل در و پنجره دوجداره عایق گرد و غبار ، آلودگی، صوت و حرارت هستند. بنابراین بهترین انتخاب برای مناطقی است که شرایط آب و هوایی نامساعد دارند. با این توضیحات می‌توان گفت پنجره‌های اسلایدینگ بهترین انتخاب برای جلوگیری از اتلاف انرژی نیز می‌باشند. با نصب این پنجره‌ها ‌هیچ گونه حشرات موذی نیز به داخل ساختمان راه پیدا نمی‌کنند. از سویی دیگر با بستن پنجره از نفوذ نور جلوگیری به عمل نمی‌آید. به همین دلیل این مدل پنجره برای گلخانه‌ها ‌و تراس‌ها ‌و روف گاردن بسیار پر کاربرد است.

این مدل پنجره قابلیت نصب به صورت توکار را نیز دارد. با نصب توکار اسلایدینگ تمامی لت‌های پنجره در داخل دیوار به شکل جمع شده قرار می‌گیرند. این گزینه باعث می‌شود، اشغال فضا توسط پنجره به حداقل برسد.

ویژگی مثبت دیگر پنجره‌های اسلایدینگ، این است که این مدل پنجره را می‌توان به راحتی در تمامی ابعاد سفارش داد.

موارد کاربرد پنجره‌های اسلایدینگ

در و پنجره دوجداره معمولا در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود انواع متفاوت در و پنجره دوجداره برای اماکن متعددی مناسب هستند. در ادامه موارد کاربرد پنجره اسلایدینگ را شرح خواهیم داد.

کاربرد پنجره اسلایدینگ

اگر به ظاهر این مدل پنجره دقت کنید، متوجه خواهید شد که اسلایدینگ می‌تواند به راحتی نور را عبور داده و فضای بیرون را به طور کامل نشان دهد. این ویژگی منحصر به فرد باعث شده تا اسلایدینگ برای اماکنی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها، روف گاردن، استخر، آرایشگاه، ویلا، تالار و آلاچیق‌ها ‌مناسب باشد. زیرا به راحتی می‌توان در شرایط نامساعد آب و هوایی پنجره‌ها ‌را بست اما نور و زیبایی مکان مورد نظر را تامین کرد. از سویی دیگر در صورت نیاز امکان کنار کشیدن کامل شیشه‌ها ‌بدون اشغال فضا و دسترسی به محیط بیرون هم وجود خواهد داشت.

همانطور که اشاره کردیم، اسلایدینگ یکی از مناسب‌‌ترین انتخاب‌ها ‌برای محیط‌های کوچک است اما چرا؟ در اصول طراحی دکوراسیون این اصل برای همگان روشن و واضح است که هر چه نور یک محیط بیشتر باشد، فضا بزرگتر به نظر می‌رسد. بنابراین با نصب اسلایدینگ می‌توان در یک فضای کوچک نور بیشتری ایجاد کرد. علاوه بر این سهولت در باز و بسته شدن و اشغال فضای کم، یکی دیگر از مزایای اسلایدینگ برای محیط‌های کوچک است.

اسلایدینگ را می‌توان برای پارتیشن‌بندی در دفتر کار و فضاهای کوچک اداری به کار برد. با توجه به این که اسلایدینگ از شیشه تشکیل شده است، محیط اداری دارای زیبایی منحصر به فردی خواهد شد. علاوه بر این، در و پنجره دوجداره عایق صدا و حرارت نیز بوده و از این بابت می‌توانند مفید واقع شوند.

استفاده از شیشه سکوریت و پروفیل یو پی وی سی با کیفیت باعث می‌شود تا اسلایدینگ بتواند امنیت مکان مورد نظر را نیز به خوبی تامین کند. معمولا شیشه سکوریت ۱۰ میل برای ساخت اسلایدینگ به کار می‌رود. یراق آلات مورد نظر پنجره نیز از آلومینیوم با کیفیت تهیه می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان انتظار تامین امنیت توسط این پنجره‌ها ‌را داشت.

تمامی این ویژگی‌ها ‌در صورتی در پنجره‌های اسلایدینگ وجود خواهد داشت که محصول را از یک برند با کیفیت خریداری نمایید. برند هافمن یکی از مشهور‌‌ترین برندهای حال حاضر است که در تولید در و پنجره دوجداره فعالیت دارد. پروفیل در و پنجره به کار رفته در محصولات هافمن یکی از مرغوب‌‌ترین پروفیل‌های موجود در بازار بوده و به همین دلیل محصولات این برند طول عمر بسیار بالایی دارند.

کلام آخر

پنجره اسلایدینگ یکی از پرکاربردترین انواع در و پنجره دوجداره است. این پنجره عایق گرد و غبار، آلودگی، حشرات، گرما، سرما و صوت می‌باشد. اسلایدینگ امروزه در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، استخر، روف گاردن و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله راجع به ویژگی‌های منحصر به فرد پنجره اسلایدینگ صحبت کرده و موارد کاربرد آن را برشمردیم. اگر دوست دارید یک روف گاردن زیبا با پنجره‌هایی شیک داشته باشید، می‌توانید از پنجره‌های اسلایدینگ استفاده کنید. در این مطلب به طور کامل ساختار و مزایای اسلایدینگ شرح داده شد تا بتوانید با دید بازتری انتخاب انجام دهید. مجموعه هافمن یکی از بهترین مجموعه‌ها ‌برای خرید انواع در و پنجره دوجداره است. این مجموعه محصولات خود را با ضمانت و با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

 دانلود فایل رپورتاژ

اطلاعات رپورتاژ

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد