چک لیست وسایل اتاق خواب عروس

0

انتخاب و خرید وسایل اتاق‌ خواب عروس یکی از پرچالش‌ترین کارها برای زوج‌های جوان محسوب می‌شود. مهم‌ترین دلیل این سردرگمی، نداشتن لیست خرید و برنامه‌ریزی مناسب قبل از شروع و مراجعه به بازار است. ما در این مقاله لیستی از آیتم‌های مختلف در دکور اتاق خواب را معرفی کرده‌ایم. همه آیتم‌های موجود در این لیست ضروری نیستند و شما می‌توانید باتوجه‌‌به بودجه و نیاز خرید خود را تکمیل کنید. اگر در حال خرید وسایل اتاق خواب برای جهیزیه عروس هستید، این لیست شما را برای خریدی مطمئن و آگاهانه راهنمایی می‌کند.

تخت خواب؛ مهم‌ترین آیتم در لیست خرید وسایل اتاق خواب عروس

تخت خواب بخش مهمی از دکوراسیون اتاق خواب عروس را تشکیل می‌دهد. این وسیله مهم، نقطه‌ای است که توجه را به خود جلب می‌کند؛ بنابراین از نظر تاثیرگذاری بر سبک دکوراسیون اتاق خواب عروس عامل بسیار مهمی محسوب می‌شود.

ابعاد تخت خواب بر اساس متراژ اتاق انتخاب می‌شود. برای اتاق خواب‌های کوچک استفاده از تخت خواب‌هایی  با سبک‌ مدرن، بدون بالاتختی، مدل‌های تاشو یا کمجا مناسب است. برای انتخاب صحیح تخت خواب عروس، باید به ابعاد سایر اقلام موجود در اتاق نیز توجه کنید. بعد از انتخاب ابعاد تخت‌خواب موردنظر خود می‌توانید برای خرید کالای خواب مانند تشک اقدام کنید.

روتختی دو نفره؛ مکمل زیبایی تخت و اتاق خواب

وسیله بعدی در لیست، خرید یک روتختی دونفره شیک در رنگ و طرح متناسب با سبک اتاق خواب عروس است. برای خرید این کالای خواب نیز باید به سبک دکوراسیون اتاق خواب توجه داشته باشید. برای مثال، روتختی‌هایی با طرح‌های اسلیمی، از جنس ساتن و دانتل برای سبک کلاسیک مناسب‌تر هستند. برای سبک مدرن می‌توانید روتختی‌هایی ساده، تک‌رنگ یا تلفیق دو رنگ را انتخاب کنید.

روتختی‌های رنگ‌ روشن به دلیل بزرگ‌تر نشان دادن فضا برای دکوراسیون اتاق عروس مناسب‌تر هستند. حتما برای خرید روتختی به ترکیب رنگی سایر اجزا مانند پرده و فرش نیز توجه کنید.

پاتختی جزئی کاربردی در لیست وسایل اتاق خواب زن و شوهر

شاید پاتختی در لیست خرید وسایل اتاق خواب عروس، جزو ضروری‌ترین موارد در لیست خرید وسایل اتاق خواب عروس نباشد؛ اما وسیله‌ای کاربردی محسوب می‌شود. برای ایجاد تنوع در دکوراسیون اتاق خواب عروس به ویژه در سبک‌هایی مانند بوهو و سبک‌های سنتی از رانر روی پاتختی استفاده کنید. با وجود اینکه قیمت رانر رومیزی پاتختی نسبت‌به دیگر اقلام لیست خرید جهیزیه پایین است؛ اما تفاوت محسوسی در سبک و زیبایی دکوراسیون ایجاد می‌کند.

 کمد اتاق خواب؛ وسیله‌ای نظم‌دهنده در چک لیست وسایل اتاق خواب

کمد یکی از ملزومات اتاق خواب به‌ویژه برای اتاق زوج‌های جوان است. هنگام خرید کمد به طبقه‌بندی  مناسب برای وسایل هر دو نفر دقت کنید. برخی از اتاق خواب‌ها به کمد‌های دیواری مجهز هستند. علاوه‌بر این، کمد‌های ایستاده مطابق با سبک سرویس خواب نیز با طبقات و کشو‌های متعدد به نظم دادن وسایل و لباس‌ها کمک می‌کنند.

میز آرایش عروس از ضروری‌ترین‌ها در لیست خرید جهیزیه

میز آرایش از ضروری‌ترین اقلام در لیست خرید وسایل اتاق خواب عروس است. میز آرایش عروس معمولا با سرویس خواب خریداری می‌شود و فضایی برای قرار دادن عطر، لوازم آرایش، وسایل شخصی و برخی لباس‌ها است. به منظور بهینه‌سازی فضا، خرید میز آرایش‌های کشودار پیشنهاد می‌شود. میز آرایش‌های کشودار با  ارگانایزر‌ها، فضای ذخیره‌سازی و طبقه‌بندی وسایل و لوازم آرایش را بیشتر می‌کند. البته اگر فضای کافی برای قرار دادن میز آرایش ندارید، شلف‌ها یا میز‌های کم‌جا گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.

فرش و پرده؛ نقش تعیین‌کننده در زیبایی بصری اتاق خواب عروس

پرده و فرش در دکوراسیون اتاق خواب عروس به فضا روح می‌بخشند. بعد از خرید سرویس خواب و وسایل اصلی با در نظر گرفتن رنگ‌ و سبک دکوراسیون، پترن و متریال پرده و فرش را به منظور ایجاد هارمونی و زیبایی بیشتر انتخاب کنید. تغییر فرش و پرده در دکوراسیون از بهترین راهکار‌های تغییر دکوراسیون و ایجاد تغییر حال و هوای اتاق خواب است. پیشنهاد می‌کنیم ابعاد فرش را کوچک‌تر از اتاق خواب انتخاب کنید تا اتاق بزرگ‌تر و دلباز‌تر دیده شود. قالیچه نیز انتخاب مناسبی برای جلوی تخت‌خواب خواهد بود.

اکسسوری‌ها؛ مکمل زیبایی اتاق خواب زن و شوهر در لیست خرید وسایل

در دکوراسیون اتاق خواب عروس، اکسسوری‌ها به‌عنوان مکمل اجزای اصلی دکوراسیون نقش مهمی ایفا می‌کنند. دکوری در دکوراسیون اتاق خواب عروس به گلدان، مجسمه، تابلوها و سایر اقلام دکوری اطلاق می‌شود. وسایل تزئینی اگرچه در لیست خرید وسایل اتاق خواب عروس الزامی نیستند؛ اما برخلاف هزینه پایین‌ خود تاثیر شگفت‌انگیزی در ظاهر اتاق دارند.

پیشنهاد می‌شود برای انتخاب نوع دکوری حتما به سبک دکوراسیون اتاق خواب و پالت رنگی توجه کنید. برای مثال، اگر اتاق خود را به سبک مدرن چیده‌اید، اکسسوری‌های انتخابی بهتر است هم رنگ با سایر اجزا باشند تا هیچ‌یک از تابلو‌ها و دیوارکوب‌ها از نظر بصری، برتری نسبت به دیگری نداشته باشند.

صفاهوم؛ فروشگاهی در دسترس برای خرید انواع کالای خواب برای نوعروس‌ها

در این مقاله لیستی از وسایل اتاق خواب عروس برای انتخاب معرفی کردیم. حالا که لیست خرید مشخصی در دست دارید، با‌توجه‌به بودجه، ابعاد و سبک مورد‌علاقه خود بدون سردرگمی برای خرید اقدام کنید. برای خرید جهیزیه دو راه پیش‌رو دارید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به مراکز خرید مراجعه یا از طریق سایت‌های معتبر خریدتان را تکمیل کنید.

سایت صفاهوم یک فروشگاه اینترنتی منسوجات خانه، کالای خواب، وسایل دکوراتیو و لوازم جهیزیه است. شما می‌توانید همین حالا وسایل مورد‌نیاز جهیزیه و اتاق خواب خود را از طریق این سایت سفارش دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکوراسیون و چیدمان جهیزیه با کارشناسان حرفه‌ای صفاهوم مشورت کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد